Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
ikhebeenvraag
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2017 23:41

Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door ikhebeenvraag »

Omdat ik op internet weinig informatie kan vinden over Kwakkenbos Bewindvoeringen B.V. te Goes wil ik het hier eens proberen. Zijn er mensen die negatieve of positieve ervaringen met dit bedrijf hebben?

Babyborn2013
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2017 19:05

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Babyborn2013 »

Goedenavond,

Ik zit momenteel bij deze bewindvoering en hun hebben mijn hele leven zowel met mijn familie en het financiële plaatje en ook geestelijk KAPOT gemaakt.
Ze zijn onbeschoft, ze praten in koetjes en kalfjes taal, je mag van geluk spreken als je een email terugkrijgt binnen 1 maand en ook hebben ze totaal geen medeleven en begrip. Ze houden je nergens van op de hoogte.

Ik zou niemand deze bewindvoering aanraden, ik leef met mijn gezin van 30 euro per week met een peuter in huis!
Mag ik vragen waarom je dit bericht gepost heeft, heeft u negatieve ervaringen? Want er is inderdaad helemaal niks op internet te vinden maar ik vind dat deze mensen gestopt moeten worden want ze zijn te ziek voor woorden.

Ik krijg amper extra, niet eens voor medicatie waar ik afhankelijk van ben, en als je een mailtje stuurt dreigen ze je op een een of andere manier.
Maar om een lang verhaal kort te maken, ZE DEUGEN NIET. Er word niks overlegd terwijl het mijn eigen geld is.

Ik ben heel boos, gefrustreerd, en lichamelijk ga ik steeds meer achteruit.
Ik zou daarom ook graag in contact willen komen met mensen die hetzelfde meemaken.

Fijne avond
Gr Babyborn2013

Tankje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2017 18:12

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Tankje »

Ik kan Babyborn2013 bevestigen, gelukkig kan ik er nog vanaf komen, maar ze zullen nooit zeggen dat ze zelf een grote kostenpost zijn op je budget. En rageren ho maar, wil je een afspraak maken met [persoongegevens verwijderd] dan wordt er alleen maar gerageerd met de mededeling dat [persoongegevens verwijderd] contact op zal nemen. [Offtopic passage verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2017 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd

Davidosss
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2017 18:18

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Davidosss »

Ook ik kan de klachten hierboven bevestigen.
Waar ik zelf het meest mee zit is dat ze je E-mails gewoon compleet negeren of pas enkele weken later een bericht terug krijgt.
Plus overleggen over financiële beslissingen die gemaakt moeten worden etc vinden ze blijkbaar ook erg lastig.
Nu ik meerdere en dezelfde klachten zie ben ik blij dat ik niet de enige ben.

Waardeloos dit.

Anoniemhallo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2018 09:36

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Anoniemhallo »

Ik kan me hier niet in vinden ik heb vrijwillig mijn financiën afgestaan en door kwakkenbos bewindvoeringen laten doen dit omdat ik zelf het overzicht niet heb en beetje laks ben met overmaken. ik wordt altijd netjes te woord gestaan en er wordt op mails beantwoord en als ik wat extra geld wil wordt er bijna nooit moeilijk gedaan. wel spreken ze je aan waneer ze het te gek vinden worden.

Sabjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2018 22:37

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Sabjuh »

Ik kan me niet in de eerdere berichten vinden. Ik zit nu al 4 jaar gelukkig en vrijwillig bij Kwakkenbos en ik kan niet meer tevreden zijn. Ze beantwoorden mijn mails en ze staan me beleefd te woord als ik bel. Mijn leefgeld doen ze goed altijd zonder problemen en ze zijn zeer open als ik vragen heb. Ik blijf graag de rest van mijn leven bij ze als dit zo blijft.
M.v.g

Wouterhoornweg
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2019 11:54

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Wouterhoornweg »

2000,- euro extra schuld omdat kwakkenbos zich niet aan betalingsregeling hield .
Of gewoon überhaupt geen contact opnam met schuldeisers.
Iedere email raakt spontaan kwijt zodra jij hem heb verstuurd naar hun , en voicemail berichten komen niet aan en wordt niet naar geluisterd.
Ze maken allerlei afspraken maar houden zich enkel aan hun eigen gelijk 1 verplicht jaar slaven contract waar je bijna niet aan onderuit kan komen.
Ik heb ondertussen een scheur kalender gemaakt voor die iets meer als maand dat ik nog onder hun slaven contract gebonden ben.
Ik raad iedereen aan ga als je geld en je sociale leven je lief is, in vresesnaam niet naar kwakkenbos.
Je bent beter af je geld naar een Nigeriaanse prins te sturen, heb je een grotere kans om schuldvrij te worden , als onder het slaven contract van kwakkenbos
Laatst gewijzigd door Wouterhoornweg op 05 mei 2019 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U dient schriftelijk een klacht in te dienen en als die niet tot tevredenheid opgelost wordt, kunt u aan de kantonrechter om een andere bewindvoerder vragen.

