Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
k.khoenkhoen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2023 08:41

Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Ongelezen bericht door k.khoenkhoen »

Beste Allen,

In juni 2021 hebben wij een Veranda Overkapping gekocht bij More Veranda voor een totaal bedrag van €7000. More Veranda heeft eerst de Veranda geplaatst en na inmeting is de schuifpui besteld. Bij de levering van de schuifpui hebben ze enkel beglazing schuifpui geleverd en geplaatst. Sinds de plaatsing zijn wij bezig dit gecorrigeerd te krijgen en tot mijn spijt is het niet gelukt. Op goed vertrouwen had ik het totaal bedrag betaald. Ik ben al die tijd aan een lijntje gehouden. More Veranda is diverse keren langsgeweest om het glas opnieuw te meten en dat ze hebben besteld. Als we bellen nemen ze dan niet op en de keren dat we ze kunnen bereiken hebben ze altijd een verhaal. Of ze zijn de maten kwijt geraakt, ik moest opnieuw meten en opsturen. Andere keer werd gezegd door de Aardbeving in Turkije is de manager en enkele werknemers gaan helpen. Weer werd gezegd, er iemand ziek en men is naar het buitenland. Totdat ik een bericht op hun Facebook pagina had geplaatst met mijn verhaal en diverse mensen hadden gelezen en commentaar gegeven, hebben ze zelf contact gezocht en zou op een professioneel manier hersteld worden. Intussen hebben ontdekt hoe je berichten op Facebook kan verwijderen of pauzeren willen ze niet meer herstellen.


Mijn vraag is hoe jullie mij kunnen helpen of advies geven hoe dit op te lossen?

Graag zie ik jullie feedback tegemoet.

Mvgt,

Kishan

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Ongelezen bericht door BL2 »

Stel nog 1x een laatste ultimatum.
Vraag advies bij je rechtsbijstand verzekering of juridisch loket.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Ongelezen bericht door BreejKC »

Genoemde firma is niet aangesloten bij een Geschillencommissie. Op zich zegt dat al zoveel dat je nooit bij zulk soort firma's iets moet kopen. Komt u er niet uit, dan wordt dat een gang naar de rechter.

Ik hoop voor u dat u wel heeft geïnvesteerd in een goede rechtsbijstandverzekering. Deze kunt u dan hiervoor inschakelen.

Maar misschien bent u, voor enkele tientjes per jaar, wel lid van de Vereniging Eigen Huis? Zij hebben voor dit soort kwesties ook een Juridische ledenservice, die kunt u als lid ook eens benaderen.

Daarop ook bezuinigd? Dan kunt u misschien nog terecht bij het Juridisch Loket in uw woonplaats, mits uw inkomen daarvoor niet te hoog is.

Is dit laatste wel zo, dan heeft u verkeerde bezuinigingen gedaan en zult u op zoek moeten gaan naar een dure advocaat die een rechtzaak voor u kan beginnen. Daarmee verdampen al uw besparingen op voornoemde suggesties als sneeuw voor de zon.

Voordat een volgende kwestie zich aankondigt zou ik dan daarop niet meer bezuinigen en er voor zorgen voor dat u daarna een goede juridische ruggesteun heeft.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nog beter is het een klus pas volledig te betalen als alles in orde is.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Ongelezen bericht door crazyme »

Ze hebben elke beglazing geleverd en u probeert dat hersteld te krijgen.

Dat vat ik op als; er is enkel glas geleverd terwijl u dubbel glas heeft besteld.

Welk soort glas staat in de koopovereenkomst / bestelling ?

Is het wel mogelijk om dubbel glas (3x dikker en 2x zwaarder) in de pui te zetten ?

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Veranda Overkapping met schuifpui HR+

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering (of www.juridischloket.nl), of zelf op zoek gaan naar een advocaat.

Ook kunt u bemiddeling vragen aan www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
(Zie www.verandaterras.nl/garantie-en-klachten/)

Plaats reactie