LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opslag duurzamer energie, energiebelastingen behoorlijk verhoogd

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Opslag duurzamer energie, energiebelastingen behoorlijk verhoogd

Ongelezen bericht door sjohie »

J. Deltoer schreef:
02 nov 2020 11:37
En dus? Ik draag mijn hele leven pensioengeld af, dat wordt niet op de bank gezet maar in bedrijven belegd en daarom moeten ik maar mijn mond houden als ons hele land verrommeld wordt en de belastingdruk enorm verhoogd wordt?
Nee, maar je ziet hopelijk wel de hypocrisie van het aan de ene kant serieus profiteren van de gedragingen van die bedrijven, en het aan de andere kant verguizen ervan?

Voeg dan de daad bij het woord, en stap uit die pensioenen, en sluit die beleggingshypotheek over naar zeg de ASN die belegd via meer ethische richtlijnen.

Enneuh, bij die bedrijven werken honderdduizenden mensen, die bestaan niet alleen maar uit de mensen in de directiekantoren.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Opslag duurzamer energie, energiebelastingen behoorlijk verhoogd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Onzin. De pensioenfondsen zijn verplicht, daar kan ik niet weg. En daarnaast, we hebben dit soort bedrijven nodig voor tech en voedsel, onzin om die om wat voor reden te boycotten. Maar ze moeten gewoon belast worden en niet met allerlei leuke subsidies dit land verrommelen.
En ik heb vooral kritiek op onze bestuurders die dit mogelijk maken.
Niets hypocriets aan, gewoon realisme.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Opslag duurzamer energie, energiebelastingen behoorlijk verhoogd

Ongelezen bericht door scontra »

J. Deltoer schreef:
03 nov 2020 09:01

En ik heb vooral kritiek op onze bestuurders die dit mogelijk maken.
Niets hypocriets aan, gewoon realisme.
Nog een paar maanden wachten en dan mag u weer de keuze maken aan welke geldverspiller u uw stem gaat uitbrengen.
Lodewijk Asscher misschien, hoorde gisteravond zijn plannen voor de toekomst en voor de uitvoering van die plannen heeft hij 'heel veel' geld nodig!

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Opslag duurzamer energie, energiebelastingen behoorlijk verhoogd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

scontra schreef:
03 nov 2020 10:11
Nog een paar maanden wachten en dan mag u weer de keuze maken aan welke geldverspiller u uw stem gaat uitbrengen.
Lodewijk Asscher misschien, hoorde gisteravond zijn plannen voor de toekomst en voor de uitvoering van die plannen heeft hij 'heel veel' geld nodig!
Ach, na die 100 miljard die de VVD via Brussel aan Italie en Spanje heeft geschonken om hun bourgondische leven op peil te houden kunnen de plannetjes van Ascher er ook nog wel bij.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Opslag duurzamer energie, energiebelastingen behoorlijk verhoogd

Ongelezen bericht door scontra »

J. Deltoer schreef:
03 nov 2020 10:30


Ach, na die 100 miljard die de VVD via Brussel aan Italie en Spanje heeft geschonken om hun bourgondische leven op peil te houden kunnen de plannetjes van Ascher er ook nog wel bij.
€ 330 miljoen p.jr. of te wel € 19.00 per inwoner per jaar !

Gesloten