LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bewindvoering gaat niet goed

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
misterbenz
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2011 23:02

Re: Bewindvoering gaat niet goed

Ongelezen bericht door misterbenz »

Ronald elk verhaal staat op zich. Mijn vriend zat bij Pro Persona Nijmegen opgenomen,vorig jaar zomer ging het een stuk beter en dachten we al langzaam om terug te gaan naar huis. Tot dat een maatschappelijk werker van pro persona samen met kenkbewindvoerdingen uit Boxmeer samenspande en bewind gingen aan vragen,tot die tijd bijna 10 jaar lang deed ik dit voor mijn vriend,hij heeft geen dubbeltje schuld ,alles word automatische betaald,en de rest deed hij zelf wat ik hem geleerd heb,wist nog zelfs zijn pincode niet. Ook al wilde mijn vriend met beide niks te maken hebben,klikte ook niet bij de maatschappelijk werker hebben ze het zo ver gedreven tot de rechtbank,mijn vriend is schizofreen en kreeg door de aanhoudelijke bezoeken van maatschapelijkwerk en bewindvoerder zo veel prikkelingen ,ging in een paar weken tijd zo achteruit,dat het kantine personeel het niet kon begrijpen dat hij ineens alles kort en klein sloeg en de separeer in moest. diverse vergaderingen gehad,duidelijk aangegeven andere maatschappelijk werker want dit gaat niet goed.Hij rookte toen al 40 sigaretten per dag,en financieel kon ik het niet bolwerken met zijn uitkering ,dus mijn vrouw draaide dagelijks sigaretten voor hem. Als hij een dag minder sigaretten had belde zijn begeleider op en bracht ik weer wat.Tot dat maatschappelijk werker samen met kenkbewindvoerdingen Bart van de Heuvel het tot een rechtzaak lieten komen,en mijn vriend en ik me niet in kon houden bij de rechter. ze hadden het voor elkaar. Na een gesprek ergens in november 2018 met Bart van de Heuvel ,was ik erg boos en legde hem de situatie uit, waarop hij zij dan trek ik me eigen terug via de rechtbank. Mijn vriend was opgelucht,tot dat ineens zijn rekening geblokkeerd was. nu februari 2019 heeft hij al enkelen weken niks te roken,en als een medewerker van pro persona wolheze (waar hij nu zit) ,belt naar Bart zegt hij dat hij geen geld overmaakt omdat hij het allemaal opmaakt in een keer. Plaats van dat ze 30 pakken shag halen en hem iedere dag een pak geven,(zoals wij vorig jaar in Nijmegen ook de sigaretten pro persona lieten beheren),maar daar kommen de domkoppen niet op. zowel Bart en Theo eikelbach zullen allebei wel geen kinderen hebben, want dit doe je niet iemand aan, die zo ziek is (gemaakt)
Mijn vriend doet geen vlieg kwaad,heeft al eens 6 maanden bij mij ingewoond ,maar het is zijn ziekte en de extra prikkelingen en niet hij. Zie het nu niet meer zitten dat hij nog thuis komt,en ik en mijn vrouw zijn de enigste die hij nog heeft,zijn moeder (stervende aan kanker) en zus negeren hem, en staan achter bewind omdat er later geld vrijkomt van het huis dat verkocht moet worden,maar ze ziet niet dat ze mijn beste vriend en hun zoon de vernieling in werken. wat een wereld leven we. Meer later te lezen op mijn website en op diverse media`s bv. klanten klachten bewindvoeringen of www.kenkbewindvoeringen.com word vervolgt

Gesloten