LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
schaaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2013 16:58

gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door schaaf »

De gamma heeft een kortingsactie, en met de bonnen kun je 20% korting krijgen.
Daarom heb ik vandaag voor 120 euro hout gekocht en in de winkel op maat laten verzagen. Dat scheelt dan toch dik 20 euro zou je zeggen.
Bij de kassa vertelden ze me echter dat de korting niet geldt voor het hout want er stond in het schap bij het artikel een geel bord met de tekst " super goed koop" of iets dergelijks. Helaas stond op het bordje met rode kleine priegellettertjes dat dit artikel uitgesloten was van de actie.

Dus geen korting, en omdat alles al verzaagd is kun je het niet terug in het schap zetten.

Dank je wel Gamma. Wel goede sier maken met korting maar in de winkel artikelen met kleine lettertjes buiten de actie houden.Dit heeft me dus wel dik 20 euro gekost.

Advies aan iedereen, let op bij de Gamma. Soms is de korting toch geen korting.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Tegenwoordig moet je zowieso goed opletten bij welk artikel de korting
wel of niet geld, ik vraag het meestal even vantevoren.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door eleven »

schaaf schreef:De gamma heeft een kortingsactie, en met de bonnen kun je 20% korting krijgen.
Daarom heb ik vandaag voor 120 euro hout gekocht en in de winkel op maat laten verzagen. Dat scheelt dan toch dik 20 euro zou je zeggen.
Bij de kassa vertelden ze me echter dat de korting niet geldt voor het hout want er stond in het schap bij het artikel een geel bord met de tekst " super goed koop" of iets dergelijks. Helaas stond op het bordje met rode kleine priegellettertjes dat dit artikel uitgesloten was van de actie.

Dus geen korting, en omdat alles al verzaagd is kun je het niet terug in het schap zetten.

Dank je wel Gamma. Wel goede sier maken met korting maar in de winkel artikelen met kleine lettertjes buiten de actie houden.Dit heeft me dus wel dik 20 euro gekost.

Advies aan iedereen, let op bij de Gamma. Soms is de korting toch geen korting.

Ja, let op bij Gamma, en ook andere bouwmarkten.
Maar het staat er duidelijk aan het schap aangegeven, net zoals de prijs.
Dus de klant moet opletten, of eerst op de website kijken, wat met de korting bedoeld wordt.
Het assortiment Extra Goedkoop artikelen is uitgebreid!

Omdat GAMMA de grootste bouwmarkt van Nederland is, kopen we het grootst in en tegen de laagste prijzen. En daar laten wij u van mee profiteren! Artikelen voorzien van het EXTRA GOEDKOOP stempel, hebben we zelfs extra groot ingekocht en dat betekent voor u nog meer veelgebruikte klusproducten waarvoor u nooit te veel betaalt.



Bij GAMMA bent u dus gewoon voordeliger uit. Mooi hè!



* Extra Goedkoop artikelen zijn zo goedkoop dat kortingsacties op deze artikelen niet van toepassing zijn.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja,het is niet allee bouwmarkten,overal als er staat nu koopje,aanbieding,koop nu,afgeprijst,altijd prijskaartje goed lezen...

Het gebeurd overal helaas...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat ook erg vervelend is bij Gamma is dat je ook een kortingspas moet hebben om de korting te krijgen. Zo laat Gamma je door twee hoepels springen:

1)Je moet een kortingspas hebben
2) Je moet bestuderen wat wel en wat niet met korting kan worden gekocht

Uiteraard allemaal in de kleine lettertjes.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door eleven »

Bob Schurkjens schreef:Wat ook erg vervelend is bij Gamma is dat je ook een kortingspas moet hebben om de korting te krijgen. Zo laat Gamma je door twee hoepels springen:

1)Je moet een kortingspas hebben
2) Je moet bestuderen wat wel en wat niet met korting kan worden gekocht

Uiteraard allemaal in de kleine lettertjes.
Vervang het word Gamma met AH.
Geen verschil!
En zo zijn er nog voorbeelden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Daarom kom ik ook nooit bij AH met hun AIVD Bonuskaart.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door eleven »

Bob Schurkjens schreef:Daarom kom ik ook nooit bij AH met hun AIVD Bonuskaart.
Dat mag, ik wel, maar mijn gegevens hebben zij toch lekker niet! :lol:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Nou vooruit, nog één keertje dan. Omdat het bijna Kerstmis is en AH nu topomzetten draait.

