LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Ridder777

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik heb nog niet verteld dat ik ze al heb.
Ik heb account aangemaakt en geld van mijn bank op dit account gestort.
Mijn baas heeft kraken.com omdat zijn vrienden dat ook hebben.
Maar kraken.com is niet Nederlands.
Mijn baas heeft een studie gedaan richting economie op de Universiteit.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door angel1978 »

PietertjeTwee schreef:
26 feb 2020 22:55
Wel grappig, je vertoont precies de kenmerken van iemand die maar wat doet. Als je een potentiele investering (aandeel, of in dit geval een crypto munt, of iets anders) goed hebt geanalyseerd en tot de conclusie bent gekomen dat er sprake is van onderwaardering, hoef je juist niet 24 uur in de gaten te houden wat de koers is. Je hebt er dan immers vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt Maar goed, dat je maar wat doet wisten we natuurlijk ook al wel.

Dat iemand 'wat met economie' heeft gedaan zegt natuurlijk helemaal niks (nog even los van het feit dat het een autoriteitsargument is en dus een drogreden). Ik word elke dag omringd door academici en geen van hen is miljonair geworden door aandeelhandel.
Huh? Zomaar wat doen? Je hebt het toch over Ridder777?

witte angora
Berichten: 30784
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door witte angora »

Ridder777 schreef:
26 feb 2020 22:32
Mijn baas heeft een studie gedaan richting economie op de Universiteit.
Ik heb een aantal studies economie en statistiek gedaan op de Meao. Plus wat praktijkervaring. En laat ik je nu vertellen dat de grootste kans om flink geld te genereren gelegen is in hard werken. Speculeren en alles is leuk en aardig, maar je moet weten wat je doet - en dat betekent dat je niet volgt, maar leidt. Iemand die volgt is sowieso al te laat op het moment dat hij instapt.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door kweenie »

Radar schreef:
26 feb 2020 09:54
Aantal offtopic berichten verwijderd. Houd het in dit topic over Bitvavo, voor een algemeen topic over crypto kan een nieuw topic geopend worden. ^FG
Prima. Ik vind het enigszins vergelijkbaar met een topicvraag of bijvoorbeeld AliExpress betrouwbaar is. Ook daar geldt namelijk dat de winkel zelf betrouwbaar is in het leveren en bezorgen, maar dat dat niets zegt over de kwaliteit van de spullen die ze leveren. Je kunt je daarbij afvragen in hoeverre je een website 'betrouwbaar' kunt noemen als de producten die ze verkopen troep zijn.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door kweenie »

PietertjeTwee schreef:
26 feb 2020 22:55
Dat iemand 'wat met economie' heeft gedaan zegt natuurlijk helemaal niks (nog even los van het feit dat het een autoriteitsargument is en dus een drogreden). Ik word elke dag omringd door academici en geen van hen is miljonair geworden door aandeelhandel.
Niet? Ik ken ook een hoop economen die hun geld in worldonline hadden gestopt. Werd verhandeld door een zeer betrouwbare organisatie (AEX). Dus wat kan er nou ooit mis gaan met het geld dat ridder777 in zijn Ripple stopt?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Een Student Economie denkt iets te kunnen voorspellen!

Maar... 7 jaren terug werden vele huizen na jarenlange leegstand ver onder de vraagprijs gedumpt!
Die mensen hebben nu zwaar spijt van... dachten dan maar nu er vanaf......

Nu er grote tekorten zijn denken vele hard en heel veel bijbouwen, VVD wil 100.000 woningen in Flevoland!
Maar van ooit 100.000 per jaar naar 75.000 woningen.... dan krijg je krapte en is het tekort wel zo groot?

De koers van Huizen en Aandelen zijn nooit voorspelbaar, ook geen Crypto valuta.

De winnaars zullen dit succes achteraf luid en duidelijk roepen, en de verliezers hoor ik nooit!
En een student Economie, die maken ook fouten omdat ze een verouderde opleiding hebben van nog oudere hoogleraren met verouderde theorieën.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door kuklos »

kweenie schreef:
27 feb 2020 06:24
PietertjeTwee schreef:
26 feb 2020 22:55
Dat iemand 'wat met economie' heeft gedaan zegt natuurlijk helemaal niks (nog even los van het feit dat het een autoriteitsargument is en dus een drogreden). Ik word elke dag omringd door academici en geen van hen is miljonair geworden door aandeelhandel.
Niet? Ik ken ook een hoop economen die hun geld in worldonline hadden gestopt. Werd verhandeld door een zeer betrouwbare organisatie (AEX). Dus wat kan er nou ooit mis gaan met het geld dat ridder777 in zijn Ripple stopt?
Dit is niet correct. De AEX is een index. Jij doelt op de Amsterdamse beurs, maar zijn verhandelden zelf niets, zij boden enkel een platform en stelden regels op waaraan ondernemingen die bij hun genoteerd waren en/of wilden worden aan moesten voldoen. Worldonline voldeed aan die regels. Doch de prijs werd veel te hoog vastgesteld, mede door al die mensen die graag wilden kopen. Uiteindelijk is Worldonline niet ten onder gegaan, maar overgenomen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door kweenie »

kuklos schreef:
27 feb 2020 17:42
Dit is niet correct. De AEX is een index. Jij doelt op de Amsterdamse beurs, maar zijn verhandelden zelf niets, zij boden enkel een platform en stelden regels op waaraan ondernemingen die bij hun genoteerd waren en/of wilden worden aan moesten voldoen.
In feite een zelfde soort platform dus als wat Bitvavo biedt voor Ripple.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door kuklos »

kweenie schreef:
27 feb 2020 20:51
kuklos schreef:
27 feb 2020 17:42
Dit is niet correct. De AEX is een index. Jij doelt op de Amsterdamse beurs, maar zijn verhandelden zelf niets, zij boden enkel een platform en stelden regels op waaraan ondernemingen die bij hun genoteerd waren en/of wilden worden aan moesten voldoen.
In feite een zelfde soort platform dus als wat Bitvavo biedt voor Ripple.
Ook niet helemaal. De beurs bewaart geen effecten, doet doen custodians. Of bitvavo de ripples voor je in de kluis bewaart weet ik niet.

Ridder777

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Heeft er iemand nog een ander advies over een munt
Ik wil denk ik OMG of cardano of Stratis.

juliomariner
Berichten: 4821
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waarom zouden wij u adviseren. U doet toch standaard niets met de adviezen?

Ridder777

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Dat is niet waar.
Ik hou niet van jokkebrokken.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door de auditu »

Ridder777 schreef:
26 feb 2020 22:32
Mijn baas heeft een studie gedaan richting economie op de Universiteit.
Dus???

Bemoei-Al
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 nov 2015 18:03

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door Bemoei-Al »

Ripple nog verder gezakt..... naar 0.18

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Handelen in cryptomunten met Bitvavo

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Koop staats obligaties van Italië. Die gaan niet failliet. De EU staat garant.

Gesloten