LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] executieverkoop huis

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
vonn37
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 feb 2008 21:49

executieverkoop huis

Ongelezen bericht door vonn37 »

In september 2005 is door diverse schuldeisers(mijn ex man had een eigen zaak en door problemen isd at toen mis gegaan)mijn huis per executie verkocht.Van de schuldeisers hoor ik helemaal niks meer alleen ggn deurwaarders die in opdracht van de postbank handelen hebben in mei 2007 loonbeslag gelegd op mijn loon.Als ze instemmen met een executieverkoop kunnen en mogen ze dan toch nog loonbeslag leggen als ze niks ontvangen hebben de andere schuldeisers hoor ik helemaal niet geen brief of niks. Alles is via een notaris en een deurwaarder gegaan.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: executieverkoop huis

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je huis wordt verkocht, dan ben je nog niet per definitie van je schulden af. Als de opbrengst van de executieverkoop te weinig was voor aflossing van je hypotheek en de schulden, dan zullen jullie nog altijd de rest moeten betalen. Als tijdens je huwelijk die schulden zijn ontstaan en jullie waren in gemeenschap getrouwd, dan kunnen ze ook na je scheiding nog bij allebei aankloppen.

Dat je niets van de schuldeisers hebt gehoord kan ook komen doordat ze bv. contact met je ex-man hebben en dat je ex niets daarover aan jou doorgeeft.

Gesloten