LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH blijft maar aanmanen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Tom2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mar 2009 00:13

AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Bij AH gebruik gemaakt van thuisbezorgservice. Bij aflevering direct gepind. Heb ook betalingsbewijs daarvan en naar AH gestuurd, zij kunnen echter de ontvangst niet vinden en sturen mij steeds aanmaningen. Bij bellen, mailen, appen met hen krijg ik steeds andere medewerkers van de klantenservice die heel vriendelijk zijn maar daarna niets meer van zich laten horen. Helaas kan ik nergens een post-of mailadres bij hun vinden om met mijn klacht bij het management in te kunnen dienen. Heeft iemand suggesties over dit laatste?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door berndv »

geef ze duidelijk te kennen, schriftelijk, dat u graag wilt dat ze stoppen met aanmanen, geef daarbij als bewijs uw betaalbewijs, en geef aan dat u op verdere communicatie niet meer in gaat. Laat ze maar brieven sturen.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Is dat pin-bedrag ook van uw bankrekening af dan zou u een kopie daarvan naar AH kunnen sturen.
Heeft AH bewijs dat het bedrag van uw rekening afgeboekt is en u niet twee keer gaat betalen.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door 16again »

Staan op die aanmaning dan geen contactgegevens?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is de aanmaning van een incassobureau? Dan heeft AH het uit handen gegeven en er weinig meer mee te maken. Dan in overleg met het incassobureau of wachten op een uitnodiging voor de rechtbank door een deurwaarder.

mr. Monique Ferwerda
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2020 09:29
Contacteer:

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door mr. Monique Ferwerda »

Ook de AH zelf mag als zij een opdracht heeft uitgegeven aan een incassobureau de zaak slechten. U bent een klant welke duurzaam afneemt, lijkt mij dat zij zorgplichten hebben jegens hun klanten en als zij geen bewijs kunnen aanleveren van pin gedrag en u wel, dat is dat hun probleem. Wie eist moet ook bewijzen en u kunt gemakkelijk het tegendeel bewijzen. Misschien zou u meer mogen verwachten qua inzet, maar dan kunt u beter de zorgplichtschending aanhalen in verband met administratieplichten.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als je je betaalgegevens aantoonbaar hebt overlegd, zou ik achterover gaan leunen en helemaal niets meer doen.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door witte angora »

Kan het zijn dat je meerdere keren hebt besteld, en één nota per ongeluk niet betaald hebt?

Tom2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mar 2009 00:13

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Nee, ik heb niets vergeten te betalen. Ik heb een lijstje met bestellingen met daarnaast mijn bankafschrijvingen, Bij elke afschrijving staat ook hun ordernr, dus daarvis geen speld tussen te krijgen.
Nu ik dit schrijf krijg ik weer een idiote mail van hen met exact dezelfde tekst als een week geleden. Ik sluit zelfs fraude (uiteraard niet door AH zelf) niet uit

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door mahadma »

Als u onomstotelijk een bankbewijs van betaling van het betreffende bedrag op de betreffende datum kunt leveren zit u goed en zal geen rechter u veroordelen. Heeft u gecheckt of u dat heeft?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar je krijgt je boodschappen toch niet eerder dan dat je gepind hebt?

Fatal3rr0r
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 aug 2019 11:16

Re: AH blijft maar aanmanen

Ongelezen bericht door Fatal3rr0r »

was er niet een aantal weken terug iets met AH PIN apparaten? die met een smoes op straat omgewisseld worden?

Gesloten