LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] daan auctions: valse informatie over bezorgprijzen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
frederieke
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2009 11:27

daan auctions: valse informatie over bezorgprijzen

Ongelezen bericht door frederieke »

Bij Daan Auctions (veilingsite) kunnen de aangeboden producten ook bezorgd worden. Maar de daarbij vermelde prijzen kloppen niet.

Als je iets gekocht hebt en dat wilt laten bezorgen, zijn de kosten van bezorging ineens 19% hoger dan eerst werd aangegeven. Volgens Daan is dat omdat ze er BTW bijtellen. Maar dat stond dus mooi niet bij de bezorgprijzen vermeld.

Omdat ze aan consumenten verkopen, mag de prijssteling op deze wijze helemaal niet.

Als je aan Daan Auctions laat weten dat wat ze doen niet is toegestaan, dan krijg je een grote bek terug.
Laatst gewijzigd door frederieke op 03 apr 2009 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

frederieke
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2009 11:27

Re: daan auctions: valse informatie over bezorgprijzen

Ongelezen bericht door frederieke »

Mijn correspondentie met Daan Auctions heeft snel effect gehad.

Vandaag zag ik dat bij de transportprijzen nu wel wordt vermeld dat deze ex. BTW zijn. Omdat er maar een paar dagen tussen mijn e-mail en deze wijziging zit, is wel duidelijk wie ze op hun fout heeft gewezen. Wel vreemd dat ze mij dat niet even lieten weten. Misschien bang dat ik alsnog mijn te veel betaalde 4 euro ga opeisen?

Ik zou mijn bericht van Radar best willen verwijderen, maar dat kan blijkbaar niet.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: daan auctions: valse informatie over bezorgprijzen

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Je kunt berichten aanpassen en er dus bijvoorbeeld "inmiddels opgelost" van maken.
Anders kun je misschien even contact opnemen met een admin.

Gesloten