Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Rajesh1
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2022 15:06

Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Rajesh1 »

In verband met een onhoudbare thuissituatie uit hoofde van mijn seksuele geaardheid,
genderidentiteit en levenslange mishandelingen door mijn ouders, heb ik een woonurgentieaanvraag
ingediend bij Volkshuisvesting Arnhem. Deze woningcorporatie vond dat ik kans maakte op
urgentie, zowel op grond van mijn beschreven woonnoodsituatie, alsook vanwege mijn bezwaren
tegen kamerbewoning. Want afgezien van mijn psychische en sociaal-economische kwetsbaarheid,
ben ik als LHBTQ-persoon enerzijds extra vatbaar voor mishandelingen door vreemden (al
helemaal als ik een huis moet delen met ze), en beleef ik anderzijds aanhoudende herbelevingen van
vroegkinderlijke, seksuele trauma’s en aanrandingen door vreemden, welke herbelevingen mijn
psychosomatisch leed nog verder verergeren. Deze extreme gevoelens van onveiligheid kunnen niet
alleen leiden tot suïcidale handelingen, maar ook tot agressieve uitingen richting medebewoners.
Op de hoogte gebracht van het vorenstaande, verwees Volkshuisvesting Arnhem mij door naar het
externe adviesbureau Leijten & Van Hoek, omdat het mijn zaak zou versterken als ik een rapport liet
opstellen door deze externe partij, aldus Volkshuisvesting. Op 27 mei 2022 had ik een
onderzoeksgesprek, waarna er op 29 mei
2022 het rapport werd uitgebracht, welk rapport ikzelf pas op 9 juni 2022 in mijn bezit kreeg per emailcorrespondentie.
Welnu, de heer Leijten heeft zich in dit gehele proces vooringenomen en discriminatoir opgesteld.
jegens mij, zowel in zijn algehele optreden tijdens het onderzoeksgesprek, alsook in het daarop door
hem uitgebrachte rapport.
Tijdens het gesprek speelde hij continu de rol van ‘de advocaat van de duivel’, waarbij hij op
laatdunkende wijze vraagtekens plaatste bij de aannemelijkheid dat ouders hun eigen kind zouden
mishandelen. Verder nam hij mijn verhoogde kwetsbaarheid vanwege mijn seksuele geaardheid
allerminst serieus, en deed op een zeker moment zelfs lacherig over mijn geaardheid. Daarnaast
besprak hij amper mijn schriftelijk gedocumenteerde argumenten tegen kamerbewoning, maar
richtte hij zich voornamelijk op bijzaken die hij later in het rapport uitvergrootte dan wel
verdraaide, wat mij, achteraf bezien, voorkomt als een sluwe manier om de echt belangrijke feiten
en nuanceringen te verzwijgen ten nadele van mijn zaak.
Dit alles is op zichzelf al zeer kwalijk, maar nog erger is het feit dat de heer Leijten zich in dezen
schuldig heeft gemaakt aan discriminatie.
Zo schiet hij mij in zijn rapport af op mijn afzien van een huisbezoek, terwijl ik juist
vanwege mijn LHBTQ-achtergrond niet in staat ben om zulke delicate vraagstukken te bespreken in
het bijzijn van mijn vader met wie ik de woning deel.
Verder maakt de heer Leijten zich schuldig aan discriminatie, door totaal geen acht te slaan
op de specifieke LHBTQ-gerelateerde argumenten tegen kamerbewoning, zoals hierboven
geschetst. In plaats daarvan beweert hij ongegrond dat er naar zijn mening geen sprake is van een
harde contra-indicatie voor kamerbewoning. Met geen woord rept hij over mijn bezwaren hiertegen
uit hoofde van mijn seksuele geaardheid, genderidentiteit en herbelevingen van seksuele trauma’s
en aanrandingen in de langdurige aanwezigheid van vreemden.
Deze gang van zaken vind ik dermate onaanvaardbaar dat ik de wanpraktijken van de heer Leijten
aan het licht wil brengen. Het gaat mij hierbij niet om het wel of niet verkrijgen van de
urgentieverklaring, als wel om het aan de kaak stellen van plichtsverzuim en discriminatie jegens
gemarginaliseerde groepen door het adviesbureau Leijten & Van Hoek, want het
kan niet zo zijn dat functionarissen hiermee wegkomen.
Als iemand soortgelijke ervaringen heeft gehad met zulke zogenaamd externe adviesbureau’s naar
aanleiding van woonurgentieaanvraag, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Jablan »

Geen ervaring met deze adviseur.

