EnergieFlex surseance van betaling?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Komkommertijd

Re: EnergieFlex surseance van betaling?

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 29 dec 2018 09:23

Naast deze helaas waar vermoedelijk niets te halen is.... vele andere weigeren het bedrag flink naar beneden te stellen, en krijg ja na Isolatie of panelen veel geld terug!
Ondanks de slimme meter zien ze dan zelf ook dat het voorschot veel hoger is dan gebruik maar nee, maximaal €15,- per maand eraf....
Om te voorkomen dat ik met lage stroom verbruik veel terug zou krijgen heb ik een Leegstand melding gedaan!
Dan betaal je alleen de vaste kosten nog en gebruik 0,0!
Ook de welkomst bonus in 5 maanden zo verrekend en vlak voor einde weer als bewoond aangemeld.
Blijkbaar iets te laat want ik moest zelfs weer €28,53 bijbetalen voor ik weg mocht!

Ja, na 7 maanden betalen en 5 maanden flut bedrag, en dat alleen maar omdat ze ondanks de slimme meter geen slim programma gebruiken dat ziet dat het termijn bedrag veel te hoog is, ook over afgelopen 3 jaren!
Dus als je na half jaar ziet dat je teveel betaalde, gewoon tijdje leegstand melden!
Daar word ondanks gebruik van slimme meter blijkbaar niet op gecontroleerd.

Nu achteraf ben ik dus goed uit, inclusief welkomstbonus mag ik nog €28,53 betalen en dat is al overgemaakt!
Ik ben tenslotte geen bank voor voordelig lenen!

Naast deze nieuwe en soms twijfelachtige die goedkoopste zijn, is sluit niet uit dat er meerdere omvallen!
Gebruik deze leegstand meldingen als je halverwege ziet dat je aan het einde veel terug moet krijgen!

Plaats reactie