LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kortingsbonnen bij Intratuin

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Carla1952
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2007 21:23

Kortingsbonnen bij Intratuin

Ongelezen bericht door Carla1952 »

Tot 17 nov. kun je bonnen bij Intratuin inleveren, en dan kun je zelf een sticker plakken met 10 of 15% korting. Omdat ik altijd hondenvoer koop bij Intratuin n.l. Proplan kip en rijst, plakte ik er een sticker van 15% op. Het voer staat in de winkel geprijsd voor 51,25 euro, en daar zou volgens mij dan 15% korting afgaan. De prijs van 51,25 euro betaal ik al maanden en is bij andere zaken ook voor die prijs te koop zoals Petts Place. Wat schets mijn verbazing, toen ik bij de kassa kwam en er werd gezegd, dat ik slechts de sticker met 10% mocht gebruiken. Oke, nog lekker meegenomen dacht ik. Totdat ik zag dat er 61,95 euro voor het voer aangeslagen werd. Daar werd dan de korting van 10% afgehaald, maar dan kwam ik op een bedrag van 55,76 en dat was nog meer dan de 51,25 euro die ik normaal betaalde. Ik dus terug naar de dierenafdeling om te kijken welke prijs er op het kaartje stond. Dat was dus 51,25 euro en uiteindelijk kreeg ik na veel gezeur het voer voor 51,25 euro, maar mocht niet de kortingsbon inleveren, omdat 51,25 euro een aanbieding was, en daar mocht geen korting meer op gegeven worden. Ik betaalde al maanden 51,25 euro, dus hoezo korting? Ik heb hierop het hoofdkantoor 2x een e-mail hierover gestuurd en krijg gewoon geen antwoord terug. Zo kan ik ook kortingsbonnen uitgeven. Dan verhoog je eerst de prijzen flink, en met de korting eraf ben je nog duurder uit, dan de oorspronkelijke prijs. U bent dus gewaarschuwd voor de acties bij INTRATUIN.

Gesloten