LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijzen kunststof kozijnen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
cenobyte
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:19

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door cenobyte »

Het kopen van kozijnen is een lastige aangelegenheid. Ik werk zelf al 25 jaar in de kunststof en aluminium kozijnen en wil wel wat tips van de hand doen.

Vaak vraagt een klant zich af: koop ik beter bij een goedkope kleine zelfstandige/ZZP-er of geef ik liever iets meer geld uit bij een gerenommeerd bedrijf met een showroom? Persoonlijk geef ik liever iets meer uit bij een betrouwbaar ogend bedrijf wat al langer bestaat en dat met eigen monteurs werkt dan dat ik goedkoper uit ben en het risico loop dat ik slecht opgeleid personeel over de vloer krijg. Een kwalitatief goed kozijn wat slecht is gemonteerd resulteert in een slecht eindresultaat, vergeet dat niet. Laat je kozijnen dan ook installeren door monteurs die dit dagelijks doen en niet door een ingehuurde kracht die gisteren nog tegels aan het zetten was of straatwerk aan het leggen was. Vraag bij het bedrijf of men met eigen personeel werkt en niet met ingehuurde ZZP-ers. Zo kan men de kwaliteit tot en met montage waarborgen.

Als je naar een gerenommeerd bedrijf gaat, probeer dan altijd te achterhalen hoe lang het bedrijf al bestaat. Let hierbij echter op: een bedrijf kan al 25 jaar bestaan, maar kan ook al 3x zijn doorgestart na een faillissement, niet echt betrouwbaar dus.

Pas op voor de "kozijnencowboy". Dit zijn de freelance verkopers die vaak orders scoren en die vervolgens onder brengen bij een bedrijf. Je betaalt vaak veel en krijgt uiteindelijk vaak ook nog een ander kozijn dan je hebt gekocht. Vraag altijd naar een kozijnmerk en -type en vraag ook hoe lang de verkoper/bedrijf al ervaring heeft met dat kozijn.

Betaal nooit aan bij opdracht! Na opdracht gaan er vaak meerdere weken voorbij voordat je spullen binnen komen en als het bedrijf in deze periode omvalt ben je je geld kwijt. Betaal hooguit een deel aan op het moment wanneer met begint met monteren en betaal het grootste deel pas wanneer het werk gereed is!

Vraag altijd of men hang- en sluitwerk gebruikt van een bekend merk (bijv. Roto, Fuhr, Sobinco). Je wil niet weten hoe vaak ik mensen over de vloer krijg die ergens een goedkoop kozijn hebben gekocht en die na enkele jaren een kapot deurslot hebben en nergens een vervangend slot kunnen vinden. Het originele bedrijf bestaat niet meer en ze kunnen nergens aan zo'n slot komen. Als de fabrikant gewoon een bekend merk hang- en sluitwerk heeft toegepast kun je onderdelen bij elke goede ijzerhandel kopen. Let op: bedrijven besparen vaak op kozijnen door het kiezen van goedkoop flut hang- en sluitwerk!

En wat de vraag van de originele topicstarter betreft: het antwoord is simpel: hoeveel bruto winst wordt berekend. Sommige bedrijven nemen genoegen met een kleine marge en moeten hiervoor bijvoorbeeld 30 orders per maand scoren om hun kosten te kunnen dekken. Een ander bedrijf maakt steeds hoge offertes waar soms 100% (!!) bruto winst op zit en rekent erop dat men 2 of 3 orders per maand op deze manier maakt. Soms komt er een klant die in deze val trapt en denkt dat erg duur automatisch ook "erg goed" is. Deze bedrijven werken vaak met een erg agressieve verkoopstrategie (je wordt erg vaak benaderd en hoort vaak uitspraken als "als u NU tekent krijgt u nog 15% EXTRA korting!"). Men verkoopt vaak wel een goed product, maar je betaalt hier vaak veel te veel.

Dus:

* Te duur is nooit goed, maar te goedkoop is vaak ook niet de goede weg.

* Neem je beslissing wanneer jij dit wil. Laat je niet onder druk zetten door een verkoper en trap zeker niet in "extra korting als je NU tekent". Gebruik dit juist tegen de verkoper: laat hem de aangeboden korting maar handhaven, anders ben je pleiten en kom je niet meer terug (dit geldt natuurlijk niet voor tijdgebonden acties die een bepaalde geldigheidsduur hebben).

