LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service bij rolluiken-discount.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
yeah!
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2018 00:05

Slechte service bij rolluiken-discount.nl

Ongelezen bericht door yeah! »

Geachte mensen,

Kijk uit als u koopt bij dit bedrijf!

De service is erop gericht om u op kosten te jagen.

Ik heb 2 rolluiken inmiddels defect gehad. De eerste keer zou een rolluik zou niet geprogrammeerd zijn en hierdoor door het eindpunt zijn gedraaid (en hierdoor stuk zijn gegaan). Hierop geeft het bedrijf geen garantie. De eind en begin punt waren echter wel ingesteld maar hier heeft het bedrijf geen boodschap aan. Zij blijven stug beweren dat de klant ongelijk heeft en dus word ik voor leugenaar uitgemaakt. Hierop heb ik de leverancier opgezocht van de motor. Die beweerd dat het niet vaak voorkomt maar wel degelijk kan voorkomen dat een motor het geheugen kwijt raakt. Ook nu bleef JVS halsstarrig...
Uiteindelijk heb ik de rekening maar betaald want je wilt toch een oplossing, en dat weten ze bij JVS ook!!
Overigens is het rolluik na hersteld beschadigd uitgeleverd en hebben ze er 4x over gedaan om de schade weer te herstellen, dat dan wel weer kosteloos.

Afgelopen week ging de 2de defect. Hij ging voor de helft dicht. Ik kon hem wel weer openen. Daarna geheel naar beneden en vervolgens helemaal niet meer naar boven. Ook nu wordt er beweerd dat er een obstakel zou zijn, terwijl dit pertinent niet het geval was!

Op deze manier is het dus helemaal geen goedkopere oplossing voor rolluiken, Alleen maar extra kosten en ergernis!

Graag wil ik mede kopers waarschuwen, zorg dat je een goede rechtsbijstand hebt en koop ze niet zakelijk!!


De afkorting van JVS staat denk ik voor Jammer Van de Service...

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service bij rolluiken-discount.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

yeah! schreef:
02 jan 2019 16:59
Geachte mensen,

Kijk uit als u koopt bij dit bedrijf!

De service is erop gericht om u op kosten te jagen.

Ik heb 2 rolluiken inmiddels defect gehad. De eerste keer zou een rolluik zou niet geprogrammeerd zijn en hierdoor door het eindpunt zijn gedraaid (en hierdoor stuk zijn gegaan). Hierop geeft het bedrijf geen garantie. De eind en begin punt waren echter wel ingesteld maar hier heeft het bedrijf geen boodschap aan. Zij blijven stug beweren dat de klant ongelijk heeft en dus word ik voor leugenaar uitgemaakt. Hierop heb ik de leverancier opgezocht van de motor. Die beweerd dat het niet vaak voorkomt maar wel degelijk kan voorkomen dat een motor het geheugen kwijt raakt. Ook nu bleef JVS halsstarrig...
Uiteindelijk heb ik de rekening maar betaald want je wilt toch een oplossing, en dat weten ze bij JVS ook!!
Overigens is het rolluik na hersteld beschadigd uitgeleverd en hebben ze er 4x over gedaan om de schade weer te herstellen, dat dan wel weer kosteloos.

Afgelopen week ging de 2de defect. Hij ging voor de helft dicht. Ik kon hem wel weer openen. Daarna geheel naar beneden en vervolgens helemaal niet meer naar boven. Ook nu wordt er beweerd dat er een obstakel zou zijn, terwijl dit pertinent niet het geval was!

Op deze manier is het dus helemaal geen goedkopere oplossing voor rolluiken, Alleen maar extra kosten en ergernis!

Graag wil ik mede kopers waarschuwen, zorg dat je een goede rechtsbijstand hebt en koop ze niet zakelijk!!


De afkorting van JVS staat denk ik voor Jammer Van de Service...
Of koop gewoon bij een goede winkel in plaats van een orinsstunter.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slechte service bij rolluiken-discount.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Discounters stunters klinkt ook niet vertrouwensvol. Klinkt wel goedkoop.

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Slechte service bij rolluiken-discount.nl

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Bij alle webshops, en zeker die met "discounter" of "stunten" in de naam, is het verstandig om vooraf onderzoek te doen naar de service. Wanneer bedrijven echt veel goedkoper zijn dan uw bekende lokale/regionale verkoper, dan betekent dat in veel gevallen een (aanzienlijk) lager niveau van service dan u van uw lokale/regionale verkoper gewend bent. De kosten van een goede serviceverlening zijn namelijk tamelijk hoog en moeten toch linksom of rechtsom met de verkoop van producten verdiend worden.

Gesloten