LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurders eruit krijgen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huurders eruit krijgen

Ongelezen bericht door witte angora »

Misschien verwacht je dat terecht, dat weet ik niet. Ik heb zelf aan wat algemene tips voldoende, daarmee redt ik me wel om vervolgens zelf het onderscheid te maken tussen goed, minder goed, en 'blijf-hier-maar-weg'.

Overigens, hoe meer je op het internet zit, hoe makkelijker je zin en onzin kunt onderscheiden, dat merk ik wel.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Huurders eruit krijgen

Ongelezen bericht door grun »

kuklos schreef:
15 aug 2019 22:20
dan verwacht ik te lezen te krijgen hoe te herkennen welke sites die google oplevert goede sites zijn en welke niet.
Daar zijn browser extensions voor, die je kunnen helpen om de goede van de slechte te onderscheiden. Niet alleen van makelaars maar van vrijwel alle sites. Ik heb die van dataprovider geinstalleerd in chrome, is nog gratis ook.
https://www.dataprovider.com/products/public-data/

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huurders eruit krijgen

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben even gaan googlen (ja ja...) wat dataprovider nu precies doet. Het gaat vooral om het weren van sites die frauduleus zijn. Inhoudelijk doen ze kennelijk niet zoveel. Het lijkt er dus op dat je ondanks die extensie nog steeds doodgegooid wordt met onzinnige info/entertainment.

Niettemin kan het een nuttige extensie zijn.

https://www.emerce.nl/wire/dataprovider ... en-shoppen

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huurders eruit krijgen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Topic starter heeft 1 augustus geplaatst en is nooit meer online geweest en ingelogd.

Gewoon slot erop... ze hopen op voordelig huis en blijkbaar hebben we genoeg info gegeven waarom dit geen goede koop is.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huurders eruit krijgen

Ongelezen bericht door kuklos »

grun schreef:
16 aug 2019 06:23
kuklos schreef:
15 aug 2019 22:20
dan verwacht ik te lezen te krijgen hoe te herkennen welke sites die google oplevert goede sites zijn en welke niet.
Daar zijn browser extensions voor, die je kunnen helpen om de goede van de slechte te onderscheiden. Niet alleen van makelaars maar van vrijwel alle sites. Ik heb die van dataprovider geinstalleerd in chrome, is nog gratis ook.
https://www.dataprovider.com/products/public-data/
De desbetreffende extensies ken ik niet, maar ik begrijp uit jouw bericht dat die extensies in staat zijn om te beoordelen in hoeverre de informatie op de websites correct is en hoe waardevol die is?

Troela1984
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 sep 2018 20:35

Re: Huurders eruit krijgen

Ongelezen bericht door Troela1984 »

Welke sites dat precies zijn weet ik niet meer. Het is niet dat ik ze documenteer.
Waar je veel info kunt vinden is op site van huurcommissie.

Gesloten