Stadsverwarming

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Plasschaert
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2022 21:51

Stadsverwarming

Ongelezen bericht door Plasschaert »

Wat ik al de items over de energietarieven mis, hoe zit het me mensen die op stadsverwarming zitten. Is daar ook een plafond voor ingericht. Omdat wij stadverwarming hebben, hebben wij geen gasaansluiting in huis en zijn wij verplicht op elektra te koken maar de tarieven van de stadverwarming zijn wel gekoppeld aan het gastarief.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Stadsverwarming

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat is ook in de kamer besproken door de oppositie. Maar minister Jetten is dat vergeten en dus heeft u pech.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Stadsverwarming

Ongelezen bericht door Moneyman »

Pieter Omtzigt heeft daar net vragen over gesteld, zie deze tweet, en dan met name vraag 8.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Stadsverwarming

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Omtzigt doet inderdaad zijn best. Zal ook wel weer tevergeefs zijn.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Stadsverwarming

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vorig jaar rond deze tijd waren deze problemen op de energiemarkt al voorstelbaar, een half jaar geleden was het duidelijk dat dit zou gebeuren. Een half jaar niets doen en dan zo'n complex probleem in het weekend voor Prinsjesdag willen oplossen.

Ik vind het niet alleen onbegrijpelijk dat geen minister erover heeft nagedacht, maar vooral dat het vanuit ambtelijke kring niet bij de minister is terechtgekomen. Heeft dan werkelijk niemand nagedacht? Of is het ergens geblokkeerd? Ik weet eigenlijk niet wat ik erger zou vinden.

Plaats reactie