LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] florijnenvloot spaarrekening

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
malhy2
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2010 18:12

florijnenvloot spaarrekening

Ongelezen bericht door malhy2 »

Ik heb een gouden tip.

Als de rekening afloopt ( kind wordt 15 ) stort dan de rekening vol met het maximale dat nog gestort mag worden 1 week voordat de datum van aflopen bereikt wordt. meestal 1 week voor de 15de verjaardag.
U krijgt dan 15% bonus rente over dit bedrag in 1 week tijd ( 2 weken met wat heen en weer geboek ).
Toch een rendement dat we normaal gesproken niet krijgen van de almaar kosten verhogende banken.
:lol:
( vorig jaar heb ik dit zelf gedaan en ik kan u zeggen dat het werkt. )

Ed

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: florijnenvloot spaarrekening

Ongelezen bericht door Brainless »

*proest*
Rekening loopt tot het 18de jaar (en niet 15).
Je mag max 600E per jaar sparen en krijgt over deze inleg max! 10% (mits je minimaal 10 gespaard hebt).

Heel benieuwd hou u dit vorig jaar gedaan heeft.... dit is nl weer een nieuw product en ik neem aan dat u vorig jaar niet al 10 jaar gespaard kan hebben, daar dit product pas vorig jaar weer op de markt is gekomen......

Enr
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2013 17:48

Re: florijnenvloot spaarrekening

Ongelezen bericht door Enr »

Deze rekening bestaat al jaren, maar wordt niet meer verkocht. Per gespaard jaar wordt een premie uitgekeerd van 1%. Er kan tot de 15e verjaardag worden gespaard, dus de maximale premie is 15% over het totaal gespaarde bedrag. Het loont zeker om vlak voor de 15 e verjaardag het maximaal te sparen bedrag per jaar ( € 2000) te storten. Op het rekeningoverzicht staat hoeveel er nog in het lopende jaar gestort kan worden.

malhy2
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2010 18:12

Re: florijnenvloot spaarrekening

Ongelezen bericht door malhy2 »

De rekeningnaam werd later geweizigd in Pardoes rekening met een spaarpot in de vorm van Pardoes uit de efteling.
Volgend jaar juni is het voor mij voor de 2de keer prijs dan wordt onze jongste 15 en wordt het weer KASSA. ( oops zou RADAR moeten zijn ). :D

Ed

malhy2
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2010 18:12

Re: florijnenvloot spaarrekening

Ongelezen bericht door malhy2 »

Ja hoor weer gelukt.
1500 euro bijgestort en week later 1725 waard.
Lang leven de ABN-AMRO

Gesloten