LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
BoudewijnvanDongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2020 16:44

Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl

Ongelezen bericht door BoudewijnvanDongen »

Een typische dozenschuiver. Blijf hier weg als je fatsoenlijk behandeld wilt worden.

De verkoper heeft in de showroom een offerte gemaakt voor een zonwering. Deze heb ik getekend, maar een kopie kreeg ik niet mee, want: "die zat al in de mail". Had ik maar een foto gemaakt van de getekende offerte, want de verkoper heeft een fout gemaakt bij de bestelling en de verkeerde kleur doek besteld.

Volgens het bedrijf is dat de schuld van de klant, want als klant moet je blijven controleren of het bedrijf alles wel steeds goed doet. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun eigen geklungel. Ze schrijven letterlijk: "wij kunnen toch niet weten welke kleur doek de voorkeur van de klant had en aangezien er niet binnen 12 uur gereageerd is op de bestelling is dat niet onze fout."

Fouten in het opmeten, of fouten in de bestelling, het is allemaal de fout van de klant. De algemene voorwaarden slaan werkelijk nergens op en staan vol met 'zwarte lijst bedingen'. Zaken die voor de rechter nooit stand houden, maar ze komen er mee weg omdat niemand zin heeft om de tijd te nemen het eens netjes uit te vechten.

Bellen kan niet, je wordt nooit fatsoenlijk te woord gestaan. Ze weigeren simpelweg te vertellen hoe ze heten en per e-mail blijven ze vragen om jezelf te herhalen.

Nee, blijf hier weg als je kunt!

Lady1234
Berichten: 27115
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom bent u dan toch naar die zaak gegaan om zonwering te bestellen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen service bij JVS of Zonwering-discount.nl

Ongelezen bericht door berndv »

BoudewijnvanDongen schreef:
18 sep 2020 16:46
De algemene voorwaarden slaan werkelijk nergens op en staan vol met 'zwarte lijst bedingen'
Kunt u daar voorbeelden van geven?
BoudewijnvanDongen schreef:
18 sep 2020 16:46
Zaken die voor de rechter nooit stand houden, maar ze komen er mee weg omdat niemand zin heeft om de tijd te nemen het eens netjes uit te vechten.
Wees de eerste.
BoudewijnvanDongen schreef:
18 sep 2020 16:46
De verkoper heeft in de showroom een offerte gemaakt voor een zonwering. Deze heb ik getekend, maar een kopie kreeg ik niet mee, want: "die zat al in de mail". Had ik maar een foto gemaakt van de getekende offerte, want de verkoper heeft een fout gemaakt bij de bestelling en de verkeerde kleur doek besteld.
U heeft een offerte ontvangen, eerst opgemaakt in de winkel, vervolgens met fouten in de mail ontvangen. Bij mijn weten is een offerte niets meer dan een aanbod, als er over gegaan moet worden tot levering, moet er bij mijn weten altijd akkoord gegeven worden. Hoe heeft u hier akkoord op gegeven? Heeft u akkoord gegeven op de e-mail? Dus de e-mail met de offerte waar fouten in stonden?

Gesloten