Priment energie telemarketing (DGB energie)

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Orenishiinl

Priment energie telemarketing (DGB energie)

Ongelezen bericht door Orenishiinl » 02 mei 2020 13:43

Ik ben nu al 3x gebeld door een (vermoedelijk spam) nummer waarbij de callcenter agent zich voorstelt als iemand van priment energie. Die jongens zeggen dan dat ik een illegaal zakelijk abonnement heb bij Vattenfall en dat ik over moet stappen naar iets particuliers bij een andere aanbieder. Dit zijn mensen die je dan naar DGB energie willen overzetten.

Kijk uit en trap niet in de leugens van priment energie. Het lijkt er op alsof ze bedrijven bellen die net bij de kvk zijn ingeschreven.

sylvesterb

Re: Priment energie telemarketing (DGB energie)

Ongelezen bericht door sylvesterb » 17 mei 2020 17:06

Orenishiinl schreef:
02 mei 2020 13:43
Ik ben nu al 3x gebeld door een (vermoedelijk spam) nummer waarbij de callcenter agent zich voorstelt als iemand van priment energie. Die jongens zeggen dan dat ik een illegaal zakelijk abonnement heb bij Vattenfall en dat ik over moet stappen naar iets particuliers bij een andere aanbieder. Dit zijn mensen die je dan naar DGB energie willen overzetten.

Kijk uit en trap niet in de leugens van priment energie. Het lijkt er op alsof ze bedrijven bellen die net bij de kvk zijn ingeschreven.
Bedankt voor de waarschuwing, ik ga zelf nooit in op aanbiedingen waar ik niet zelf naar gevraagd hebt.

Komkommertijd

Re: Priment energie telemarketing (DGB energie)

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 17 mei 2020 20:09

Mensen die ongevraagd bellen, zowel via telefoon als aan de deur zijn zelden betrouwbaar.

Pleur op is vaak beste antwoord en ophangen.

Plaats reactie