RB2
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2019 19:24

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door RB2 »

Beste mensen,

Heb heeele slechte ervaring mee.

Kikkerkwaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2020 20:40

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Kikkerkwaak »

Ik dus het tegenovergestelde . kwakkenbos bewindvoeringen heeft mij juist heel erg goed geholpen!en nog steeds!!ben al meer dan 15jaar bij hem.en bevald mij prima(hij kan geen geld geven wat er niet is!)zit al 15 jaar in de bijstand maar kwakkenbos zorgt goed voor mij heb geen zorgen over rekeningen die ik moet betalen.oke t is geen vetpot maar daar kan hij niks aan doen een tevreden klant

Mutsss
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2021 16:54

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Mutsss »

Ik kan me heel goed inleven met de klachten
Ik heb precies ook zo dat probleem
Vraag nooit extra geld heb ook 2 kinderen en ze kunnen hun niet indenken in je situatie
Ik heb t gevoel ook idd dat ik steeds verder weg zak en zit met heel zieke moeder die mijn hulp goed kan gebruiken maar kan er niet heen kan iedere dag de laatste zijn voor haar
Maar ze willen niet naar je luisteren en pakken letterlijk en figuurlijk alles van me af
En de familie en mijn gezinnetje 2 zoons en ik en mijn moeder zijn er kapot van
We gaan er echt aan onder door
Ze zeggen we helpen je maar ze helpen je steeds meer de put in
En weet op moment geen raad wat te doen daarmee

Corne1996
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2021 22:24

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Corne1996 »

ik ben al 6 jaar bij dit rot bedrijf
ik vertrouw hem voor geen 100 product maar krijg helaas het bewijs niet rond
ik ben er van overtuigd dat hij zijn werk niet goed doet
ik zou zeer graag zien dat er een onderzoek gaat ingesteld gaat worden tegen dit bedrijf
dus die genen die dat zou kunne of een programma die er wat mee zou wille gaan doen en onderzoek zou willen gaan doen ikm ben beried om te helpen als het moet
bij vragen bel of mail me

[persoonsgegevens verwijderd door moderatie]

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt een klacht indienen en daarna bij de kantonrechter een nieuwe bewindvoerder vragen.

Heel onverstandig uw privé gegevens op het internet te zetten.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Ik lees ook positieve verhalen over Kwakkenbos.

https://schulden-vrij.info/index.php/topic,49131.0.html

De negatieve reacties die ik hier lees, zijn door mensen die eenmalig een bericht neerzetten. Ik lees vaak geen onderbouwing van de klachten. Ik vind het opvallend dat er niet terug wordt gereageerd op de antwoorden van ons.

Nevyn
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Nevyn »

Er zal best wel eens wat mis gaan in de wereld van bewindvoering.
Echter de personen, die verplicht of vrijwillig onder bewindvoering worden geplaatst hebben dit dus wel nodig.
En ja dan wordt je met de neus op de harde feiten gedrukt en blijkt de portemonnee f bankrekening aan het einde van de maand toch een einde te hebben.
Je wilt dan ook graag meer, want dat ben je gewend.
En als de bewindvoerder dan zegt het is op, wordt het ( vooral in het begin) moeilijk.
En er zullen best slechte tussen zitten, maar het is net als met de opvoeding, de ouder die grenzen stelt is het minst populair.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 934
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Petra1987 schreef:
26 dec 2021 23:55
Ik lees ook positieve verhalen over Kwakkenbos.

https://schulden-vrij.info/index.php/topic,49131.0.html

De negatieve reacties die ik hier lees, zijn door mensen die eenmalig een bericht neerzetten. Ik lees vaak geen onderbouwing van de klachten. Ik vind het opvallend dat er niet terug wordt gereageerd op de antwoorden van ons.
Je kunt ook de vraag stellen of die positieve reacties niet door de bewindvoerder zelf zijn geÏnicieerd. Ook hier ontbreekt vaak de onderbouwing.
Als men ergens ontevreden over is laat men dit veel vaker blijken dan dat men positief is. Veel positieve reacties wekken juist mijn argwaan op, niet de negatieve reacties.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Ik zie eenmalig reacties, met elke keer dezelfde strekking.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Petra1987 schreef:
27 dec 2021 13:55
Ik zie eenmalig reacties, met elke keer dezelfde strekking.
Helemaal mee eens, lijkt wel of het topic geopend is en af en toe een update krijgt van personen die maar 1 berucht plaatsten om het niet onderaan te laten verdwijnen.
Misschien een tip voor de moderatie: sluiten (en misschien zelfs verwijderen) omdat de bijdragen dubieus zijn

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kwakkenbos Bewindvoeringen klachten en ervaringen?

Ongelezen bericht door Radar »

Tien gebruikers achter elkaar die steeds maar één bericht plaatsen, dat is inderdaad vreemd. Ik sluit dit onderwerp. Wie verder wil praten over Kwakkenbos Bewindvoeringen mag dat uiteraard doen in een nieuw topic.

Gesloten