LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slotenmaker 24-uurs.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

bedrijf? dit klinkt niet als een bedrijf met capabele medewerkers maar begint te lijken als een criminele opzet.
Een factuur/werkbon moet je altijd pas ondertekenen als alle info + eindbedrag eropstaat. Andersom is natuurlijk kolder he.

het neigt inderdaad naar intimidatie en men gaat zwaar voor schut door te gaan zeggen dat de deur eigenlijk makkelijk te forceren zou zijn, en dit tegen een meisje alleen thuis... absoluut onprofessioneel. waarschijnlijk waren ze eropuit om u nog een voordeurslot in de maag te willen splitsen ook.
Dit "gilde" is behalve erg onbeschoft ook niet bijster slim hoor.
hun eigen kapotte gereedschap bij u factureren nadat er getekend is?? :shock: :?

volgens mij zijn deze lieden via gerechtelijke wegen wel aan te pakken, sowieso kunt u eens beginnen met een online procesverbaal al is het alleen maar om alvast een dossier van deze gasten op te zetten, mochten ze dan opnieuw in de fout gaan dan bestaat er al een dossier...

ik vind het echt bijzonder laag en onbeschoft en denk dat u helaas niet de enige bent als ik hier alleen al het forum eropna sla..!
Dit komt van iemand die soortgelijk werk doet. :!:
Laatst gewijzigd door jerwarm op 02 dec 2014 19:31, 3 keer totaal gewijzigd.

MargoRensen
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2014 11:31

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door MargoRensen »

dhc schreef:
albert van sleeuwen schreef:Goedzo Margo, inmiddels heb ik je al een prive vericht gestuurd om samen op te kunnen trekken tegen deze praktijken. Ik heb al een dossier aangelegd. Dit biedt mijns inziens grond voor vervolging. Dit gaat zeker een vervolg krijgen.
Kansloos! Aangezien jullie van te voren niet hebben geïnformeerd over de kosten kunnen ze vragen wat ze willen.
Weer iemand die roept dat ie wel wat gaat doen...gebakken lucht.
Als je belt en aan de telefoon vraagt wat de eventuele kosten zijn, vervolgens te horen krijgt dat het hooguit 200 euro kan gaan kosten lijkt me dat dat niet in de buurt komt van onse 488 euro....
Wij hebben wel vooraf gevraagd wat de eventuele kosten waren....
Maar om met hun woorden te schrijven, dat het afgebroken gereedschap op ons verhaalt moet worden.....en dat daarom het bedrag wat hoger uit kan vallen????????

Het lijkt hier wel of mensen dit gedrag goedkeuren....
ik keur dit in ieder geval niet goed, de persoon waar meneer van Sleeuwen het over heeft is een vrouw alleen geweest, ik heb het over mijn schoondochter ... ook een vrouw alleen....

Ik roep zeker niet veel, en ga zeker actie ondernemen, meneer van Sleeuwen wellicht ook....

MargoRensen
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2014 11:31

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door MargoRensen »

Super bedankt jerwarm .
dat zijn antwoorden waar ik zeker wat mee kan...

Dank je

Elle72
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2014 19:11

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Elle72 »

Ook kennis gemakt met deze “monkey business”

Ik ben een expat, Nederlands is mijn tweede taal en ik had geen kennis met de markt van de slotenmakersdiensten.

Toen ik naar de slotenmaker opzoek was kwam slotenmaker-24.nl als de service aanbieder die is in mijn stad gevestigd. Een jonge man heeft mij verzekerd dat binnen een half uur – drie kwartier wordt mijn probleem prima opgelost. Na een uur most ik weer bellen en dezelfde stem heeft gezegd dat de monteuren zijn underweg. Duurt lang – veel filies. Niet in mijn stad!! Dat heb ik de website gedetalier ondergezocht en gekonstateerd dat zij adverteren landelijk. Er zijn geen soort onderneming vermeld, ook geen KvK registratienummer en geen BTW nummer, geen vastetelefoonnummer, alleen die service lijn voor elke regio vermeeld.

