LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tuinmeubelen van gamma

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
vicina
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2008 16:21

tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door vicina »

Wij hebben dit voorjaar tuinmeubelen gekocht bij de Gamma. En een bank is helemaal aan het raffelen. Het is van een soort pitriet noemen ze dat. En erom heen is het helemaal aan het scheuren. Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die hier last van hebben.

De tuinmeubelset is van Jan des Bouvrie

het is alleen de grote bank. De andere stoelen zijn ok

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gamma staat ook bekend om zijn goede tuinmeubelen.... :roll: gewoon even naar de Gamma of Jan des Bouvrie kijken wat ze zeggen.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Gewoon even terug naar de GAMMA.

Wij hebben een week of 2 geleden ook geklaagd over een buitenlamp die ze ongeveer een jaar gekleden in de aanbieding hadden.(Geen kassabon meer aanwezig)
Er zat inmiddels een 4e spaarlamp in, die het maar een paar weken volhield.
Geen probleem, er is een klacht neergelegd bij de leverancier.
En vorige week het bericht dat we de lamp mogen omruilen.

Laat je even weten hoe het is afgelopen ?

Lieske

L. de Jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2009 23:43

Re: tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door L. de Jong »

Wij hebben zomer 2008 ook het setje van Jan des Bouvrie gekocht. Er waren weinig andere setjes (ook duurdere) die echt lekker zaten. Of je hing onderuit, of je had een blok in de rug.
Het setje van Gamma van Jan des Bouvrie bevalt ons prima.
We hebben het binnen gestald in de winter en het staat nu weer buiten. Het houdt zich goed, op een houten pootje na. Het blokje hout was uit 2 delen gelijmd, maar losgegaan, maar met wat houtlijm is ie weer as good as new. Wij zijn erg verrukt van de bijpassende eetset, en willen deze ook aanschaffen. Dus geweldig wat ons betreft. :P

Groningen31
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2009 21:00

Re: tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door Groningen31 »

Wij hebben vorige jaar mei dezelfde tuinset gekocht bij de Gamma. Inmiddels beginnen delen van onze tuinmeubels, niet allemaal, te knappen. Toevallig zag ik bij mensen in de buurt, die exact dezelfde tuinset hebben, dat ook hun meubels scheuren vertonen in het "riet".

DSchouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 11:13

Re: tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door DSchouten »

Dit probleem hebben wij dus ook.

in 2007 een tuinset bij Gamma gekocht, begint sinds een maand ineens achter elkaar het Wicker te knappen! Langs alle randen, en zowel op de bank als de stoelen en zelfs de hockers.
:shock:
Na 2 jaar natuurlijk geen garantie meer, maar het moet toch niet kunnen dat een set van ruim 400,- na 2 jaar al rijp voor de vuilnisman is! :evil:

Een andere set die we ergens anders hadden gehaald (wicker ziet er ook iets anders uit) is nog helemaal gaaf!

Groningen31
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jul 2009 21:00

Re: tuinmeubelen van gamma

Ongelezen bericht door Groningen31 »

Ben bij de Gamma geweest om mijn klacht te melden. Bij aankoop is aangegeven dat je 3 jaar garantie hebt op de aankoop en dit bevestigden de medewerkers van de Gamma in de winkel tijdens het melden van de klacht. Ik moet met alle onderdelen van de set die scheuren vertonen (allemaal inmiddels) terug naar de winkel brengen zodat zij het terug kunnen zenden naar de leverancier. Wel moet de orginele aankoopbon worden overlegd. Aan de reactie van de medewerkers van Gamma te zien was dit niet de eerste keer dat er iemand kwam klagen over het betreffende setje. Als je googled over deze set, kun je zien dat deze hele serie dezelfde problemen vertoont. De klachten gaan voornamelijk over het scheuren en knappen van de meubels. Lijkt me niet dat Jan de Bouvrie achteraf blij is dat hij zijn naam hier ooit aan verbonden heeft.

Gesloten