Bij een rondje doorspitten op dit bureau valt mij op, dat over de diploma's van Christ Leijten en Paul van Hoek wordt gezwegen. De één psychiatrisch verpleegkunde, de ander geeft alleen jaren werkervaring in de spoed-GGZ prijs. Niet of hij psychiater of psycholoog is.
Ik vind het belangrijk om dit te weten, omdat het 'advocaat van de duivel' spelen een gesprekstechniek is en aan de hand van jouw weergave vraag ik mij af, of deze techniek wel op zijn plek was om jouw recht op urgentie vast te stellen.

Waar zou je een klacht kunnen indienen tegen zo'n bureau van bijklussende ex-zorgmedewerkers?

Wat kun je nog meer doen?

Omdat je het woord 'gender' gebruikt, denk ik toch aan het COC Midden-Gelderland als eerste plek om contact mee op te nemen. Daar zitten een paar vrijwilligers, die je verder op weg kunnen helpen of je kunnen vertellen hoe je aan een positief advies voor een urgentieverklaring kunt komen.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het verhaal is juridisch te ingewikkeld om een goede uitleg te geven.

Wel kan ik u adviseren om contact op te nemen met www.juridischloket.nl en met uw gemeente. Hun kunnen u verder helpen.
Misschien kan uw huisarts een brief schrijven naar de woningbouw en op deze manier u urgentie serieus laten nemen.
Laatst gewijzigd door Seinhuis op 23 jun 2022 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het nadeel in uw geval is het het uw woord is tegen een ander. Dat hoeft niets met discriminatie te maken te hebben. Het kan dat het adviesbureau op basis van gevoelens gewerkt heeft, maar het kan ook zijn dat ze op zoek zijn naar feiten die uw verhaal kunnen bevestigen. Wat u namelijk vraagt is niet niks en moet grondig onderzocht worden.
Gezien uw voorgeschiedenis, hebt u geen history bij hulpinstanties of artsen die uw verhaal kunnen bevestigen of een advies kunnen uitbrengen qua geschikte of gewenste woonruimte?

thecure
Berichten: 2704
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door thecure »

Je hebt bezwaren tegen kamerbewoning, maar alleen omdat je denkt dat ze je gaan mishandelen. Ik snap dat ze dat geen goed argument vinden.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kan u dan wel op een etage wonen, waarbij u een trap moet delen? Op aan een galerij, waar ook anderen aan uw deur voorbij gaan?

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Het is heel naar als je als lhbtiq-er ,of welke ander minderheidsgroep dan ook, het gevoel krijgt niet serieus genomen te worden. Echter kan het ook zo zijn dat je door ervaringen uit het verleden overgevoelig ben en signalen denkt waar te nemen die er niet zijn. Het feit dat jouw mening niet gedeeld wordt maakt het nog niet meteen discriminatie. Het lijkt mij verstandiger om bij een ander adviesbureau een verklaring aan te vragen in plaatst van de naam van deze expert maar meteen op internet te flikkeren. Daarmee maak je je eigen zomaar schuldig aan smaad en laster.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerlijk gezegd, maar wel met alle respect, lees ik alleen maar: "ik ben slachtoffer". Maar dat is geen reden om je urgentie te geven. Eigenlijk denk ik dat een stuk professionele begeleiding, en dan bedoel ik: iemand die écht naar je luistert, voor het moment wel eens een stuk belangrijker kan zijn.

Zolang je dingen niet dusdanig een plek kunt geven dat je ahw zelfredzaam wordt, zal je tegen van alles aan blijven lopen. Verhuizen naar wat voor soort woning dan ook zal je misschien uit de ene situatie bevrijden - om vervolgens een stel andere problemen op je nek te krijgen. Die cirkel zal je moeten zien te doorbreken.

Het recht in eigen hand nemen en middels dit forum een adviesbureau aan de schandpaal nagelen gaat je m.i. ook niet verder helpen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door moederslink »

Over dat adviesbureau wil ik het verder nu niet hebben.

Je zou met je trauma.s, verdriet en het verleden eerst aan de slag moeten gaan.
Dit blijven anders pijnpunten en word je wellicht nergens gelukkig.