* Vraag gewoon enkele offertes aan (ongeveer 3) en kies op basis hiervan uw bedrijf. Vraag niet te veel offertes aan, want dan zie je door de bomen het bos niet meer.

* Ga altijd kijken bij het bedrijf: zo krijg je een indruk van het bedrijf en het product wat men verkoopt.

* Houdt ook één ding in je achterhoofd: De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs al lang vergeten is!

JeffW
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2012 22:47

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door JeffW »

ik zou u de diensten van Siegers, Gronau aanbevelen. helaas heb ik de kozijnen door Finstral, Zutphen laten monteren. slechte service, niet mooi afgewerkt. volgens mij nu meer tocht dan bij de oude kozijnen. externe partij, dorpsgenoot van de verkoper monteerde de rolluiken. mijn buren gingen. Wel met Siegers in zee, ziet er super uit. ik baal nog als een stekker dat ik niet met siegers was doorgegaan, zij leveren ook Finstral kozijnen. Dus pas op voor Finstral Zutphen.

suvsuby
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2009 17:28

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door suvsuby »

Inderdaad, Stijl2000 is op 7 december 2012 failliet verklaart, daar gaat onze 20 jaar garantie op de terrasoverkapping in juni 2012 geplaatst!
Terwijl de schade aan één van de steunpilaren heel snel was hersteld kunnen we nu nergens meer terecht als er iets met de overkapping zou zijn.
Mooie flutpraatjes hebben ze opgehangen!

Perfecto
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2013 22:44

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Perfecto »

Ik heb mede gebruik gemaakt van ´kozijnoffertes.nl´en de offertes die daar uit voort kwamen liepen erg uiteen. Van zeer hoge prijzen van grote bedrijven tot een lage prijs van een kleine V.o.f. , verschillen van 28% tot 46%!!. Wij hebben onze kozijnen door de laagste aanbieder laten plaatsen, Perfect Windows V.o.f., twee ervaren vakmannen die al 5 jaar hun bedrijf hebben in Enschede.
Hoe kan dit dan zo voordelig? Ze hebben geen vertegenwoordiger, geen kantoorpersoneel, geen showroom. Een vakman komt langs om op te meten en alles te bespreken, brengt een paar dagen later de offerte uit per e-mail, koopt zelf in, plaatst zelf met zijn collega de kozijnen. Er kan dus geen misverstand zijn in de uitvoering.
Het zijn Schüco CT 70 kozijnen, Hr++ glas, met Politiekeurmerk en Komo keurmerk, dus heel goede kwaliteit. En... je hoeft geen aanbetaling te doen, netjes na oplevering de faktuur ontvangen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Ook op de site 'werkspot' zijn offertes aan te vragen en recenties te lezen.
Een groot bedrijf kan net als een klein bedrijf failliet gaan, maar er blijft fabrieksgarantie op de kozijnen.

Kozijnen experts
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2013 10:15

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Kozijnen experts »

Goede morgen forumbezoekers,

Ik plaats met mijn bedrijf al jaren kunststof kozijnen van de merken Aluplast en Rehau, dit zijn kwalitatief perfecte kozijnen en worden gefabriceerd van Duitse profielen. Deze kwaliteit staat borg voor zorgeloos
jarenlang gebruik, tevens uitgevoerd met Pilkington HR++ glas en beslag van Winkhaus en Aubi.

De reden van de grote prijsverschillen dient u te zoeken in de vreemde verkoop constructies, gepaard gaand met publiciteit in vele uitvoeringen, een hoge fee voor de verkoper en een hoge marge om veel te verdienen, het lukt nog steeds om mensen te overdonderen en te laten tekenen.

Wilt u een goed advies en nette prijs met nette monteurs, heeft u problemen met uw kozijnen of bestaat uw leverancier niet meer dan kunnen wij wellicht wat voor u doen.

