Bekeuring rood licht scooter
Re: Bekeuring rood licht scooter
Komkommer, deze keer heb ik je bericht gemeld. Speculaties, onzin en verzinsels zijn bij een onderwerp als dit volstrekt ongepast. Houd daar alsjeblieft mee op. Er zijn topics genoeg waar je je kunt uitleven met verzonnen ervaringen.
Komkommertijd heeft wegens bovenstaande berichten twee weken vakantie van het forum. Ik zal even wat opschonen, dat gespeculeer is hoogst ongepast en slaat natuurlijk nergens op.
Groet! Radar^SK
Groet! Radar^SK
Nu je toch bezig bent, en het is al vaker gezegd...stel dat de verhalen van ridder waar zijn wordt het dan niet tijd om hem even tegen zichzelf in bescherming te nemen aangezien alles dat hem boven het hoofd hangt het niet de beste strategie is om dit allemaal op een openbaar forum te zetten?
Het hele relaas van zijn kant is namelijk tot in detail verteld in de loop der tijd, incl alle andere 'ellende' met bekeuringen, werkgevers, etc etc. Als iemand dit naar zijn persoon weet te verbinden (dat was komkomtevennietmeer volgens mij ook gelukt) lijkt mij dat niet echt in zijn voordeel te werken.
Het hele relaas van zijn kant is namelijk tot in detail verteld in de loop der tijd, incl alle andere 'ellende' met bekeuringen, werkgevers, etc etc. Als iemand dit naar zijn persoon weet te verbinden (dat was komkomtevennietmeer volgens mij ook gelukt) lijkt mij dat niet echt in zijn voordeel te werken.
Klopt. Betrokkene heeft zelf correspondentie op het forum gezet incl. naam en adres. Dat is -zeker gezien alle uiterst persoonlijke informatie die hij verstrekt- potentieel zeer schadelijk.
De laatste bijlagen waar zijn NAW in te zien waren, zijn verwijderd.
Gelukkig wel. Maar niet na eerst tientallen keren gedownload te zijn.
Precies, en we hebben een aantal dagen geleden gezien wat er kan gebeuren als iemand (ter goeder trouw) zijn persoonlijke gegevens deelt, en dat later openbaar tegen hem gebruikt wordt.
Lieve mensen bedankt voor de reacties.
Ik ga die bekeuring gewoon betalen
ik krijg een nieuwe bekeuring thuis met het juiste lagere bedrag en de eerste termijn wordt er vanaf getrokken.
Ik hou jullie op de hoogte van de rechtszaak.
17 juli is die
Ik ga die bekeuring gewoon betalen
ik krijg een nieuwe bekeuring thuis met het juiste lagere bedrag en de eerste termijn wordt er vanaf getrokken.
Ik hou jullie op de hoogte van de rechtszaak.
17 juli is die
Waarom een forum op de hoogte houden van jouw rechtszaak? Dat is toch zeer privé?
Doe dat nou niet, jouw privézaken gaan niemand wat aan hier.
Ik zie het wel helemaal voor me.
Rechter: we geven de verdachte nu de gelegenheid om vragen te stellen.
Verdachte: Dank. Mijn collega's en ik hebben een weddenschap. Als ik een drol van een glijbaan laat glijden....
Rechter: we geven de verdachte nu de gelegenheid om vragen te stellen.
Verdachte: Dank. Mijn collega's en ik hebben een weddenschap. Als ik een drol van een glijbaan laat glijden....
Hulde hiervoor, zelden zo vaak om een reactie moeten lachen.
-
Vraag:
Ik heb ooit gehoord dat als je een bekeuring voor door rood licht doorrijden krijgt er 2 foto's moeten worden getoond. Ik kreeg alleen een foto van nummerplaat. Stond half voorbij verkeerslicht vast en kon niet verder.
Ook een bekeuring met invalide auto terwijl alle parkeerplaatsen leeg waren bleef de invalide in de auto zitten en het duurde maar 2 minuten hooguit. En dat bij plenty parkeerruimte. In Amsterdam moet je invalidenkenteken geregistreerd staan anders toch bekeuring met invalidenkaart. Toen zelfs 2 op een dag, want er was nog niet geregistreerd in Amsterdam. Ja dat krijg je met fotonemen auto's.
Ik heb ooit gehoord dat als je een bekeuring voor door rood licht doorrijden krijgt er 2 foto's moeten worden getoond. Ik kreeg alleen een foto van nummerplaat. Stond half voorbij verkeerslicht vast en kon niet verder.
Ook een bekeuring met invalide auto terwijl alle parkeerplaatsen leeg waren bleef de invalide in de auto zitten en het duurde maar 2 minuten hooguit. En dat bij plenty parkeerruimte. In Amsterdam moet je invalidenkenteken geregistreerd staan anders toch bekeuring met invalidenkaart. Toen zelfs 2 op een dag, want er was nog niet geregistreerd in Amsterdam. Ja dat krijg je met fotonemen auto's.