Onkruid71
Berichten: 2619
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
24 jun 2022 00:25
Eerlijk gezegd, maar wel met alle respect, lees ik alleen maar: "ik ben slachtoffer". Maar dat is geen reden om je urgentie te geven. Eigenlijk denk ik dat een stuk professionele begeleiding, en dan bedoel ik: iemand die écht naar je luistert, voor het moment wel eens een stuk belangrijker kan zijn.

Zolang je dingen niet dusdanig een plek kunt geven dat je ahw zelfredzaam wordt, zal je tegen van alles aan blijven lopen. Verhuizen naar wat voor soort woning dan ook zal je misschien uit de ene situatie bevrijden - om vervolgens een stel andere problemen op je nek te krijgen. Die cirkel zal je moeten zien te doorbreken.

Het recht in eigen hand nemen en middels dit forum een adviesbureau aan de schandpaal nagelen gaat je m.i. ook niet verder helpen.
Ik vind dit een beetje een vreemd antwoord, dat je hier op kunt baseren dat iemand een probleem heeft, en daarbij een circel moet door breken, terwijl je alleen een klein stukje tekst van de TS ziet. Je praat hier iemand een probleem aan.

Voor de rest is het misschien niet zo slim om het hier in dit topic aan te kaarten.
Maar wat als je niet weet hoe je dat zou moeten aanpakken, dan denk ik dat TS hoopt hier advies te krijgen ipv te horen je moet die vicieuze cirkel van het in slachtoffer rol zitten.

Helaas heb ik voor de TS ook geen idee wat de beste weg is om te bewandelen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door sjohie »

Het adagium is "de ontvanger bepaald", dus dat dit zo bij u binnenkomt neem ik aan. Of eea feitelijk een juiste diagnose is van die club, kunnen wij hier objectief niet vaststellen, zonder veel te veel details die u nooit en te nimmer zou moeten delen op een openbaar forum als dit. Als u niet in staat bent een huisbezoek te faciliteren, zodat ze objectief uw zelfgeschetste situatie vast kunnen stellen, verft u uzelf ook best wel wat in een hoek. Ze hebben zoals u ook weet, veel meer vraag dan aanbod van dit soort plekken, dus ze hebben een noodzaak en vermoedelijk zelfs plicht vanuit de gemeente die dit moet financieren, om die plekken pas aan te wijzen na gedegen onderzoek.

Maar nogmaals, er speelt hier veel meer dan dat u kan, en vooral zou moeten willen, delen op een openbaar forum als dit. Er zijn klachtenprocedures, mogelijk een ander bedrijf, etc etc. Laat u voorlichten door een behandelend arts/psychiater of maatschappelijk werker die al in beeld is, en de relevante dossierkennis heeft, en de ambtenareske paden aan kan wijzen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
24 jun 2022 00:25
Eerlijk gezegd, maar wel met alle respect, lees ik alleen maar: "ik ben slachtoffer". Maar dat is geen reden om je urgentie te geven. Eigenlijk denk ik dat een stuk professionele begeleiding, en dan bedoel ik: iemand die écht naar je luistert, voor het moment wel eens een stuk belangrijker kan zijn.

Zolang je dingen niet dusdanig een plek kunt geven dat je ahw zelfredzaam wordt, zal je tegen van alles aan blijven lopen. Verhuizen naar wat voor soort woning dan ook zal je misschien uit de ene situatie bevrijden - om vervolgens een stel andere problemen op je nek te krijgen. Die cirkel zal je moeten zien te doorbreken.

Het recht in eigen hand nemen en middels dit forum een adviesbureau aan de schandpaal nagelen gaat je m.i. ook niet verder helpen.
Anders dan onkruid71 vind ik dit het beste advies wat je TS kunt geven. Doorbreek de (vicieuze) cirkel waar je nu in zit. Dat kan je alleen zelf, met hulp.

