LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bitcoin kwijt bij nessfx.com

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
sjohnbax
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2020 19:40

Bitcoin kwijt bij nessfx.com

Ongelezen bericht door sjohnbax »

Beste,
Ik ben ongelooflijk stom geweest heb 5250 euro gestort bij Nessfx. een Cypriotisch ( 4 Theklas Lysioti St, Harmony House Office 31, 3rd Floor, 3030 Limassol, Cyprus) bedrif. Ik had direct al spijt. Maar dat ïnteresseerd hun niet. ik heb 880 euro tot nog toe retour gekregen. van de rest is de markt tegen me zeggen ze.. Als ik nu weer 2000 euro stort hebben ze een plan om het verloren geld weer terug te winnen.
Maar dat doe ik niet. Is er nog een mogelijkheid om e.v. nog geld terug te krijgen?
Ben er heel erg ziek van. ongelooflijk stom weet ook niet waarom ik dit gedaan heb

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bitcoin kwijt bij nessfx.com

Ongelezen bericht door sylvesterb »

sjohnbax schreef:
20 jan 2020 20:24
Maar dat doe ik niet. Is er nog een mogelijkheid om e.v. nog geld terug te krijgen?
U bent gaan beleggen in Bitcoints en deze koers fluctueert enorm, het beste wat u had kunnen doen was niet, maar u besloot om uw inleg te laten uitkeren en daarvan was nog maar EUR 800 over. U geld is verloren gegaan door uw eigen paniek reactie er is geen mogelijkheid om dit terug te krijgen.

Bij Bitcoints zie je dit helaas wel vaker. Toen het grote publiek van Bitcoints hoorde was het eigenlijk al te laat om nog echt te verdienen. Enkel de tijd zal het leren of de koersen nog terug gaan naar de stand van ruim EUR 15.000 tot EUR 22.000 per coint.

Oud collega van mij heeft nog voor 1,5 Bitcoint een Pizza gekocht, met de huidige koers is dit ruim EUR 11.000 toen was het gewoon de prijs van een Pizza.

Gesloten