Kunststof 2 merken keuze in prijs en uitvoeringen
Aluminium 1 merk
Hout Meranti

Chris W.
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2012 23:46

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Chris W. »

Zoals ik al eerder vermeld heb, zijn de kunststof kozijnen prijzen vaak absurd en heeft het in bijna alle gevallen te maken met verkoopstructuren, commissie regelingen en de te grote auto van de directeur/eigenaar. Wat de commissie betreft zijn er "handtekeningen jagers" in de branche werkzaam die voor elke getekende order 15% van de koopsom ontvangen.
Tel alles bij elkaar op, en dan krijg je dit soort verschillen. Ik heb flink mijn huiswerk gemaakt voordat ik tot aanschaf over ging, vandaar dat ik dit weet.
U zult het wellicht moeilijk kunnen geloven maar prijsverschillen oplopend tot 120 a 130% (!!) komen voor in deze branche, en dan kan het zelfs nog hetzelfde merk zijn ! Qua inkoop zijn deze verschillen echt niet zo groot.
Los van de prijs is het uiteraard cruciaal om naar de kwaliteit te kijken, kunststof kozijnen van Schüco en Finstral verkleuren niet vanwege het ontbreken van weekmakers en wat de constructie betreft is er geen zwaarder uitgevoerd kozijn dan Schüco. Zij gebruiken de zwaarst uitgevoerde stalen profielen die er zijn, en zijn ook nog eens in de gehele breedte ingebracht i.p.v enkel een kokerbalkje wat bij de meeste kunststof kozijnen het geval is. Juist dit zware stalen verstevigingsprofiel bepaalt de duurzaamheid van het kozijn daar de scharnieren van het draairaam hierop vastgeschroefd zitten. Als u weet hoe zwaar een HR++ ruit van 24 mm dik is dan weet u meteen hoe belangrijk dit stalen profiel is.

Iets wat vooral de laatste jaren steeds belangrijker is geworden is de kredietwaardigheid van de leverancier, en dan doel ik op aanbetalingen.
Er zijn de laatste tijd een aantal grote leveranciers failliet gegaan (Stijl 2000, Finstral Zutphen enz) dus het blijkt dat elke aanbetaling een groot risico oplevert. Of dacht u dat u uw aanbetaling bij de curator terug kunt halen ? Ik geef het u te doen.. :(
Niet doen dus, betalen na oplevering dan zijn de spullen in ieder geval geleverd en gemonteerd en kan er daarna gekeken worden of alles naar wens is. Zo niet, hou dan een deel van het bedrag achter zodat u weet dat men ook echt terug komt om het e.e.a te herstellen.
Ik heb echt voordelige offertes aangevraagd via http://www.kunststofraamkozijn.nl en dat werkte prima, dus blijf scherp en vergelijk goed ! :wink:

cjd
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2013 16:33

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door cjd »

het verschil tussen een normaal wit kunstof kozijn en een gelamineerd hout kleur of elke andere kleur gelamineerd kozijn is ongeveer 2.5 keer de prijs van normaal pvc profiel. dit laminaat wordt aangeleverd door hornschuch of renolit. dus het klopt dat gekleurde kunstof raamkozijnen duurder zijn dan de standaard witte. maar niet 80%, het zou rond de 25 tot 30 % duurder moeten zijn als een normaal wit raam. hangt een beetje af hoeveel de kosten zijn voor het glas en sluitwerk.

Victoria22
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2013 12:46

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Victoria22 »

Goedemiddag.
Is er iemand die net als ik bekend is met de naam kwaliteitbouw kunststof kozijnen enz.
Deze firma heeft ons in 2010 een behoorlijk bedrag laten betalen en heeft nooit geleverd,
oplichting dus, ze waren destijds in enschede, gronau en engeland gevestigd.
Graag repons op dit bericht en misschien kunnen we gezamelijk iets tegen deze firma ondernemen.
Ook was het voor deze firma gebruikelijk om na een paar maanden een andere firmanaam aan te nemen.
B.V.D. Victoria.