Dat vond ik niet veilig voor zulke zoorgvullige materie zoals slotenmakkerij, dan heb ik nog een keer gebeld om mijn bestelling te cancelen en vertellen dat ik gaarne met de locale firma door ga. Dezelfde jonge man heeft dat goedkekeud. Let op! Voor het landelijke kantoor was hij alleen bezig de hele avond, geen collegae aan de lijn, call center herie of zo.

Verder heb ik contact genomen met met met een andere firme die minstens het locale vaste telefoonnummer heeft. Over ongeveer 25 minuten kwamen twee mannen en hebben zich als de locale slotenmakers geintroduceerd. Ik werk met financien een de prijzen heb ik gelijk gekontroleerd. Dat was € 145,- excl. Btw vaste tarief om naar binnen te komen. Wat aan de dure kant maar ik had meer moeite dat deze “monteurs’’ geen bedrijfsauto of bedrijfskleding hebben en hun mobieltjes gebruken zij als de zaklampen. Even aan de slag... en dan kwamen nog twee monteren en men zou de getuiger van zer spannende discussie kunnen worden.

Om mijn lang verhaal even kort maken verteel ik gelijk dat de “monteuren” hebben gevraudeerd en de juiste mensen die laten kwamen waren weg verzonden (gedeeltelijk betaald) meer voor zijn medewerking want de men van slotenmaker-24.nl kon dat niet zelf oplossen!

Wat nu? De slot vervanning! Ik had de stevige SKG. Zulk modeeltje hadden zij niet. Toch creatief opgelost! Voor SKG installatie de goedkope slot CISA met veel kleinere cilinder geplaatst. Deze CISA slot die in de winkel ca. € 40,- cost hebben zij aan mij voor lekkere € 200,- prive!! verkocht. Dus de bon voor ca. € 225,- voor hun dienste conform de bon en € 200 apart voor de helemaal verkeerde slot. De sleutels hebben vreemde krassen. Waarom? Al duplicaten gemaakt?

Hoe verkeerd was die slot en wat kost dat werkelijk heb ik alleen de volgende dag uitzezocht. De bon zelf was zeer dubieus en heeft geen KvK /btw nummer... maar wel een logo van een slotenmakers stichting!! Kan dat beter? Dat kan beter. Ik heb uitgezocht dat ik met de verkeerde men bezig was en heb weer wat kontakt opgenomen. De andere man, ook dezelfde persoon voor de hele avond, heet onzin gespreken gevoerd dan geen klachen geaccepteerd worden, geen restituties en geen info ofer deze onderneming. Jammer. Deze mensen heb ik vriendelijk gewarschuuwd.

Mijn problempje met de slot is door de deskundige opgelost maar ik heb sterker bezwaar tegen de werk aanpak.

Wie staat acher deze slotenmsaker-24.nl site die is door de hele land verspreid? Is deze zaak ergens geregestreerd? Hoe zit daar met omzet? Door wie en hoe wordt deze administratie uitgevoerdt? Ik weet zeker dat nederlandse fiscus zonder twijfel zou interesse hebben mogen zij op de juiste manier genformeerd worden. Ik ben even expat en Nederlands is mijn tweede taal... maar ik heb kennis van fiscale zaken.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2014 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic, plaatsen persoonsgegevens

michellevzand
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2015 14:11

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door michellevzand »

hoi,

ik sta alleen voor me deur en ben me sleutel verloren op straat waarschijnlijk..
ik heb geen geld op zak en moet eigenlijk zo weer door naar een afspraak.
wat moet ik doen? help!
hoe krijg ik me deur open?

Mucha

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:Ik kan natuurlijk geen inbraak tips op dit forum gaan zetten. Maar geld kun je vast wel van een familielid of vriend(in) lenen. En dan inderdaad maar een slotenmaker zoeken. Voor zo'n gevallen heb ik zelf overigens een reserve sleutel bij mijn ouders thuis liggen. Misschien een idee voor de volgende keer.
1 dag later, denk dat het nu wel goed is.