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door pedro714 »

mijn kleinzoon is 26 jaar en kan onmogelijk aan woonruimte komen, ook zelfs niet aan een redelijke kamer voor 1.000,00. Hij gaat hier geestelijk aan onderdoor zoals duizenden jongeren. Gaan al die jongeren nu een zelfstandige woning eisen?. Een rapport krijgen van een psycholoog is een fluitje van een cent. Moraal van dit verhaal: ik word redelijk obstinaat van deze topic.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door cherokee »

pedro714 schreef:
24 jun 2022 16:04
mijn kleinzoon is 26 jaar en kan onmogelijk aan woonruimte komen, ook zelfs niet aan een redelijke kamer voor 1.000,00. Hij gaat hier geestelijk aan onderdoor zoals duizenden jongeren. Gaan al die jongeren nu een zelfstandige woning eisen?. Een rapport krijgen van een psycholoog is een fluitje van een cent. Moraal van dit verhaal: ik word redelijk obstinaat van deze topic.
Het lijkt mij dat de TS wel in een heel andere situatie zit dan wat u hier nu aankaart. De vergelijking gaat wat mij betreft dan ook geheel mank, zonder dat ik het probleem van uw kleinzoon wil bagatelliseren. Zijn situatie is echter geheel anders.

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door 16again »

Onkruid71 schreef:
24 jun 2022 04:50
witte angora schreef:
24 jun 2022 00:25
Eerlijk gezegd, maar wel met alle respect, lees ik alleen maar: "ik ben slachtoffer". Maar dat is geen reden om je urgentie te geven. Eigenlijk denk ik dat een stuk professionele begeleiding, en dan bedoel ik: iemand die écht naar je luistert, voor het moment wel eens een stuk belangrijker kan zijn.

Zolang je dingen niet dusdanig een plek kunt geven dat je ahw zelfredzaam wordt, zal je tegen van alles aan blijven lopen. Verhuizen naar wat voor soort woning dan ook zal je misschien uit de ene situatie bevrijden - om vervolgens een stel andere problemen op je nek te krijgen. Die cirkel zal je moeten zien te doorbreken.

Het recht in eigen hand nemen en middels dit forum een adviesbureau aan de schandpaal nagelen gaat je m.i. ook niet verder helpen.
Ik vind dit een beetje een vreemd antwoord, dat je hier op kunt baseren dat iemand een probleem heeft, en daarbij een circel moet door breken, terwijl je alleen een klein stukje tekst van de TS ziet. Je praat hier iemand een probleem aan.
Wil je dan ontkennen dat TS een probleem heeft?

Onkruid71
Berichten: 2619
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

16again schreef:
24 jun 2022 20:27
Onkruid71 schreef:
24 jun 2022 04:50
witte angora schreef:
24 jun 2022 00:25
Eerlijk gezegd, maar wel met alle respect, lees ik alleen maar: "ik ben slachtoffer". Maar dat is geen reden om je urgentie te geven. Eigenlijk denk ik dat een stuk professionele begeleiding, en dan bedoel ik: iemand die écht naar je luistert, voor het moment wel eens een stuk belangrijker kan zijn.

Zolang je dingen niet dusdanig een plek kunt geven dat je ahw zelfredzaam wordt, zal je tegen van alles aan blijven lopen. Verhuizen naar wat voor soort woning dan ook zal je misschien uit de ene situatie bevrijden - om vervolgens een stel andere problemen op je nek te krijgen. Die cirkel zal je moeten zien te doorbreken.

Het recht in eigen hand nemen en middels dit forum een adviesbureau aan de schandpaal nagelen gaat je m.i. ook niet verder helpen.
Ik vind dit een beetje een vreemd antwoord, dat je hier op kunt baseren dat iemand een probleem heeft, en daarbij een circel moet door breken, terwijl je alleen een klein stukje tekst van de TS ziet. Je praat hier iemand een probleem aan.
Wil je dan ontkennen dat TS een probleem heeft?
Dat niet, maar dat wil niet zeggen dat TS en probleem met zichzelf heeft.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

cherokee schreef:
24 jun 2022 19:12
pedro714 schreef:
24 jun 2022 16:04
mijn kleinzoon is 26 jaar en kan onmogelijk aan woonruimte komen, ook zelfs niet aan een redelijke kamer voor 1.000,00. Hij gaat hier geestelijk aan onderdoor zoals duizenden jongeren. Gaan al die jongeren nu een zelfstandige woning eisen?. Een rapport krijgen van een psycholoog is een fluitje van een cent. Moraal van dit verhaal: ik word redelijk obstinaat van deze topic.
Het lijkt mij dat de TS wel in een heel andere situatie zit dan wat u hier nu aankaart. De vergelijking gaat wat mij betreft dan ook geheel mank, zonder dat ik het probleem van uw kleinzoon wil bagatelliseren. Zijn situatie is echter geheel anders.
Waarschijnlijk snap ik de ondertoon wel. Om urgentie te krijgen is bewijs nodig. De geschiedenis van TS is hard, maar met enkel woorden is het hetzelfde als wat Pedro714 zegt. De waarheid moet van de leugen gescheiden worden en dat moet wel grondig gedaan worden. Bij fouten bij urgentie kan het voorkomen dat andere mensen in protest komen.