Carpediem68
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2013 12:37

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Carpediem68 »

Goedemiddag, ik heb inmiddels offerte's aangevraagd bij Perfect Windows, Fa Wanders en Fa Siegers.
Ik heb zelf de maten opgenomen. Inmiddels heb ik van Fa Wanders per mail een keurig uitgewerkte offerte gekregen. Ook van Perfect Windows heb ik een nette offerte gekregen, alleen Siegers in Gronau heeft nog niet gereageerd. Ik volg dit forum al wat langer en heb al wel wat tips voor mezelf genoteerd, vind dit alleen nog wel tricky omdat ik niet zeker weet wat wijsheid is... Kan iemand ajb met mij hun, goede danwel slechte ervaringen delen? Alvast bedankt :D

ejvdw1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2013 09:04

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door ejvdw1980 »

Bedankt voor de nuttig informatie. Heeft het in uw ervaring nog zin om op keurmerken voor kozijnen (en leveranciers) te letten? Komo-keurmerk, BouwGarant, SKG, VKG, etc. Op deze website staan de kozijnkeurmerken opgesomd.
Er is op internet zoveel informatie te vinden dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En hoe komt het toch dat er zoveel 'kozijncowboys' te vinden zijn? Ik denk dat deels meespeelt dat er nu eenmaal makkelijk zoveel marge extra kan worden gemaakt.

eddie10
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2013 19:59

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door eddie10 »

Zo zie ik door het genoemde bos ook echt de bomen niet meer. Aantal maanden geleden 4 offertes gevraagd. Ik deed dit dmv een site waar je je gegevens kon achterlaten. Slechts 3 reactie s en die kwamen nog van ver ook. Uiteindelijk dan toch even verder gezocht en iemand redelijk uit de buurt gekozen. Dit liep fout want er bleek een heel ander merk besteld te worden dan afgesproken dus dit heb ik ontbonden. Nu dus weer op zoek maar zie de prijzen alleen maar stijgen. Waardoor snap ik niet goed want ze gebruiken veelal hetzelfde merk (Gealan) Bijna niemand plaatst met stelkozijn en als dat al gedaan wordt zie ik een totaalprijs die ook meteen rond de 500 Euro hoger ligt. Niemand die uitlegt wat voor en nadelen zijn want iedereen praat in zijn eigen voordeel. Een aanbieder bood Schuco aan voor slechts 200 euro meer dan Gealan. Als ik de materialen/merken bekijk twijfel ik al weer aan de aanbieder. Geen duidelijk beeld wat de prijs nou bepaald.

Ik kan/durf op dit moment gewoon geen beslissing meer te nemen. Welk merk? stelkozijn of niet? Kozijn met of zonder aanslag profiel? En als er geen stelkozijn gebruikt wordt heeft dat aanslag profiel dan nog nut? Ik vind het toch een vreemde en wat onbetrouwbare kozijnen business :?

ikke2013
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2013 11:33

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door ikke2013 »

wij hebben ook verschillende offertes van i kozijn goedkoop tot keurkozijn duur, waar moet je opletten als je in zee gaat met een bedrijf dat kozijnen plaatst? heeft iemand ervaring met i kozijn en keurkozijn?

wat heb je nu gekozen eddie??

winkelhuis
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2008 18:55

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door winkelhuis »

Graag zou ik willen reageren op deze topic.
Het is heel belangrijk dat een adviseur weet waar hij over praat, dus bouwkundig onderlegt is.
Dit is in de meeste gevallen niet het geval.
Door de explosieve groei van het product zijn veel "handelaren" begonnen met een kunststofkozijnenbedrijf.
Met totaal geen kennis storten zich in dit fenomeen.
Als monteur heb ik voor heel veel bedrijven de montages uitgevoerd en soms sprongen de tranen mij in de ogen dit te moeten monteren.
Het product gaan verkopen hoeft niet moeilijk te zijn, maar dan komt het inmeten en het organiseren.
|Daar gaat heel veel mis bij veel bedrijven.
Ook in het lage prijssegment moet het werk worden gemaakt voor het afgesproken bedrag.
Wanneer veel bedrijven dan voor kostprijs moeten gaan leveren gaat ten koste van duurzaamheid in het product.
Vaak is het ook goed voor de klanten, terwijl een bouwkundige bepaalde constateringen doet die niet passen in de tegenwoordige eisen van het bouwbesluit.
Een positieve referentie komt dan vaak voort uit onkunde van de klant die er eigenlijk geen verstand van heeft.

