Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
antigraaier
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 feb 2012 16:21

Re: Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Ongelezen bericht door antigraaier »

Dus dat alles bij elkaar heeft toch resultaat gehad! Zeker ook dank aan Mr. de Haan!
In het begin van deze topic kwamen er wel diverse reacties binnen van mensen die het opnamen voor Oxxio, maar gaandeweg kwamen de reacties alleen van serieuze gedupeerden met goede suggesties. Dat heeft mij goed geholpen, dank daarvoor.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Ongelezen bericht door Moneyman »

antigraaier schreef:
14 dec 2022 23:07
In het begin van deze topic kwamen er wel diverse reacties binnen van mensen die het opnamen voor Oxxio...
Da's niet zo gek, want aan het begin was je topic niet veel meer dan een raadspelletje omdat je de relevante gegevens voor een goed advies zelf niet kon geven.

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
15 dec 2022 09:22
antigraaier schreef:
14 dec 2022 23:07
In het begin van deze topic kwamen er wel diverse reacties binnen van mensen die het opnamen voor Oxxio...
Da's niet zo gek, want aan het begin was je topic niet veel meer dan een raadspelletje omdat je de relevante gegevens voor een goed advies zelf niet kon geven.
En toch wist je blijkbaar in het derde bericht al waar los en vast voor staan. Zelfs nadat de voorwaarden er stonden "was er geen woord Spaans" bij.
Met winden meewaaien is makkelijk, en dat gaat op voor meerderen hier.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
15 dec 2022 09:39
Met winden meewaaien is makkelijk, en dat gaat op voor meerderen hier.
Teksten van anderen verdraaien en uit de tijd en context om een punt te scoren is nogal triest, eerlijk gezegd. Misschien even in de spiegel kijken.

Sandermannn
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2022 22:59

Re: Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Ongelezen bericht door Sandermannn »

Ik heb van Oxxio ool een mail gehad dat de tarieven noet verhoogd hadden logen worden.
Weet iemand mij te vertellen of de terugleververgoeding ook weer op de originele vergoeding komt te staan bij start van Losvast contract? Ik meen dat deze ergens begin september ‘22 naar 9ct is gezakt..
Bedankt voor de reacties

Mblokpoel1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2022 17:04

Re: Oxxio LosVast tarief is niet vast maar variabel!

Ongelezen bericht door Mblokpoel1 »

Iemand al bericht van Oxxio gehad toevallig ? Er zou in januari gecommuniceerd worden toch ?

Plaats reactie