LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tuincentrum Osdorp

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
torenvalk
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jan 2011 09:58

Tuincentrum Osdorp

Ongelezen bericht door torenvalk »

ik ben benieuwd naar de ervaringen bij Tuincentrum Osdorp, (in Amsterdam Osdorp dus). Het lijkt een mooie zaak die de hogere prijzen die ze voor de planten rekenen wel verdiend maar ik ben het afgelopen jaar tegen een aantal zaken aangelopen.

veel tuinplanten die ik daar koop blijken snel dood te gaan, veel meer dan als ik vergelijkbare planten bij een andere zaak koop.

als ik bij de klantenservice afreken (bijvoorbeeld om iets te laten bezorgen) dan krijg ik er geen spaarpunten bij. als ik daar wat van zeg wordt ik afgesnauwd. ik neem de spullen dan maar retour en reken ze apart bij de kassa af (en ga dan weer naar de klantenservice.

veel vaste spullen, zoals potten etc, blijken beschadigd. Een schommelbank heb ik op het laatste moment niet gekocht, omdat er een zo grote schade was dat de bank zou omvallen. Ik vertelde dit aan iemand van het personeel, maar die reageerde alleen maar dat een ander het dan wel zou kopen....


ik ben benieuwd of er nog meer ervaringen bij dit tuincentrum zijn?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Tuincentrum Osdorp

Ongelezen bericht door nevermind »

Geen ander tuincentrum in de beurt?
Bij zoveel klachten, zou ik persoonlijk deze winkel mijden.

ik ben benieuwd of er nog meer ervaringen bij dit tuincentrum zijn?
En wat schiet je ermee op?
Dan zijn de artikelen ook niet beter.

UrbanSolitude
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24

Re: Tuincentrum Osdorp

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

Bij onvriendelijk personeel en een slechte service kun je beter bij het bedrijf ZELF gaan klagen = dan kunnen ze ook iets doen aan dat onvriendelijke personeel (opleiding of contracten niet verlengen)

Daarbij zijn er in deze omgeving voldoende Tuincentra (zeker als je een auto hebt) waar ze mogelijk klantvriendelijker zijn.

Michel van Grinsven

Re: Tuincentrum Osdorp

Ongelezen bericht door Michel van Grinsven »

Ik kom al jaren bij tuincentrum Osdorp.
Ik heb nooit problemen.
Het personeel is tegen mij altijd vriendelijk en behulpzaam.

Gesloten