Een voorbeeld is dat er bedrijven zijn die kunststofkozijnen strak tussen de muren meten.
Dan moet u weten dat PVC een werking heeft van 2 tot 3 mm per m1 waardoor een te strak gemeten kozijn uiteindelijk gaat "kraken" of "knakken".
In eerste instantie zal er een positieve referentie worden gegeven maar uiteindelijk zal dit wel een gevolg krijgen.
Ook een voorbeeld is dat er bepaalde glaseisen zijn aan kozijnen.
Vaak wordt er standaard glas gebruikt waar bijvoorbeeld dikker of zelfs gelaagd glas nodig is.
We hebben in Nederland 3 windgebieden waar glas op aangepast dient te worden.
Dit geldt ook voor de borstweringhoogte.
De hoogte bepaald of er gelaagd glas moet worden toegepast.
Dit zijn enkele voorbeelden van een veel groter technisch geheel waar kennis noodzakelijk is.
De vele negatieve berichten in de kozijnen wereld bewijzen dat er veel mis is bij veel bedrijven.
Zelf heb ik een lijst gemaakt van de beste en de slechtste kozijnen uit montage ervaringen.
Dan is het ook nog van belang wie het kozijn maakt.
De PVC legering is goed van elk merk, maar dan moet het kozijn gemaakt worden.
En juist daar zit heel veel verschil in.
Hoe zijn de lasverbindingen, zijn ze getest, welk beslag op welk profiel, hoe is de afdichting opgebouwd, zit er een decompressie in het systeem etc etc.
Dan de montagetechniek.
De voor en nadelen van stelkozijnen of "stompe" montage.

Neemt u van mij aan dat het niet zomaar een kozijntje monteren is.
Hier komt veel meer bij kijken dan veel mensen denken.

Neem de tijd bij het aanschaffen en gebruik een avondje de zoekmachine op de computer waardoor u echt veel wijzer wordt.
Ik zal het verhaal niet langer maken en wens u veel succes met de aanschaf.
Met vriendelijke groet,

Robert

tessamuller
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2013 14:04

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door tessamuller »

Heeft iemand informatie over Promi kunstof kozijnen uit Enschede? Heeft ons een mooie offerte gedaan maar ik kan weinig vinden over het bedrijf op internet. Alle (prima) reacties zijn van voor 2008!
groet tessa

donkiekong
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2014 11:28

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door donkiekong »

Hallo, heeft iemand ook ervaring met Derjans Bouwtechniek in Weert? Graag alle reacties positief en negatief.

groetjes Donkiekong

Jobjoyce
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2013 21:51

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Jobjoyce »

Wij hadden problemen met onze schuifpui, deze hadden wij al een aantal jaren.
Er is iets misgegaan met het openen van de schuifpui waardoor het beslag verbogen was.
Contact opgenomen met perfect windows. (daar perfect windows ook boven al onze kozijnen heeft geplaatst).
Ik belde donderdags tegen een uur of 16.00 en Rolf (eigenaar van perfect windows) kwam zelfs de zelfde dag nog langs, zelfs nog om 19.00 uur.
Perfect windows is een goed en eerlijk bedrijf, er wordt netjes gewerkt, hebben een goede service, hebben een goed prijs en zijn erg betrouwbaar.
Zelfs voor de kleinste dingen komen ze langs om het weer in orde te maken,
Dus Perfect Windows is zeker een aanrader voor iedereen die kunstof wil!

Ze krijgen van ons een dikke 10! :D

Job en Joyce

Susan030
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2014 15:15

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Susan030 »

Ben ook zeer tevreden over Perfect Windows. Ze toonden interesse en vakkundigheid en wist zaken uit te leggen zodat ik ze begreep. Ze hebben zelfs meegedacht over de vergunningaanvraag voor 2 nieuwe kozijnen, en hadden steeds antwoord op detailvragen. Prijs was laag, zeker omdat ze voor dezelfde prijs extra werk (vastzetten groot raam) hebben gedaan. Ben ook zeer tevreden over de manier van uitvoering. Enige verbetertip die ik kan bedenken: zorg voor een duidelijker voicemailbericht.

Voor dit traject had ik overigens vijf bedrijven benaderd. Ben heel blij met het proces en resultaat bij Perfect Windows!

