Klacht over Woonspotter

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
rob.vogel

Klacht over Woonspotter

Ongelezen bericht door rob.vogel »

Mijn woning staat te koop op de website van de makelaar en op Funda. Ik kwam tot de ontdekking, dat de woning ook te vinden is op de website van "Woonspotter". Echter met een volstrekt onjuist perceeloppervlak. Vermeld staat 249m2, terwijl het juiste oppervlak 466m2 is. Heb daarover contact gezocht en de eigendomsbewijzen opgestuurd. E.e.a. zou volgens een mail die ik heb ontvangen uiterlijk dinsdag 23 februari gecorrigeerd worden. Waar ik al bang voor was is bewaarheid, er is tot nu toe, vrijdag 26 februari niets gecorrigeerd. Een onverkwikkelijke zaak, en een grote mate van onzorgvuldigheid, die het beeld schept, dat de vraagprijs van mijn woning te hoog is in relatie tot het perceeloppervlak. Ik waarschuw dan ook aanbieders die hun woning te koop hebben om kritisch naar deze in mijn ogen dubieuze website te kijken. Onjuiste informatie kan zomaar belangstellenden afschrikken. Note: Op alle overige websites waar de gegevens van mijn woning gepubliceerd zijn, is het perceeloppervlak wel correct weergegeven.

sylvesterb

Re: Klacht over Woonspotter

Ongelezen bericht door sylvesterb »

rob.vogel schreef:
26 feb 2021 23:09
Ik waarschuw dan ook aanbieders die hun woning te koop hebben om kritisch naar deze in mijn ogen dubieuze website te kijken.
Dus omdat de website enkel de m2 foutief weergeeft is het direct een dubieuze website? Zie echter geen rede om de site zwart te maken, bevat namelijk voor de rest veel zinnige informatie over de omgeving e.d. Ze verwijzen daarbij gewoon naar Jaap wat een bekende concurrent is van Funda.

D34M0N

Ongelezen bericht door D34M0N »

Ik raad je aan om je niet druk te maken over een of andere wazige website. Volgens Woonspotter heeft mijn appartement een perceel van bijna 500 m2. :lol: Van de geschatte WOZ-waarde en geschatte waarde klopt ook niets.

Seinhuis

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik denk dat je het beste met je makelaar kunt bespreken.

En anders, je er niet druk over maken.

Plaats reactie