Vraag me trouwens af wie nou in godsnaam op het idee komt op radar een account te openen in die situatie. Lijkt me dan toch dat je i.p.v. op een forum antwoorden af te wachten, je op internet zoekt naar een slotenmaker oid...

Mucha

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door prem »

michellevzand schreef:hoi,

ik sta alleen voor me deur en ben me sleutel verloren op straat waarschijnlijk..
ik heb geen geld op zak en moet eigenlijk zo weer door naar een afspraak.
wat moet ik doen? help!
hoe krijg ik me deur open?
Is ie al open?

michellevzand
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2015 14:11

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door michellevzand »

Sorry voor de late reactie!
na een enige tijd heb ik toch een slotenmaker uit amsterdam gebeld.
Gelukkig binnen 30 minuten ter plaatse.

bedankt voor de reacties
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jun 2015 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door moederslink »

michellevzand schreef:hoi,

ik sta alleen voor me deur en ben me sleutel verloren op straat waarschijnlijk..
ik heb geen geld op zak en moet eigenlijk zo weer door naar een afspraak.
wat moet ik doen? help!
hoe krijg ik me deur open?
michellevzand schreef:Sorry voor de late reactie!
na een enige tijd heb ik toch een slotenmaker uit amsterdam gebeld.
Gelukkig binnen 30 minuten ter plaatse.

bedankt voor de reacties
En in die 30 minuten had u hier een account aangemaakt... :wink: en was u toch op tijd voor uw afspraak...

michellevzand
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2015 14:11

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door michellevzand »

moederslink schreef:
michellevzand schreef:hoi,

ik sta alleen voor me deur en ben me sleutel verloren op straat waarschijnlijk..
ik heb geen geld op zak en moet eigenlijk zo weer door naar een afspraak.
wat moet ik doen? help!
hoe krijg ik me deur open?
michellevzand schreef:Sorry voor de late reactie!
na een enige tijd heb ik toch een slotenmaker uit amsterdam gebeld.
Gelukkig binnen 30 minuten ter plaatse.

bedankt voor de reacties
En in die 30 minuten had u hier een account aangemaakt... :wink: en was u toch op tijd voor uw afspraak...
Ja dat klopt!

joscaam
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2015 17:34

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door joscaam »

Ook ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Je doet geen zaken met een persoon, maar met een 06-nummer. Dat ene nummer is gekoppeld aan een hele grote groep personen, waarvan niet bekend is hoe ze heten, waar ze vandaan komen en wat de kosten zijn. Als je naar dat laatste vraagt, dan zeggen ze dat ze dat ter plekke vaststellen. Dat is niet transparant en waarschijnlijk al te laat. Als vervolgens op het afgesproken tijdstip niemand komt opdagen, weet niemand te vertellen (van de brutale niet behulpzame centrale) met wie de afspraak is gemaakt. Dat kunnen er zoveel zijn en u staat niet geagendeerd.
Je hoeft dan weliswaar niets te betalen, maar als je zelf moet rijden en een half uur staat te wachten zijn dat ook kosten. Vervolgens heb je financiele schade omdat je het pand niet kunt opleveren. Gelet op de ervaringen van anderen en die van mij is het MET DIT BEDRIJF DUS BETER GEEN ZAKEN DOEN. Ze hebben weinig geleerd van de onderstaande terechte kritiek van anderen. Bespaar u zelf een hoop ellende.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

michellevzand schreef:Sorry voor de late reactie!
na een enige tijd heb ik toch een [link zelf even verwijderd] uit amsterdam gebeld.
Gelukkig binnen 30 minuten ter plaatse.

bedankt voor de reacties
Dus dan 4 dagen later stiekem je post aanpassen met een link zodat er reclame gemaakt wordt. Nu weten we dus ook waarom "Michelle" hier een account maakte in haar "situatie" voor een dichte deur.

