LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisentuinsteigerhout te Woerden

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
jberretty
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:54

Huisentuinsteigerhout te Woerden

Ongelezen bericht door jberretty »

Hele slechte ervaring met het bedrijf Huisentuinsteigerhout te Woerden. In mei 2020 een steigerhouten buitentafel besteld. I.p.v. 2 weken levertijd werd het 4,5 week levertijd. Dit kan gebeuren, maar helaas geen communicatie hierover. In juni is de tafel geleverd en in augustus viel de tafel aan twee kanten uit elkaar. Reactie op mijn 1e mail was dat ze de tafel komen repareren. Tweede mail van mij met de vraag wanneer ze voor reparatie komen, geen reactie. Ook geen reactie op mijn 3e en 4e mail. Heb betaald voor een Nano coating en heb zeer de twijfel of dit inderdaad wel is gedaan, dit is in ieder geval niet te zien wat betreft bescherming van oa weersomstandigheden. Nog geen 2 maanden kunnen genieten van de tafel. Zeer slechte service van dit bedrijf. Misschien stappen ondernemen met andere gedupeerden? Ik zie nl. dat er meerdere mensen zijn met slechte ervaringen met dit bedrijf en met slechte of met niet meer bruikbare meubels zitten. Welke stappen zou ik nog meer kunnen nemen?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huisentuinsteigerhout te Woerden

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Met anderen stappen ondernemen zal niet gaan lukken. Elke klacht staat op zich. Wel kunt u de verkoper een ultimatum stellen dat ze binnen 14 dagen de tafel moeten komen herstellen. Mocht dat niet gebeuren kunt u ontbinden en het geld terug vragen.

Gesloten