LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Partytentenshop.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door moederslink »

Eens met bertman en Berndv.
Helaas gebeurt het idd nog vaak zat dat mensen blind bestellen en het vertrouwen hebben dat het wel goed komt om niet helemaal paranoïde door het leven te stappen. Of mensen zijn te rap en bestellen te snel door tijdgebrek en het gelijk in huis willen of denken te hebben.
Maar ook niet iedereen wil of komt op fora, dus het probleem blijft toch bestaan dat je bedonderd kunt worden. Reviews zijn ook niet 100% te vertrouwen immers ?!
Treurige ontwikkeling :(

Soulkeeper491
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2017 18:57

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Soulkeeper491 »

Op 2 juni 2017 een tent besteld op 3 juni mail gehad uw bestelling is verstuurd op6 juni nog niets binnen al meerdere mails verstuurd en ook via contactinfo bericht gestuurd tot op heden niets van partytentshop gehoord begin aardig op oplichting te lijken

Joost Leeuwarden
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2017 19:10

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Joost Leeuwarden »

Ik kan bevestigen dat het de moeite loont om een bedrijf van te voren te screenen. Helaas was ik zo onverstandig dit niet te doen. Ik had een partytent besteld op 26 december in de verwachting dat het bedrijf binnen 4 dagen een partytent kon laten bezorgen. Aanvankelijk leek dit ook goed te komen.

Hieronder de feiten, ik laat de lezer zelf de conclusie trekken.

- Op 26 december heb ik een partytent besteld en betaald bij Partytentenshop.nl via ideal;
- Dezelfde dag kreeg ik direct een bevestiging van de bestelling;
- Op 27 december 13:00 uur ontving ik een bericht dat de orderstatus is gewijzigd naar VERZONDEN;
- In de bevestiging is NIETS te lezen wie het pakket bezorgt en dus ook niet hoe de levering te volgen is;
- Op donderdag is er niets aangeleverd;
- Ook vrijdag de 29e is er niet geleverd;
- Vrijdagmiddag probeerde ik het bedrijf telefonisch te bereiken: dat is NIET mogelijk bij dit bedrijf. Ik heb daarom een email gestuurd.
- Op de email is vrijdagmiddag en zaterdag NIET gereageerd;
- Ook zaterdag is er GEEN pakket aangeboden;

Nijogeth
Berichten: 9957
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Misschien even geduld. U heeft nog geen 5 dagen geleden besteld.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Joost Leeuwarden schreef:Ik kan bevestigen dat het de moeite loont om een bedrijf van te voren te screenen. Helaas was ik zo onverstandig dit niet te doen. Ik had een partytent besteld op 26 december in de verwachting dat het bedrijf binnen 4 dagen een partytent kon laten bezorgen. Aanvankelijk leek dit ook goed te komen.

Hieronder de feiten, ik laat de lezer zelf de conclusie trekken.

- Op 26 december heb ik een partytent besteld en betaald bij Partytentenshop.nl via ideal;
- Dezelfde dag kreeg ik direct een bevestiging van de bestelling;
- Op 27 december 13:00 uur ontving ik een bericht dat de orderstatus is gewijzigd naar VERZONDEN;
- In de bevestiging is NIETS te lezen wie het pakket bezorgt en dus ook niet hoe de levering te volgen is;
- Op donderdag is er niets aangeleverd;
- Ook vrijdag de 29e is er niet geleverd;
- Vrijdagmiddag probeerde ik het bedrijf telefonisch te bereiken: dat is NIET mogelijk bij dit bedrijf. Ik heb daarom een email gestuurd.
- Op de email is vrijdagmiddag en zaterdag NIET gereageerd;
- Ook zaterdag is er GEEN pakket aangeboden;
Ik lees “in de verwachting”. Tegelijk lees ik op de site in de voorwaarden een maximale levertijd van 30 dagen. Mijns inziens klaag je rijkelijk vroeg.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bprosman »

Hieronder de feiten, ik laat de lezer zelf de conclusie trekken.
Er al eens aan gedacht dat bedrijven tussen kerst en nieuw met een lagere bezetting werken ?
en zaterdag NIET gereageerd;
- Ook zaterdag is er GEEN pakket aangeboden;
U werkt ook gewoon door op Zaterdag ?

atlas1302

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Laten we in het nieuwe jaar verder kibbelen over bezorgde pakketjes, iedereen zit inmiddels met familie en vrienden gezellig thuis om het oude jaar 2017 af te sluiten.

Happy new year, een gezond en goed uiteinde met nog meer verdraagzaamheid op dit forum, SALUD.