HenriekeH
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2015 19:49

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door HenriekeH »

albert van sleeuwen schreef:Goedzo Margo, inmiddels heb ik je al een prive vericht gestuurd om samen op te kunnen trekken tegen deze praktijken. Ik heb al een dossier aangelegd. Dit biedt mijns inziens grond voor vervolging. Dit gaat zeker een vervolg krijgen.
Hoi! Is er nog wat uit het dossier gekomen? Ik heb ook problemen met dit bedrijf!

Tom..
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2016 13:45

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Tom.. »

Het slot van mijn voordeur blijft in de cilinder vastzitten. De deur kan alleen afgesloten worden door het slot in het nachtslot te draaien. Omdat ik een vrije dag heb dacht ik het slot te repareren. Tevergeefs. Dus een slotenmaker bellen. Even snel op internet kijken.

Via google kwam ik uit op bij Slotenmaker 24 Hoorn (mijn woonplaats). Zonder kennis en voorgeschiedenis van deze 'club' belde ik het 06 nummer wat op de site staat. Vriendelijke stem vertelde mij dat er binnen een uur een monteur komt en vroeg hij het adres. Meer niet. En inderdaad, binnen een uur stond er 2 man voor de deur die zich voorstelden als de slotenmakers. Monteur 1 deed het woord, monteur 2 bleef op de achtergrond, in de voortuin staan.

Monteur 1 liet ik binnen en liet het slot zien. Tot mijn opluchting constateerde hij dat niet het hele slot vervangen hoefde te worden maar slechts een onderdeeltje waarvan ik de naam kwijt ben. Iets met een veertje geloof ik. Het zou een kwartiertje werk zijn. Hij pakte zijn gereedschap al uit toen ik hem vroeg wat de kosten zijn. De man toverde een A4tje uit zijn binnenzak en kwam, na een opsomming van onderdelen en arbeidsloon uit op een bedrag van € 299,00. Verbijsterd zei ik hem dat ik dat te duur vond, waarop hij vroeg wat ik zou willen betalen. € 50,00 was mijn antwoord,meer wil ik er niet aan uitgeven.

Gaat niet lukken, zegt de monteur, de voorrijkosten zijn al € 35,00.Als u er vanaf ziet moet u die toch betalen. Dat zou mij verteld zijn door de man die ik aan de telefoon had. Ik liet weten dat daar niets over gezegd is en dat ik dat dus niet betaal. De houding van de monteur was ondertussen veranderd van vriendelijk naar geeriteerd. Hij zei dat ik een probleem heb als ik niet betaal want alles zou opgenomen zijn. Na een nietes/welles discussie volgde. Stuur maar een factuur of van mijn part een deurwaarder, riep ik, als het gesprek opgenomen is zal naar boven komen dat er niet over voorrijkosten gesproken is.

Na telefonisch overleg met zijn baas of opdrachtgever werd de monteur dreigender. Als ik niet meteen contant zou betalen zou ik een groot probleem hebben. Omdat ik me niet laat bedreigen, en al helemaal niet in mijn eigen huis, vroeg ik hem om direct mijn woning te verlaten. Dat weigerde hij, waarop ik hem met dwingende hand naar buiten duwde. Hij verzette zich hevig. Gealarmeerd door het lawaai kwam mijn vrouw vanuit de woonkamer de hal in en zag mij tegen de voordeur duwen. De man hield zijn voet tussen de deur en riep dat zijn gereedschapskoffer nog binnen stond. Nadat mijn vrouw de koffer naar buiten gooide galmde de doodsbedreigingen van zijn kant naar ons door de buurt.

