LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Willemzh
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2010 21:14

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door Willemzh »

Beste EagleOne2002

Heb je al eens een kostenoverzicht gevraagd? Mijn ervaring met het LBIO/deurwaarder is dat ze die behoorlijk moeilijk verstrekken.
Het zal bij u waarschijnlijk niet anders zijn.

Dus vraag ik me af of het teveel betaalde wel naar uw dochter toe gegaan is. Het is namelijk zo dat ze graag overgaan op zoveel mogelijk kosten te maken. (big money)

Met dat kostenoverzicht kunt u niet alleen nagaan of de gemaakte kosten terecht zijn maar ook of de gevolgde procedure klopt.
Het geeft net wat meer info, samen met in uw achterhoofd te beseffen dat het LBIO en hun gerechtsdeurwaarder liefst zoveel mogelijk binnen halen door zomin mogelijk te doen.

De alimentatiewetgeving staat nog in zijn kinderschoenen, de handhaving daarvan wordt naar mijn gevoel uitgevoerd door "boeven" die alleen maar aan zich zelf denken.
Lol, ook ik ben gefrustreerd.

Alle begrip voor uw situatie en ik hoop dat u er wat over wil blijven schrijven.
Zelf heb ik al snel ontdekt dat het LBIO grote fouten maakt en heb ik vanaf het begin rechtstreeks aan mijn ex betaald en geen cent aan het LBIO of hun gerechtsdeurwaarder.
Wel heb ik al meer dan 10 jaar last van hun door beslagleggingen op huis en bedrijf, terwijl ik alles en zelfs meer betaal.

Ze communiceren heel slecht doe er uw voordeel mee.


Vriendelijke groet

Willem

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen zich in een discussie beperken tot het onderwerp.

Bij een volgende overtreding zullen wij dit topic sluiten
Laatst gewijzigd door EagleOne2002 op 07 sep 2010 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten