LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische misleiding door Improvers (Essent)

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
juliomariner
Berichten: 4816
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Telefonische misleiding door Improvers (Essent)

Ongelezen bericht door juliomariner »

De enige juiste manier om dit soort telefoontjes te behandelen is direct de haak erop! Hoe moeilijk kan het zijn.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Telefonische misleiding door Improvers (Essent)

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zo is dat. Zo min mogelijk contact. Geen gegevens doorspelen. Bam gesprek afgelopen.

jacob.krijgsman
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2020 13:22

Re: Telefonische misleiding door Improvers (Essent)

Ongelezen bericht door jacob.krijgsman »

Ik ben nu al twee keer gebeld met de mededeling we zouden u nog terugbellen als er wat zou veranderen.en ik vraag ben je van energie direct .ja krijg ik dan op mijn antwoord,wij geven 10% korting op u huidige contract.ik zeg dat is mooi.en die vrouw vraagt me dan van alles bankrekening nummer adress.ik zeg dat heb je toch .je bent van energie direct.ja maar die.korting geld niet voor dit contract wat u nu heeft.ik vertrouwde het niet.maar ze bleef doorzeuren. En kreeg een bevestiging mail .en zei dat ik geen tijd had en het gesprek kapte.nu heb ik dus een mail gehad van essent .keihard heeft die vrouw zitten liegen om een contract bij essent af te sluiten wat me meer geld kost.dus als u word gebeld met de openingszin ,ik zou u bellen als er wat zou veranderen .trap er niet in.als er iets veranderd krijg je een brief thuis

Gesloten