LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
wilnotten
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2020 17:35

Re: 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door wilnotten »

Wat je ermee moet? Stel liever eerst de vraag wat je ermee moest! Ga niet in zee met charlatans is dan het antwoord. Indien je zelf belegt in bitcoin dan haal je zeker flinke rendementen. Maar als je je billen brandt, moet je op de blaren zitten. KORTOM: trap niet in zwendelpraatjes!

VTRhoon
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 dec 2020 21:13

Re: 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door VTRhoon »

Ik moest er niks mee, maar ik ben dit nu aan het uitzoeken. Zelf was ik hier niet zo snel ingestapt. Ik had meer gegevens van oa organisatie en een contract willen hebben. De vraag is: Hoe kan ik achterhalen wie er exact achter zitten? Welke instantie kan ik inschakelen zodat er mogelijk niet nog meer mensen worden gedupeerd? (wanneer het idd. bedrog cq oplichting, misleiding is.)

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door kuklos »

wilnotten schreef:
15 dec 2020 13:21
Stel liever eerst de vraag wat je ermee moest!
Voordat je reageert, lees een topic eerst door. Dit betreft een erfenis. Dus TS heeft niet zelf belegd of iets dergelijks, TS krijgt dit als onderdeel van een erfenis.
wilnotten schreef:
15 dec 2020 13:21
Indien je zelf belegt in bitcoin dan haal je zeker flinke rendementen.
Daar is geen enkele garantie op.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik denk eerlijk gezegd dat je het gewoon moet vergeten. Niemand heeft geld verloren, behalve de originele investeerder, en die is er niet meer. De kans dat je iets bereikt is enorm klein, ik zou er geen energie in stoppen.

J. Deltoer
Berichten: 3086
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lekker makkelijk om tegen een ander te zeggen dat hij geen energie moet stoppen in het achterhalen van de erfenis.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: 'Investering' in Bitcoin ongeloofwaardig, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door sjohie »

Arizonakid schreef:
16 dec 2020 21:07
Ik denk eerlijk gezegd dat je het gewoon moet vergeten. Niemand heeft geld verloren, behalve de originele investeerder, en die is er niet meer. De kans dat je iets bereikt is enorm klein, ik zou er geen energie in stoppen.
Er wordt consequent gesproken over bitcoins, en in 2018 schommelde de koers ergens tussen de 8k en 10k, dus dan gaat het over tenminste 16k, of een veelvoud ervan, na gelang het exacte aantal bitcoins. En nu is dat een veelvoud van 20k, want de bitcoin zit weer leuk in de lift.

Het gaat dus vml om een best leuke som geld, dus zomaar ervan weglopen lijkt me wel erg kort door de bocht. Echter zit de crux in de huidige beheerder, die niet echt welwillend is. Afhankelijk van het milieu en gang van eerdere zaken, kan TS ofwel Big Frank de incassoman inhuren, er zelf langsgaan met wat familieleden, of dit via juridische stappen proberen vlot te trekken. Na zoveel tijd inactie zal brief of mail zoveel, ook niks meer uithalen zegt mijn onderbuik.

Gesloten