LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feenstra onderhoud en service

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Ezther1997
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2016 00:48

Feenstra onderhoud en service

Ongelezen bericht door Ezther1997 »

Voor de tweede keer in een halfjaar hele slechte service van Feenstra. Wij hebben al 19 jaar een contract bij Feenstra, tot december dit nooit nodig gehad. In December zaten wij opeens zonder verwarming en warm water. Toen we naar Feenstra belden, werd gezegd dat de volgende dag iemand tussen 8:00 en 20:00 langs zou komen. De volgende dag kwam er inderdaad iemand langs, echter kwam deze monteur pas om 18:00 en bleek hij niet de juiste onderdelen bij zich te hebben, aangezien alle andere monteurs al naar huis naar huis waren moesten we nog een dag wachten. De volgende dag bleek dat de vorige monteur het niet goed gezien had en dat er dus een ander onderdeel vervangen moest worden. Uiteindelijk alle problemen opgelost, na ongeveer een week hannesen.
Ongeveer 4 maanden later, 11 april 2016, kwam ik op mijn slaapkamer. Ik rook een ontzettende brandlucht en riep mijn vader. In eerste instantie was de waakvlam uit, dus deze hebben we opnieuw aangestoken. Na ongeveer een minuut kwam er allemaal rook uit de ketel en werd de brandlucht sterker. We hebben snel de stekker eruit getrokken en het gas uitgezet. Vervolgens hebben we Feenstra gebeld om te zeggen dat onze ketel bijna in de fik stond. Hierop werd gezegd dat de volgende dag een monteur langs zou komen. Wij vertrouwden het niet dus we vroegen of er misschien meteen een monteur kon komen. De telefoniste zei hierop dat als het zo dringend dat we dan maar 112 moesten bellen. Dit hebben we gedaan. Toen de brandweer onze ketel eenmaal had geïnspecteerd, zeiden ze dat het maar goed was dat we de stekker eruit hadden getrokken en het gas uit hadden gezet, anders was ons hele huis waarschijnlijk in de fik gevlogen. Toen we dit aan Feenstra vertelden, kon er opeens wel meteen een monteur komen.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Feenstra onderhoud en service

Ongelezen bericht door tijger1 »

Nou toch mooi dat die monteur toen kwam?

16again
Berichten: 16080
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Feenstra onderhoud en service

Ongelezen bericht door 16again »

tijger1 schreef:Nou toch mooi dat die monteur toen kwam?
Lijkt me alleen geen mooie reclame.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Feenstra onderhoud en service

Ongelezen bericht door tijger1 »

16again schreef:
tijger1 schreef:Nou toch mooi dat die monteur toen kwam?
Lijkt me alleen geen mooie reclame.
Hebt u dan weleens goede reclame over dat bedrijf gelezen?:-)

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feenstra onderhoud en service

Ongelezen bericht door witte angora »

Feenstra? Alle contracten ogenblikkelijk opzeggen en naar een echte installateur gaan. Grotere beunhazen als dat zul je niet vinden, en dan spreek ik dus uit eigen ervaring.

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: Feenstra onderhoud en service

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

Kemkens maakt het ook bont: een jaar kapotte ketel gehad ondanks service contract . Toen ik zei dat ik gas rook en vroeg naar hun 24 uurs service zeiden ze: we nemen de telefoon toch op? Ze kwamen toen 3 dagen later
.brrr

Gesloten