Maar het grootste probleem bij TS zit bij TS zelf. Met alleen angst zal je niet uitgesloten worden voor bepaalde woonruimte of alleen voorrang krijgen op grotere zelfstandige woonruimte. Ook in de maatschappij kom je andere mensen tegen en kom je in situaties die minder prettig zijn. Opsluiten in een woonhuis om alles te ontlopen is geen oplossing.
Beter zou het ook in mijn ogen zijn om met professionele hulp iets aan de angsten te doen en op zijn manier een plekje te vinden in de samenleving.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door witte angora »

NeoDutchio schreef:
25 jun 2022 07:22
Maar het grootste probleem bij TS zit bij TS zelf. Met alleen angst zal je niet uitgesloten worden voor bepaalde woonruimte of alleen voorrang krijgen op grotere zelfstandige woonruimte. Ook in de maatschappij kom je andere mensen tegen en kom je in situaties die minder prettig zijn.
Exact dit. Ik heb mensen gekend die de mooiste woningen hadden - maar uiteindelijk zijn vertrokken vanwege de buren. Het soort woning biedt geen enkele garantie voor meer of minder overlast. TS heeft een geschiedenis en manier van leven die lang niet door iedereen begrepen wordt, en juist dat onbegrip leidt iedere keer tot gedoe. Dat onbegrip ga je simpelweg niet veranderen, en zeker niet op korte termijn. Daar kun je voor blijven vluchten - je kunt ook leren een weg te vinden met dat onbegrip van anderen om te gaan.

Ik schreef niet voor niets: een professional die écht luistert. Je verhaal kwijt kunnen, het gevoel dat je gehoord en begrepen wordt, kan al heel veel goed doen. En dat leidt tot de volgende stappen, omdat je gaat begrijpen waar je behoefte aan hebt. Contact zoeken met mensen met soortgelijke ervaringen bijvoorbeeld.

Om eens iemand te noemen die geen makkelijke jeugd had, nogal afwijkend leefde, daarin een weg vond en in mijn herinnering (heb hem/haar een paar keer zien lopen toen ik in de tram zat) best wel geaccepteerd werd: https://nl.wikipedia.org/wiki/Fabiola_( ... unstenaar)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door moederslink »

Maar wat nu te doen tegen deze " adviseurs?"
Ik vind het best lastig.
Ik weet wél dat mijn zoon ooit een ' onderzoek' heeft gehad :
- een psychologisch en - een medisch onderzoek.
Het rapport wat er uit rolde was zo gekleurd en flut en fnuikend voor zijn gestel toendertijd.
Men bleek totaal niet goed geluisterd te hebben en het eea nogal te bagatelliseren.
Hij heeft ( als een schoolmeester) met een rode balpen de nodige op-en aanmerkingen geplaatst in de kantlijnen.
Dit gekopieerd en opgestuurd met een begeleidende brief waarin hij zijn bezwaren toelichtte.
Uiteindelijk is hier blijkbaar door een ander naar gekeken en werd het ' advies ' behoorlijk aangepast.
Dat zou jij misschien ook kunnen doen? Voor je eigen gemoedsrust?

En het advies hier van forummers : neem dat ook mee.
Sterkte !!

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Discriminatie door extern adviesbureau Leijten en Van Hoek bij aanvraag woonurgentieverklaring

Ongelezen bericht door BL2 »

Natuurlijk heeft TS van deze "levenslange mishandelingen" officieel aangifte gedaan, maar daar lees ik niets over. Lees trouwens geen enkel bewijs van de misstanden, waar TS nu mee komt.
Nu ineens uit het niets wil TS lijkt het een vrijstaande sociale huurwoning. Als daar een adviesburo anders over denkt, en openbaar op een forum wordt beschuldigd over van alles en nog wat, simpel omdat TS dit anders ziet, heb ik er zo mijn bedenkingen bij. Het op zo'n manier, met naam en toenaam, te kijk zetten van personen riekt naar laster
Iedereen wil wel een urgentie, maar de kracht van een urgentie is nu juist dat deze alleen in zeer zeldzame situaties wordt verstrekt.

Plaats reactie