LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met meubelreinigingen.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Liz Teeling
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2019 15:55

Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door Liz Teeling »

Het “bedrijf” meubelreinigingen.nl [commerciële link aangepast door moderator]
Blijkt dus geen kvk te hebben. Wel een website. Neem mijn tapijt aan om te reinigen en geeft deze na 5 maanden retour.. vol schimmels( deze zaten er niet in.. alleen 2 vlekken) helemaal verpest! Geven geen antwoord en stuurde het tapijt op met een koerier i.p.v. zelf afgeven.
Wat kan ik doen?
Zijn er meer gedupeerden?
De koerier wilde het tapijt niet weer mee nemen. Deze kan momenteel niet eens binnen staan van de schimmellucht.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 apr 2019 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast, commerciële link aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat u kunt doen is uw verlies nemen. Het telefoonnummer is, voor mij, niet traceerbaar. Een adres is niet te vinden. En inderdaad, ook geen KVK inschrijving.
Ook de algemene voorwaarden is ook niet waar je als klant warm van wordt. Bij klachten houden ze zelfs tot 21 werkdagen aan voor ze kunnen reageren.
Tenzij u zelf een adres hebt kunnen achterhalen zal het lastig worden iets te halen daar.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Lees voor de grap artikel 2 van de algemene voorwaarden maar eens...

En ook de recensies zijn lachen. Negenenveertig stuks, met overal nagenoeg dezelfde spellings- grammatica- en stijlfouten. En ondertussen claimen dat er 1000 positieve recensies zijn en dat ze daarom 50% extra korting geven...

Toe maar 'boys'... :roll:

Ik denk dat je hier inderdaad geen geld of vergoeding gaat halen. Ongetwijfeld heb je er recht op, maar hoeveel tijd, moeite, energie en geld is het je waard? En wat kun je bewijzen?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Artikel 6 is ook leuk. De kosten van een incassobureau zijn voor de opdrachtgever, Meubelreinigen dus.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Klagen kan duur uitvallen :)

Kosten voor het indienen van een klacht

Een klacht indienen is kosteloos. Wel wordt bij onterechte klachten 69 euro en 95 cent in rekening gebracht.
Dit geldt alleen wanneer u een klacht indient, terwijl u niet bent langs geweest, of als wij bewijzen dat uw klacht volledig gelogen is.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
23 apr 2019 18:57
Artikel 6 is ook leuk. De kosten van een incassobureau zijn voor de opdrachtgever, Meubelreinigen dus.
Ik vermoed dat ze het anders bedoelen. Voer voor alfa...

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Tsja ze noemen ze ook heel lief "algemene voorwaardes" :lol:

@TS

Heeft u een factuur met adresgegevens of iets? Niet om hier te posten hoor!

Mag ik vragen hoe u bij dit bedrijf uitkwam? Los van de reviews op eigen site is er werkelijk waar weinig over te vinden.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door Revoked »

:lol: Sandra laat regelmatig haar volledige bezit reinigen en plaatst er ook elke keer dezelfde recensie over. Puik werk.
Verder was dit wel te briljant om niet te quoten:
...Wij wonen in Ede Gelderland en ook dat is mogelijk...
Wie had dat nou gedacht, wonen in Ede kàn gewoon!

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

Volgens mij is dat een ander bedrijf.
De website heeft een andere URL, de registrar is een andere en bij dit laatste bedrijf staan gewoon contactgegevens bij de SIDN.
Laatst gewijzigd door Erthanax op 24 apr 2019 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Ridder777 schreef:
24 apr 2019 08:58
Meubelreiniging-Nederland
is onderdeel van
MeubelVisie
Hoho, pas even op, volgensmij gaan we hier nu opeens een partij pakken waarvan de naam overeenkomsten vertoont, maar volgens mij niets met elkaar te maken heeft.

Het bedrijf dat jij noemt heeft als url: https://www.meubelreiniging-nederland.nl
Het bedrijf waar het om gaat heeft als url: www.meubelreinigingen.nl

Pas even op voordat je dergelijke verwijzingen maakt en linken legt, je kunt hier ongewild een bedrijf mee beschadigen.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Revoked schreef:
24 apr 2019 00:36
:lol: Sandra laat regelmatig haar volledige bezit reinigen en plaatst er ook elke keer dezelfde recensie over. Puik werk.
Verder was dit wel te briljant om niet te quoten:
...Wij wonen in Ede Gelderland en ook dat is mogelijk...
Wie had dat nou gedacht, wonen in Ede kàn gewoon!
En ik maar denken dat ze in Ede in de bomen sliepen...

Heeft iemand nog praktische tips voor de topicstarter, wat ze al dan niet kan doen richting 'meubelreinigingen.nl'? Mijn inschatting is dat het beter is het te laten rusten. Iemand anders nog ideeën?

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wat een prutssite. Ik snap niet dat mensen met dit bedrijf in zee gaan. Site staat vol met spelvouten en ook de algemene voorwaardes en prijzen lijst zijn erg grappig maar totaal ongeloofwaardig.
Advies voor TS: geen energie meer aan besteden de kans dat je iets kunt verhalen is klein. Daarbij heb ik zo'n gevoel dat de mensen achter dit bedrijf niet zo "fris" zijn

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaring met meubelreinigingen.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, je loopt natuurlijk het risico dat, zo gauw je tegengas geeft, het onder de noemer 'discriminatie' wordt gesteld, met bijbehorende consequenties.

Gesloten