HPJL
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2017 19:28

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door HPJL »

Het lijkt hier of er mensen zijn die dit bedrijf in bescherming nemen en vooral alle verantwoordelijkheid bij diegenen willen neerleggen die hun geld kwijt zijn. Als je voortaan alles en iedereen moet googlen voordat je in zee gaat is het wel erg gesteld. Misschien moeten we al die zogenaamde beschermers ook maar eens googlen. En, om toch maar te reageren, op zaterdag worden inderdaad pakketten bezorgd (dit voor diegene die dat niet weet). Je hoeft toch geen geleerde te zijn om te snappen dat dit een zootje oplichters zijn. Beoordeel ze dan ook als zodanig in plaats van wat kruiperig te doen (werkt u ook op zaterdag ?, Tijdens de feestdagen is er ...etc. ), Bah.
Ook ik was er bijna ingetuind bij hen. Als ze zo slim waren geweest om antwoord te geven op een eenvoudige vraag had ik wellicht nog besteld ook. Maar behalve dat het oplichters zijn, zijn het ook nog domme oplichters.
Zit hier toch niet af te geven op fatsoendelijke mensen die goed van vertrouwen zijn maar geef kritiek op diegenen die kritiek verdienen.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

HPJL schreef:
06 sep 2020 10:35
Het lijkt hier of er mensen zijn die dit bedrijf in bescherming nemen en vooral alle verantwoordelijkheid bij diegenen willen neerleggen die hun geld kwijt zijn. Als je voortaan alles en iedereen moet googlen voordat je in zee gaat is het wel erg gesteld. Misschien moeten we al die zogenaamde beschermers ook maar eens googlen.
Even buiten de vraag of de webshop wel of niet malafide is, natuurlijk moet je als koper je verantwoordelijkheid nemen. U kunt mij niet wijsmaken dat als u door een winkelstraat loopt en als u aangesproken wordt door een vriendelijke verkoper om naar winkeltje te komen ergens achteraf dat u meteen meegaat. En als u dan toch besluit mee te gaan en de winkelpui is dichtgetimmerd, de deur hangt scheef en een vage verkoper binnen, stapt u dan meteen naar binnen, pakt u dan wat u ziet en rekent dat dan af?
Als u dat offline niet zou kopen, waarom online dan wel?

Krokodillen tranen bij V&D, Kijkshop, Halfords, enz. Het zijn van die fijne winkel waar iedereen altijd kwam. Vandaar dat de winkelstraten leger beginnen te raken. Ticket doorverkoopsites, dropshippers en vage handelaren blijven massaal online geld verdienen omdat kopers eerst doen en later of nooit gaan kijken. Als men offline niet bij de vage winkeltjes binnenloopt, waarom wordt er online dan wel zomaar ergens 'binnen gestapt'?

sake1987

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door sake1987 »

Joost Leeuwarden schreef:
30 dec 2017 19:24
Ik kan bevestigen dat het de moeite loont om een bedrijf van te voren te screenen. Helaas was ik zo onverstandig dit niet te doen. Ik had een partytent besteld op 26 december in de verwachting dat het bedrijf binnen 4 dagen een partytent kon laten bezorgen. Aanvankelijk leek dit ook goed te komen.

Hieronder de feiten, ik laat de lezer zelf de conclusie trekken.

- Op 26 december heb ik een partytent besteld en betaald bij Partytentenshop.nl via ideal;
- Dezelfde dag kreeg ik direct een bevestiging van de bestelling;
- Op 27 december 13:00 uur ontving ik een bericht dat de orderstatus is gewijzigd naar VERZONDEN;
- In de bevestiging is NIETS te lezen wie het pakket bezorgt en dus ook niet hoe de levering te volgen is;
- Op donderdag is er niets aangeleverd;
- Ook vrijdag de 29e is er niet geleverd;
- Vrijdagmiddag probeerde ik het bedrijf telefonisch te bereiken: dat is NIET mogelijk bij dit bedrijf. Ik heb daarom een email gestuurd.
- Op de email is vrijdagmiddag en zaterdag NIET gereageerd;
- Ook zaterdag is er GEEN pakket aangeboden;
Wat maakt u zich nog boos op een topic die in 2014 is gestart en waar in 2017 de laatste reactie op was.
Als het bedrijf al sinds 2014 bestaat, zullen ze toch wel wat goed doen

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door D34M0N »

HPJL schreef:
06 sep 2020 10:35
Als je voortaan alles en iedereen moet googlen voordat je in zee gaat is het wel erg gesteld.
Eh, nee hoor, dat heet gewoon goed nadenken voordat je iets doet.
Als ik zou vragen of ik €1000 van jou zou kunnen lenen, zou jij mij dan €1000 geven?
Misschien moeten we al die zogenaamde beschermers ook maar eens googlen.
Wat houd je tegen?

Gesloten