Even later gooide hij een straatklinker tegen mijn voordeur. Hevig geschrokken belde mijn vrouw naar 112. Omdat de heren al met de noorderzon vertrokken waren nam ik de telefoon over en vertelde 112 wat er was gebeurd. Tegelijkertijd gaat mijn telefoon ook. Anoniem nummer. Moment aub, dat zal zijn baas zijn, zei ik. Wat er toen aan bedreigingen binnen kwam lusten de honden geen brood van. Ik zou 'dood gaan', hij zou mij aangeven voor mishandeling (?), hij zou mij 'inmekaar' slaan, enz. Gelukkig voor mij luisterde 112 mee en nam alles op. Terwijl hij nog aan het schreeuwen was over de telefoon arriveerde er 2 agenten en verbrak ik de verbinding.

Na mijn verhaal hebben wij de site 'sleutelmaker 24' eens goed bekeken en kwamen tot de conclusie dat het niet deugde. Ook kwam ik bij dit forum van Radar uit. Hoe naïef: had ik even wat meer tijd genomen om een slotenmaker te zoeken was dit mij, en mijn vrouw, bespaard gebleven.
[ongefundeerde bewering verwijderd] Hoe vaak weten ze een weerloos slachtoffer een poot uit te draaien? Hopelijk worden deze lieden snel aangepakt...
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jan 2016 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd en leesbaarheid bevorderd

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Tom.. schreef:Het slot van mijn voordeur blijft in de cilinder vastzitten. De deur kan alleen afgesloten worden door het slot in het nachtslot te draaien. Omdat ik een vrije dag heb dacht ik het slot te repareren. Tevergeefs. Dus een slotenmaker bellen. Even snel op internet kijken.

Via google kwam ik uit op bij Slotenmaker 24 Hoorn (mijn woonplaats). Zonder kennis en voorgeschiedenis van deze 'club' belde ik het 06 nummer wat op de site staat. Vriendelijke stem vertelde mij dat er binnen een uur een monteur komt en vroeg hij het adres. Meer niet. En inderdaad, binnen een uur stond er 2 man voor de deur die zich voorstelden als de slotenmakers. Monteur 1 deed het woord, monteur 2 bleef op de achtergrond, in de voortuin staan.

Monteur 1 liet ik binnen en liet het slot zien. Tot mijn opluchting constateerde hij dat niet het hele slot vervangen hoefde te worden maar slechts een onderdeeltje waarvan ik de naam kwijt ben. Iets met een veertje geloof ik. Het zou een kwartiertje werk zijn. Hij pakte zijn gereedschap al uit toen ik hem vroeg wat de kosten zijn. De man toverde een A4tje uit zijn binnenzak en kwam, na een opsomming van onderdelen en arbeidsloon uit op een bedrag van € 299,00. Verbijsterd zei ik hem dat ik dat te duur vond, waarop hij vroeg wat ik zou willen betalen. € 50,00 was mijn antwoord,meer wil ik er niet aan uitgeven.

Gaat niet lukken, zegt de monteur, de voorrijkosten zijn al € 35,00.Als u er vanaf ziet moet u die toch betalen. Dat zou mij verteld zijn door de man die ik aan de telefoon had. Ik liet weten dat daar niets over gezegd is en dat ik dat dus niet betaal. De houding van de monteur was ondertussen veranderd van vriendelijk naar geeriteerd. Hij zei dat ik een probleem heb als ik niet betaal want alles zou opgenomen zijn. Na een nietes/welles discussie volgde. Stuur maar een factuur of van mijn part een deurwaarder, riep ik, als het gesprek opgenomen is zal naar boven komen dat er niet over voorrijkosten gesproken is.

Na telefonisch overleg met zijn baas of opdrachtgever werd de monteur dreigender. Als ik niet meteen contant zou betalen zou ik een groot probleem hebben. Omdat ik me niet laat bedreigen, en al helemaal niet in mijn eigen huis, vroeg ik hem om direct mijn woning te verlaten. Dat weigerde hij, waarop ik hem met dwingende hand naar buiten duwde. Hij verzette zich hevig. Gealarmeerd door het lawaai kwam mijn vrouw vanuit de woonkamer de hal in en zag mij tegen de voordeur duwen. De man hield zijn voet tussen de deur en riep dat zijn gereedschapskoffer nog binnen stond. Nadat mijn vrouw de koffer naar buiten gooide galmde de doodsbedreigingen van zijn kant naar ons door de buurt.