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/0 ... rt-heijn2/

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bob Schurkjens schreef:Nou vooruit, nog één keertje dan. Omdat het bijna Kerstmis is en AH nu topomzetten draait.

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/0 ... rt-heijn2/
Die is echt grappig :mrgreen:

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door eleven »

Bob Schurkjens schreef:Nou vooruit, nog één keertje dan. Omdat het bijna Kerstmis is en AH nu topomzetten draait.

http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/0 ... rt-heijn2/

Ok, dan nog een van mij. :wink:

U heeft altijd een keuze, u hoeft de kaart niet te activeren. Als de kaart niet geactiveerd wordt, biedt deze alleen de vertrouwde Bonuskortingen zoals dat met de oude kaart ook het geval was.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Moet je eens in tuincentra kijken........die lusten er ook wel pap van.

Beginnen nu reeds met flinke afprijzingen op het kerst assortiment, maarrrrrrrrrrrrr gniepig staat er dan dat de korting alleen geld over de advies verkoopsprijs welke ineens hoger is als vorige week.

Dus normaal 9,99 en nu in de "aanbieding" van 12,99 voor 7,99 geld geen extra korting. Maar wel korting over 12,99 ???

Ach tis grotendeels allemaal een wassen neus die kortingen. Som heb je een mazzeltje maar veelal sigaar uit eigen doos.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Chocomelk schreef:Tegenwoordig moet je zowieso goed opletten bij welk artikel de korting
wel of niet geld, ik vraag het meestal even vantevoren.
Hoezo tegenwoordig? Dit is toch altijd al zo geweest?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Bob Schurkjens schreef:Wat ook erg vervelend is bij Gamma is dat je ook een kortingspas moet hebben om de korting te krijgen. Zo laat Gamma je door twee hoepels springen:

1)Je moet een kortingspas hebben
2) Je moet bestuderen wat wel en wat niet met korting kan worden gekocht

Uiteraard allemaal in de kleine lettertjes.
Korting is nog altijd een gunst en geen recht. Dus een leverancier mag best wat van de klant verwachten.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

GJvdZ schreef:
Bob Schurkjens schreef:Wat ook erg vervelend is bij Gamma is dat je ook een kortingspas moet hebben om de korting te krijgen. Zo laat Gamma je door twee hoepels springen:

1)Je moet een kortingspas hebben
2) Je moet bestuderen wat wel en wat niet met korting kan worden gekocht

Uiteraard allemaal in de kleine lettertjes.
Korting is nog altijd een gunst en geen recht. Dus een leverancier mag best wat van de klant verwachten.

Wel een gunst waar je rechten aan kan ontlenen. Tuurlijk mag de winkel wel van de klant verwachten dat deze bietje oplet wat wel / niet in aanmerking komt......en zoals reeds gezegd, je kan ook altijd voor de zekerheid vragen.

leidsesleutels
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2013 05:54

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door leidsesleutels »

Dat verhaal extra goedkoop bestaat niet, ik was er 5 dagen voor de kerst en toen werden alle kaartjes vervangen al het hout werd gemiddeld €5,- duurder weet je wat goedkoper is? De Hornbach ik zelf ga altijd naar Wateringen en zag laatst een zaagtafel van Bosch dat scheelde met de Gamma zeker een €125,- (Hornbach €299,- Gamma €449,-) En wat je ook heel goed moet opletten is dat het juiste prijskaartje er bij staat. Stel dat er nog een prijskaartje op staat van een vorige aktie , dan moet men dit artikel voor deze prijs verkopen. En ook is het mogelijk om over de prijs te onderhandelen als je aantoont dat een artikel ergens anders goedkoper is dan is men meestal zo coulant om het voor hetzelfde bedrag te verkopen.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: gamma: gefopt door de kleine lettertjes

Ongelezen bericht door sadfly »

Dit geld voor elke actie van elk bedrijf. goed de kleine letterjes lezen.
Dan kom je er achter dat die acties meestal niet intressant zijn,
en je gewoon in de stoek kan blijven zitten.
.
Praxis, Gamma, Saturn, Mediamarkt ga maar door. allemaal zelfde vieze geintje.

Gesloten