LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inlogproblemen Paypal

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
AnnemarieM
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2021 10:49

Inlogproblemen Paypal

Ongelezen bericht door AnnemarieM »

Ik heb nooit problemen met PayPal gehad, maar sinds ik de laatste keer iets wilde betalen via PayPal, dien ik ivm de PSD2-voorschriften van de EU een code in te voeren. Allemaal leuk en aardig maar er word gebeld naar een telefoonnummer wat ik al jaren niet meer heb. Heb op 25 december 2020 een wijziging gedaan naar mijn huidige telefoonnummer, daar heb ik ook een bevestiging van gehad.
1 Via de website kom ik niet verder, de hyperlinks van profiel/instellingen, actiecentrum, stuur ons een berichtje, berichtencentrum komen allemaal terecht op de inlogpagina.
2. Via Facebook, geautomatiseerde chat waarbij ik ook vast loop.
3. Gisteravond tweet gedaan naar PayPalNederland, maar kan het bericht niet meer terug vinden. Via privebericht kan ik niks naar PayPalNederland sturen, alleen de Engelse variant is te bereiken.
4. Gebeld met 0800, wat op de FB pagina staat, maar niet in gebruik is.
5. Gebeld met 070, ook weer geautomatiseerd, kom ik ook niet verder.
6. Klacht gemeld op Klacht.NL maar dat blijkt ook niks voor te stellen. Ze hebben de klacht op Twitter gezet, en vervolgens krijg
ik een email dat Paypal helaas de klacht zoals gemeld op hun website niet in behandeling neemt.

Er zijn veel meer mensen die dezelfde (inlog) problemen hebben.
Het kan zijn dat juridisch/financieel de lading niet dekt, maar wist niet waar het anders onder zou kunnen vallen.

AnnemarieM
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2021 10:49

Re: Inlogproblemen Paypal

Ongelezen bericht door AnnemarieM »

Ik ben gaan zoeken in het forum en vond deze link: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... n-je-doen/. Dat werkt prima en mijn juiste telefoonnummer is nu ingevoerd.

Ik laat dit topic nog even staan, voor het geval er meer mensen zijn.

Gesloten