LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Edition Atlas facturen/aanmaningen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Svenkaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2015 12:24

Edition Atlas facturen/aanmaningen

Ongelezen bericht door Svenkaas »

Beste iedereen,

Ik ben nu al geruime tijd bezig met Edition Atlas en hun facturen en ik ben op zoek naar lotgenoten,hulp en advies over dit bedrijf en hoe ik hun malafide praktijken kan stoppen.

Het leek mijn oma namelijk leuk om voor mij een autootje te bestellen voor het behalen van mijn rijbewijs , maar dat pakte anders uit dan gepland, want bij het eerste autootje zat ook een leuke aanbieding voor een 2e waar zij op in was gegaan en bij de tweede zou ook gratis een 3e worden geleverd.
Dus nu had zij 3 auto's voor de prijs van 1 en deze heeft ze ook netjes betaald, niet veel later kwam er ook een 4e en een 5e autootje binnen zonder dat deze besteld waren en met een factuur van €28.80 per auto.
Deze auto's wou zij natuurlijk niet en heeft ze teruggestuurd samen met een opzegging, maar het bedrijf zegt dat zij nog een auto hebben gestuurd,maar deze is nooit aangekomen en sinds dien ben ik al met hun bezig om dit op te lossen, maar iedere keer krijg ik weer valse beloftes en een nieuwe aanmaning en zit ondertussen al bij de 4e aanmaning en dus ook al de 6e belofte dat het bedrag word kwijt gescholden door het externe telecom bedrijf dat voor hun in dienst is. en ook hun enige contact punt binnen Nederland is naar mijn weten.

Nu is mijn vraag aan jullie de lezer's om ook jullie ervaring en of oplossingen hiervoor te delen, zodat wij elkaar hiermee kunnen helpen en ook voor andere dit probleem kunnen voor komen.
Alvast bedankt,

Sven

Gesloten