LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leasecontract ontbinden

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
brent.de-jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2017 17:02
Contacteer:

Leasecontract ontbinden

Ongelezen bericht door brent.de-jong »

Goedemiddag,
Mijn werkgever heeft een leasecontract voor een scooter afgesloten van 12 maanden in december 2014. Nu wil zei dit contract laten ontbinden omdat deze scooters om de haverklap kapot zijn en circa elke 4 weken worden omgeruild voor een ander. Heeft zij hier recht op? Net zoals je een koopovereenkomst kan laten ontbinden naar de zoveelste vervanging van je product? Het is trouwens een operationeel leescontract.

Mvg,
Brent

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Leasecontract ontbinden

Ongelezen bericht door newmikey »

Voor zakelijke vragen ga je naar higherlevel.nl

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Leasecontract ontbinden

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Het is niet mogelijk een helder antwoord te geven zonder de leaseovereenkomst te hebben ingezien.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Leasecontract ontbinden

Ongelezen bericht door scontra »

brent.de-jong schreef:Goedemiddag,
Mijn werkgever heeft een leasecontract voor een scooter afgesloten van 12 maanden in december 2014.
Mvg,
Brent
De genoemde 12 maanden zijn naar mijn idee al voorbij of heb ik misschien een andere kalender :?: :?:

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Leasecontract ontbinden

Ongelezen bericht door Emcede »

In de rubriek 'Aandelenlease'??? Heeft uw werkgever aandelen in de scooterfabriek?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Leasecontract ontbinden

Ongelezen bericht door renewouters »

brent.de-jong schreef:Goedemiddag,
Mijn werkgever heeft een leasecontract voor een scooter afgesloten van 12 maanden in december 2014. Nu wil zei dit contract laten ontbinden omdat deze scooters om de haverklap kapot zijn en circa elke 4 weken worden omgeruild voor een ander. Heeft zij hier recht op? Net zoals je een koopovereenkomst kan laten ontbinden naar de zoveelste vervanging van je product? Het is trouwens een operationeel leescontract.

Mvg,
Brent
Je geeft het zelf al aan: het is een operationeel leasecontract. Dat betekent dat de leasemaatschappij voor mobiliteit zorgt. Zolang ze vervangend vervoer regelen voldoen ze aan hun contract.

Gesloten