Brief van Loterijverlies: vraag om geld

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
JoopBreurken
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2022 13:37

Brief van Loterijverlies: vraag om geld

Ongelezen bericht door JoopBreurken »

Ik heb vandaag een brief ontvangen van loterjiverlies of ik wil bijdragen in de kosten en of ik een bedrag van 25 euro wil overmaken ,ik heb ze in eerste instantie een mail gestuurd namellijk,..

Ik heb van u een brief gekregen waarin u mij ter ondersteuning om 25 euro vraagt
Maar doet u dit niet op de volgende condities, no cure no pay of als u /wij winnen er helemaal geen verdienmodel bij u zit.
MVG
Marion Breurken


Wat moet ik hiermee, of kan iemand mij raad geven want 194 000 maal 25 euro = 4,850.000 duizend euro en ik heb geen idee of ik aan het lijntje word gehouden wan bijna 5 miljoen op jaarbasis is toch een flink verdienmodel en als de uitslag positief is en ik moet nog een keer 10/ 15/20???? % inleveren word dit berdijf toch bijna slapend rijk

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Brief van Loterijverlies: vraag om geld

Ongelezen bericht door Jablan »

Wat je ermee moet doen? Niets. Het is een bedelbrief. Wat is de stand van zaken momenteel bij Loterijverlies?

Arizonakid
Berichten: 1092
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Brief van Loterijverlies: vraag om geld

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Tja, veel beloven en weinig geven,

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Brief van Loterijverlies: vraag om geld

Ongelezen bericht door henk51 »

Stond in februari al een bericht op tros radar

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/l ... g-om-geld/

Ze zijn gewend aan riant inkomen en dat geld raakt op Ferdy Roet was al opgepakt al het geld was weggesluisd advies advocaat weggooien en zeker niets overmaken

konrad01
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2023 17:15

Re: Brief van Loterijverlies: vraag om geld

Ongelezen bericht door konrad01 »

Hallo, ik ben nieuw hier en erger mij heel erg aan de Stichting Loterijverlies BV van Ferdy Roet.
Vandaag 27-07-23 weer een "bedelbrief" om geld, deze keer in hardcopy. De brief geeft aan dat veel geld nodig is voor verdere procedures. Niet wordt vermeld of dat voor de deelnemers aan de stichting is of privé voor rechtszaken van Ferdy R.
Het zou toch zo langzamerhand tijd worden dat de Stichting Loterijverlies BV eens verantwoording geeft -met een goedkeurende accountantsverklaring!- van de besteding van de inmiddels uitgegeven miljoenen. Of is dat niet nodig als de stichting weliswaar statutair is gevestigd in Nederland maar kantoor houdt buiten de EU (Guernsey)? Als er een verantwoording komt weten we ook of de miljoenen die Ferdy R. "geleend" heeft van de stichting inmiddels zijn terugbetaald.
Weet iemand wanneer Ferdy Roet de 24 maanden detentie daadwerkelijk ondergaat?

Plaats reactie