LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] golden sun resort

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
ator
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2007 16:31

golden sun resort

Ongelezen bericht door ator »

ik wilde vragen of er nog mensen beleggen in het golden sun resort
omdat de rente de 4de op je rekening moet staan wordt maandelijks uitgekeert ze weggen wegens een fout in de administratie staat het geld nog niet op je rekening

groeten ator

knagtegl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2007 12:13

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door knagtegl »

Beste Ator,

Ik heb helaas ook in deze tent belegd en heb deze maand ook nog niets ontvangen.
Een Kennis heeft er ook in belegd en heeft zelf een vakantiehuis naast het project.
Hij heeft een manager gesproken die op dat moment in turkije was en
na doorvragen bleek deze zojuist ontslag te hebben genomen omdat de
Directie van HoogHuys&Versteeg er met het geld vandoor zijn.
In Amsterdam krijg je alleen een telefoonbeandwoorder aan de lijn.
Er is ondertussen al aangifte gedaan door mijn kennis, door mij ook maar ik zit in het buitenland en dan wordt je aangifte niet geacepteerd.
Mijn Kennis heeft bij de ABN Amro de rekening van Hooghuys & Versteeg
laten blokeren maar in hoeverre de Abn Amro zelf betrokken is moet ook nog worden bezien.
Het rare is dat we al op diverse manieren de publiciteit zoeken maar het lijkt of men het niet wil horen en ons negeert.

Ik zou ook graag met anderen in contact komen om deze oplichters aan te kunnen pakken.

Mvg,
Karel

ator
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2007 16:31

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door ator »

hallo beste karel
is op dit moment de rekeninggeblokkeerd van hooghuys versteeghe
en zijn ze vertrokken met al het geld naar het buitenland
weet jij hoe we dit jurdische kunnen aanpakken
en kans maken om de inleg terug te krijgen

groeten ator

ator
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2007 16:31

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door ator »

hallo karel
ik heb een idee om te kijken op de site
stichting criminaliteitbestrijding

groeten ator

knagtegl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2007 12:13

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door knagtegl »

Beste Ator,

Ik heb een e-mail adres aangemaakt, stuur me even een e-mail dan gaat de comunicatie wat eenvoudiger.
(ik zet mijn eigen e-mail er niet bij vanwege mogelijke spam)
Andere gedupeerde nodig ik ook uit te reageren.

[email protected]

Mvg,

Karel

bor 58
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 jun 2006 12:10

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door bor 58 »

Beste mensen van Golden sun/beleggen in wijn enz enz, jullie zitten onder de verkeerde topics, dit is voor diegene die iets van doen hebben met SPAARBELEG/SPRINTPLAN! en dat is heel wat anders, wel succes gewenst!

Rene123
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:45

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door Rene123 »

Helaas ben ik ook een gedupeerde van Golden Sun Resort / Golden Sun Golf. Over augustus geen rente meer ontvangen en contact met Hooghuys & Versteeghe is niet meer mogelijk.
Ik ben vanmiddag langs geweest bij hun kantoor op de Emmalaan in Amsterdam. De receptioniste (werkzaam bij de gebouwenbeheerder) meldde mij dat zij de heren zijn vertrokken met onbekende bestemming! Zij heeft al meerdere personen gesproken die langs waren geweest en in hetzelfde schuitje zitten.
Ik heb afgelopen zaterdag aangifte gedaan bij de politie, maar weet verder ook niet welke stappen te ondernemen.
Als jullie stappen gaan ondernemen wil ik hier ook aan bijdragen!

PS: Ik weet dat dit in het forum onder de verkeerde topics zit, maar weet ook niet hoe dit te corrigeren. Misschien kan iemand van Radar hierbij helpen?

achterop23
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door achterop23 »

Net op RTL Z een artikel over Golden Sun. Het kantoor staat leeg. En de minimale inleg (50.000) zit net boven het bedrag wanneer een bepaalde instantie in werking kan treden die ervoor zorgt dat het geld terug komt.

http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieu ... kosten.xml

scbn
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2007 13:46

Re: golden sun resort

Ongelezen bericht door scbn »

De Stichting Criminaliteitbestrijding Nederland, op dit moment het grootste particuliere initiatief op het gebied van het opsporen van oplichters, is sinds enkele dagen een onderzoek opgestart in opdracht van enkele gedupeerden. Indien u wilt participeren kunt u contact opnemen met de Stichting op telefoonnummer 075-6161297.

Gesloten