LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VVE beheer

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Mevr. RDA
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2018 12:56

VVE beheer

Ongelezen bericht door Mevr. RDA »

Beste forumleden,

Ik had even een vraagje. Ik vroeg me af of 1 er meer mensen zijn die problemen hebben met Woonstad? En 2 wat de regels zijn omtrent beheerders? Als je niet tevreden bent kun je dan verlangen dat je onder een andere vve beheerder valt? We hadden in ons geval geen ingewikkelde vraag. We wilde weten of de opstalverzekering die we bij hen hebben iets voor ons kon beteken. De ventilatie die onder hun verantwoordelijkheid valt is namelijk doorgebrand en daardoor moest het hele plafond eruit. Als het antwoord nee was, was dat ook akkoord maar we wilde het wel graag weten. We hebben maar een half jaar op een antwoord gewacht. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hartelijke groet,
RDA

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: VVE beheer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u eigenaar bent van uw appartementsrecht, bent u zelf lid van de VvE. En een probleem met de beheerder kunt u dan in de ledenvergadering aan de orde stellen.

stofzuigertje

Re: VVE beheer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als het plafond van jou tevens de vloer erboven is.. . zou dit onder de VVE vallen, de ventilatie op tijd reinigen en geen brand veroorzaken.
De brand is opstal dus voor VVE en bij matige beheerder kun je dit op de vergadering voorstellen en ook mogen jullie samen een andere beheerder in meerderheid kiezen.

Wel is het de vraag of de meerderheid jou wil steunen als zij totaal geen problemen hebben.
De meerderheid beslist en vooraf rond vragen en je mag briefje huis aan huis doen, voor de vergadering waarom je andere beheerder wilt...
Dan maak je meer kans.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: VVE beheer

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 02 okt 2018 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Nevyn
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: VVE beheer

Ongelezen bericht door Nevyn »

Zoek eens op de site www.eigenhuis.nl

Gesloten