Verlenging Engie contract geannuleerd ivm verkeerde prijs

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Verlenging Engie contract geannuleerd ivm verkeerde prijs

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik vind de inbreng van Moneyman anders zeer nuttig.

Hier wordt mij woorden in de mond gelegd die niet van mij zijn en een gedachtegang opgedrongen die niet van mij is. Neen, dat ik één zin heb opgeschreven betekent niet dat ik dit als dé uitkomst zie. Dat is niet mijn gedachten, maar die van NeoDutchio. Neen, dat ik niet om meer informatie vraag betekent niet dat ik niet meer informatie wil hebben. Dat is niet mijn gedachten, maar die van NeoDutchio. Neen, dat ik het laat bij één zin betekent niet dat ik dit niet zie als een startpunt. Dat is niet mijn gedachten, maar die van NeoDutchio. Ik kan heel goed voor mijzelf praten, NeoDutchio. Ik stel er dan ook geen prijs op dat je uit mijn naam aangeeft dat Moneyman zich niet in een openbare discussie zou mogen mengen. Wat mij betreft is hij meer dan welkom op dit forum.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 05 jan 2022 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10953
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Verlenging Engie contract geannuleerd ivm verkeerde prijs

Ongelezen bericht door angel1978 »

Als Alfatrion meer informatie had willen hebben had hij dat gevraagd. Als Alfatrion dit als startpunt gezien zou hebben, dan zou er ook een uitleg komen welke 2 richtingen het op kan gaan.
Ga jij nu weer dingen voor een ander denken en/of uitleggen? Dat waar je zelf zoveel moeite mee hebt als een ander dat voor je doet?
Verder is het nogal storend dat als ik reageer op een ander u zich daar in gaat mengen met uw gedachtes die niets te maken hebben met die van mij.
Je bedoelt zoals kuklos elke keer bij en samen met jou doet?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verlenging Engie contract geannuleerd ivm verkeerde prijs

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij heeft de wedstrijd verp**sen nu wel lang genoeg geduurd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Verlenging Engie contract geannuleerd ivm verkeerde prijs

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Er zijn inmiddels 66 berichten en dus genoeg info voor de TS.
Gezien het topic nu vooral een discussie is met heel veel meldingen, is het onderwerp gesloten.

Groet,
Radar Internetredactie^TY

Gesloten