Ervaringen met woz-waarde.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
michel22021970

Ervaringen met woz-waarde.nl

Ongelezen bericht door michel22021970 »

Wie heeft er ervaring met de site www.woz-waarde.nl?

Ik probeer te achterhalen wat de prijzen zijn en waar de onderneming is gevestigd, maar die informatie kan ik niet vinden. Er is ook geen KvK-nummer vermeld. Op internet heb ik al wel een paar negatieve reviews gezien.

Erthanax

Re: Ervaringen met woz-waarde.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als u alleen de WOZ-waarde wilt weten, kunt u beter wozwaardeloket.nl raadplegen. Wilt u ook informatie over de eigendom, hypotheek, enz., dan kunt u terecht bij kadaster.nl (dus niet bij kadasterdata.nl).

Op de officiële websites vind u dezelfde informatie; als er al kosten aan verbonden zijn, zijn die lager dan van commerciële websites. Het viel me op dat de door u genoemde WOZ-website de tekst "WOZ WAARDELOKET" in de titelbalk van de browser zet; dat lijkt wel heel erg op de tekst bij de officiële website, "WOZ-waardeloket".

michel22021970

Ongelezen bericht door michel22021970 »

Toen ik zocht op WOZ-waardeloket, kwam ik ook uit bij WOZ WAARDELOKET. Dat voelde voor mij dus niet goed, vooral niet omdat ik geen concrete contactgegevens kon krijgen of prijzen kon zien en ik ook geen KvK-nummer kon achterhalen.

Ik blijf het voorlopig maar houden bij de door u genoemde sites van het kadaster en van de overheid (WOZWAARDELOKET.nl).

Dank voor uw reactie.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

michel22021970 schreef:
28 feb 2021 16:59
Toen ik zocht op WOZ-waardeloket, kwam ik ook uit bij WOZ WAARDELOKET. Dat voelde voor mij dus niet goed, vooral niet omdat ik geen concrete contactgegevens kon krijgen of prijzen kon zien en ik ook geen KvK-nummer kon achterhalen.

Ik blijf het voorlopig maar houden bij de door u genoemde sites van het kadaster en van de overheid (WOZWAARDELOKET.nl).

Dank voor uw reactie.
Deze reactie begrijp ik niet. Uw vraag gaat over woz-waarde.nl. Erthanax adviseert u naar https://www.wozwaardeloket.nl/ te gaan, een site van de overheid. Daar gaat u naar zoeken, wat overigens niet nodig was, want u kunt gewoon de link aanklikken en dan komt u uit bij WOZ WAARDELOKET. Dat is toch goed of mis ik iets? U haalt beide sites door elkaar.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er moet een streepje tussen woz en waardeloket.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Lady1234 schreef:
28 feb 2021 19:18
Er moet een streepje tussen woz en waardeloket.
Nee, dat hoeft niet. Ook met woz-waardeloket.nl komt u terecht op wozwaardeloket.nl, de echte website van de overheid.

Plaats reactie