Even later gooide hij een straatklinker tegen mijn voordeur. Hevig geschrokken belde mijn vrouw naar 112. Omdat de heren al met de noorderzon vertrokken waren nam ik de telefoon over en vertelde 112 wat er was gebeurd. Tegelijkertijd gaat mijn telefoon ook. Anoniem nummer. Moment aub, dat zal zijn baas zijn, zei ik. Wat er toen aan bedreigingen binnen kwam lusten de honden geen brood van. Ik zou 'dood gaan', hij zou mij aangeven voor mishandeling (?), hij zou mij 'inmekaar' slaan, enz. Gelukkig voor mij luisterde 112 mee en nam alles op. Terwijl hij nog aan het schreeuwen was over de telefoon arriveerde er 2 agenten en verbrak ik de verbinding.

Na mijn verhaal hebben wij de site 'sleutelmaker 24' eens goed bekeken en kwamen tot de conclusie dat het niet deugde. Ook kwam ik bij dit forum van Radar uit. Hoe naïef: had ik even wat meer tijd genomen om een slotenmaker te zoeken was dit mij, en mijn vrouw, bespaard gebleven.
[ongefundeerde bewering verwijderd] Hoe vaak weten ze een weerloos slachtoffer een poot uit te draaien? Hopelijk worden deze lieden snel aangepakt...
Zo zeg, dat dit soort praktijken nog bestaan. En dat om voorrijdkosten van 35 euro ?

J@cobus
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2016 17:43

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door J@cobus »

Tijdens mijn vakantie afgelopen week kreeg de oppas van mijn huis een veiligheidsslot niet meer open waardoor geen verzorging van huisdieren meer kon plaatsvinden. De oppas heeft via slotenmaker-24.nl een slotenmaker ingeschakeld. De slotenmaker is 50 minuten met het werk bezig geweest en presenteerde hiervoor een factuur van € 270, 74 inclusief BTW. (€ 189,00 arbeidsloon, € 24,95 voorrijkosten en € 9,50 materiaal + 21% BTW) Mijn oppas had vantevoren helaas niet gevraagd wat het zou kosten en heeft de rekening gewoon betaald. Uiteraard had dit maximaal de helft mogen kosten. Op de websites van slotenmaker-24.nl staat dat "U wilt natuurlijk in uw noodsituatie niet opgelicht worden. Welke slotenmaker kunt u bellen zonder dat u onrealistische prijzen moet betalen" maar het is duidelijk dat ik mij wel opgelicht voel en de afgerekende prijs absoluut onrealistisch is. Ik heb het mobiele nummer dat op de website staat nog wel gebeld maar dan krijg je een onfatsoenlijke meneer aan de telefoon die je absoluut niet netjes te woord wil staan en toelichting wil geven op de prijs.

Helaas ik heb pech gehad maar ik zou iedereen willen waarschuwen met de slotenmakers van slotenmaker-24.nl geen zaken te doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mar 2016 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd.

JohnOost
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2016 14:09
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door JohnOost »

Wat een vervelende situatie!

Reviewtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2016 13:44

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Reviewtje »

slotenmaker24uurs te Breda
Vooraf gevraagd: wat gaat het kosten. Antwoord was 400 euro. Na plaatsen sloten moeten we 700 euro afrekenen....
Jamaar, was de redenatie, prijs was exclusief btw en er komt uurloon bij. Een half uurtje werk 160 euro?!?! En hoezo vooraf de prijs exclusief btw noemen?
Na veel moeilijk doen en bellen met het bedrijf kon er 100 euro af.
Nooit meer slotenmaker24uurs
Laatst gewijzigd door Radar op 18 nov 2016 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link en ongefundeerde bewering verwijderd

Gesloten