LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ActivaSZ / Arture BV

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Tonnnn
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2020 12:03

ActivaSZ / Arture BV

Ongelezen bericht door Tonnnn »

Beste mensen,

Ik zoek lotgenoten die bekend zijn met de werkwijze van bovengenoemde bedrijf/bedrijven in het kader van de werkeloosheid (onderwijs en overheid). Beide bedrijven wapperen onder/met dezelfde vlag en hebben hetzelfde doel.

Een ander label wil niet zeggen dat er iets veranderd.

Door het programma RADAR zijn ze 2016/2017 al onder loep genomen, en het lijkt alsof ze volharden in hun werkwijze. Wat te doen ?

Nu de regering de weg naar de rechtsgang heeft gefrustreerd en verder frustreert ( oa minister Dekker) door het het eerlijke proces (werkgever vv werknemer) onbetaalbaar te maken voor de onbemiddelde Nederlands staatsburger, vraag ik mij af wat te doen als in aanraking komt met dit bedrijf.

Graag maak ik contact met mensen en of het onderzoeksteam van RADAR en of een betaalbare juridisch adviseur en of advocaat om te buigen over dit onderwerp.

Jasper45
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2015 07:46

Re: ActivaSZ / Arture BV

Ongelezen bericht door Jasper45 »

Tonnnn schreef:
07 mar 2020 12:21
....
Graag maak ik contact met mensen en of het onderzoeksteam van RADAR en of een betaalbare juridisch adviseur en of advocaat om te buigen over dit onderwerp.
Het is Acture; eventueel op dit trefwoord 'zoeken' op dit forum..

Eventueel via [email protected] contact opnemen met de club van a-avk van gedeputeerden van Acture/Adriaan van Keulen; te zien geweest in een desbetreffende uitzending van Radar; die zou immers als club een advocaat in de arm kunnen nemen, resp. hebben dat al gedaan??

Jasper45
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2015 07:46

Re: ActivaSZ / Arture BV

Ongelezen bericht door Jasper45 »

Tonnnn schreef:
07 mar 2020 12:21
... Wat te doen ?...
Eventueel een andere werkgever zoeken.

jauke
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2021 14:14

Re: ActivaSZ / Arture BV

Ongelezen bericht door jauke »

activasz

wat is dit voor een bedrijf?
ik ben er net mee in aanraking gekomen.

Gesloten