0646296402
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2014 07:37

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door 0646296402 »

Goedkoper kunststof kozijn? Hallo, ik heb het hele Forum eens doorgelezen en kom tot de conclusie dat de mensen hier toch vaak op het verkeerde been gezet worden. Ik heb 30 jaar ervaring in de kunststof kozijnen markt waarvan 15 jaar als zelfstandig ondernemer in de kozijnen markt. Ik heb bedrijven in Nederland en Duitsland gehad en ik heb Finstral, Schuco, Rehau, Veka, Inoutic, Gealan en Aluplast verkocht. Nee ik ben er niet rijk van geworden omdat ik een eerlijke speler op de markt ben geweest. Door de recessie en omdat ik wat rustiger aan wilde doen was ik genoodzaakt om bedrijven te sluiten en op zoek te gaan naar een andere bron van inkomsten, door mijn netwerk kwam ik al snel in gesprek met de eigenaar van Neco kozijnen in Utrecht, deze ondernemer heeft een aantal jaren geleden heel slim ingespeeld op de markt en heeft ruim voor de recessie een fabriek opgestart in Turkije en daarbij een kwalitatief hoogwaardig kunststof kozijn op de Nederlandse markt gezet waar ik van onder de indruk ben. Een profiel wat qua uiterlijk veel op het Gealan profiel lijkt en met het hang en sluitwerk van Roto het topsegment als het gaat om beslag in de kozijnen wereld vooral op kunststof kozijnen en draai-kiep beslag in hout en Aluminium. Doordat er bij Neco nu steeds drukker en drukker wordt waren deze mensen op zoek naar een verkoper in het kunststof kozijn gedeelte van de firma en ben ik voor deze firma beginnen te werken. Het gevoel is gewoon erg goed en ik spreek ook alleen maar tevreden klanten die gewoon uitermate tevreden zijn met de geleverde veel goedkopere kozijnen en daarbij ook nog eens 40% bespaart hebben op hun aanschaf. Alles gewoon volgens Nederlandse maatstaven en ook nog eens een kozijn wat 120mm diep is ipv 105 of 115 mm, 5 kamer systeem, 10 jaar garantie, hr++ glas of 3 vlaks mogelijk. Top montage met eigen personeel. Dus als u een mooi product wilt voor een echt scherpe prijs en geleverd vanuit het hart van Nederland waar ook onze showroom staat, vraag dan om een afspraak. Ook dealers in heel Nederland gezocht met gezonde bedrijven, groeten Johnny.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door trail46 »

Lekker betrouwbaar, niet dus!! Als je hier de forumregels al gewoon aan je laars lapt kan jij jezelf als klant wel voorstellen wat er gebeurd als er een probleem komt. De openingspost is reeds gemeld en dat is zeer terecht.Ga voor kunststof kozijnen niet naar 0646296402 . Zoek liever naar een bedrijf die geen spam/overtredingen nodig heeft om zijn handeltje onder de aandacht te krijgen.

johnnyregelaer
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2014 12:17

Re: prijzen kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door johnnyregelaer »

IMG_1307.jpg
(103.21 KiB) 45486 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
IMG_1307.jpg
(103.21 KiB) 45486 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Wanneer u van plan bent om een polyester dakkapel te laten plaatsen door Keur Kozijn, dan adviseer ik. NOOOOOiiit doen!!!
Peperduur en de kwaliteit is erbarmelijk. €12.500,00
Heb in oktober 2014 een 4 meter brede dakkapel laten plaatsen.
Buitenkant is zeer mooi, warmte isolatie is goed maar luidsisolatie is zwaar zwaar en zwaar onvoldoende.
Wat een lawaaibak.
Woon in een 4 meter hoog huis en wanneer het regent hoor je dit tot aan de voordeur.
Als het hagelt lijkt het wel een oorlogsgebied of dat er op Nieuwjaarsdag vanaf 00.00 uur begonnen wordt met vuurwerk afsteken.
Na het inschakelen van rechtsbijstand is er met veel moeite overeengekomen dat er kunstgras op de dakkapel geplaatst wordt om het kontaktgeluid te dempen.
Het ander probleemgeluid is de oneindige ruisgeluid van 24 uur per dag.
te vergelijken met hoogtoerige draaiende centrale afzuiging in je huis.
Dit geluid is totaal niet weg te nemen.

Gesloten