LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tefal Snelkookpan

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
ABSanders
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2007 20:14

Tefal Snelkookpan

Ongelezen bericht door ABSanders »

Via deze manier wil ik een ieder op de hoogte brengen van het feit dat onze Tefal snelkookpan met superbeveiliging vorige maand in onze keuken is ontploft! Als een ongeleid projectiel heeft de pan voor het nodige gevaar gezorgd ! Op dat moment was er gelukkig niemand in de keuken aanwezig en had het ernstig af kunnen lopen ! Gevolg 1 grote ravage. Aangezien dit niet normaal hoort te zijn heb ik de pan met de superbeveiliging (die dus totaal vernietigd was) op hun verzoek retour naar Tefal Nederland gestuurd om te laten onderzoeken. Hierna oordelen ze dat ik niet op de juiste manier met deze pan zou zijn omgegaan, geen juiste ring, pan te vol of onjuist gebruik !? Gewoon een dooddoener geen enkele vorm van begrip of medeleven het was allemaal mijn eigen schuld ! Ondertussen heb ik de pan weer terug mogen ontvangen maar zonder de bewuste in tientallen stukken superbeveiliging ! Na telefonsiche navraag willen ze niet meer in discussie en voor hun is de kous af.Door het feit dat ze zo met hun klanten omgaan en wij hier geen genoegdoening mee nemen willen wij langs deze weg de mensen waarschuwen voor een Tefal Snelkookpan met superbeveiliging.!!!!


Met vriendelijke groet,

A.B.Sanders

DesertStorm
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 aug 2008 16:31

Re: Tefal Snelkookpan

Ongelezen bericht door DesertStorm »

Welke type was dat?
Was dat Authentique, Clipso, Delicio, Optima-Sensor-Kwisto of nog nieuwer?
Zijn er meer mensen deze ervaring heeft?
Wou graag zoiets kopen maar wil wel veilig kunnen koken?

Gesloten