Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Natuurlijk wel, een Nederlander klaagt altijd, is het niet over het weer dan wel over iets anders. :shock:

Noël Maesen
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

Ik betaal aan de Vlaamse Energie Maatschappij nu als voorschot voor gas en electriciteit van 175€ en vroeger 71€.
Let wel: dit was voldoende voor de eindafrekening, WANT iedereen verteld dat ze weinig voorschot betalen, maar praten NOOIT over hun afrekening !!!!!

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Nijogeth schreef:
11 okt 2021 22:04
Dan kun je je buren een flinke rekening aannaaien. Lekker de hele winter tropische temperaturen in huis en maar een klein beetje ervoor te hoeven betalen, omdat de rest meebetalen moet.
Dat zoiets blijkbaar jouw eerste gedacht zegt wel heel veel over jou. #verhuftering

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

PeterPeters1966 schreef:
20 nov 2021 14:59
Nijogeth schreef:
11 okt 2021 22:04
Dan kun je je buren een flinke rekening aannaaien. Lekker de hele winter tropische temperaturen in huis en maar een klein beetje ervoor te hoeven betalen, omdat de rest meebetalen moet.
Het zegt genoeg over je dat je dit schijnbaar een maand later als eerste wil reageren. Zeker omdat ik alleen een minpuntje van zo'n systeem aanstip.
Dat zoiets blijkbaar jouw eerste gedacht zegt wel heel veel over jou. #verhuftering
Dit is het eerste dat je schijnbaar waardig vindt om een maand later als reactie neer te zetten. Dat zegt eigenlijk genoeg over je als je zo reageert op iemand die een minpunt van dat systeem aanstipt.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ehhmmm... Nijo, leer eens goed quoten? Kun je het nog aanpassen?

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Niet meer helaas. Ik was mijn originele tekst al kwijt. Zo'n foute quote overkomt me nu eigenlijk nooit. Zal m melden, misschien kunnen ze m aanpassen.

Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: Van het gas af, toch een hogere energierekening?

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Vergelijkbaar met deze casus is dat groene elektriciteit die wordt opgewekt met zon en wind ook zo fors in prijs stijgt terwijl er geen gas of olie aan te pas komt. Dan strijkt de elektriciteitsmaatschappij de winst op en dat Is ook onbehoorlijk. In het verleden was groene stroom vaak duurder, maar die koos je dan uit groene overwegingen. En nu kan je fluiten naar het voordeel en word je extra belast op oneigenlijke gronden.

Plaats reactie