Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Karel123##
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 aug 2020 11:43

Re: Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Ongelezen bericht door Karel123## »

@ik _weet _niet _alles, Er moet echt wel iets aan vooraf gegaan zijn dan alleen water naar TS gooien en nu de post. Persoonlijk zou ik, al duurt het een jaar, de post gewoon in hun brievenbus gooien. Klaar, ik laat me niet gek maken door een idioot. Op een gegeven moment hebben ze daar de lol niet meer van. Ik denk in deze dat oog om oog, tand om tand geen zin heeft.
Laatst gewijzigd door Karel123## op 17 mei 2021 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Ongelezen bericht door mahadma »

Brieven terugsturen naar afzender: Geadresseerde hier onbekend, pakje weigeren en retour verkoper. Dit worden de bovenburen vanzelf een keer sp**gzat. Per slot krijgen zij HUN post niet. Of, als de afzender op de enveloppe staat, bellen en hun adres wijzigen naar het juiste.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Kun je het niet gewoon retour sturen met de melding 'geadresseerde overleden'? Ik denk dat dat wel komische taferelen kan opleveren.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 921
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Nijogeth schreef:
17 mei 2021 16:58
Kun je het niet gewoon retour sturen met de melding 'geadresseerde overleden'? Ik denk dat dat wel komische taferelen kan opleveren.
Ik denk niet dat dit verstandig is. Dan is gelijk bekend waar dit verhaal vandaan komt en kan TS aansprakelijk worden gesteld voor de mogelijke gevolgen.

Noël Maesen
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59

Re: Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

De buren kunnen dit melden bij de verzenders en een pakjes kunnen zij dit ook. Het zou voor beiden partijen fijn zijn. Of laten ze (de buren) gewoon vragen als dit pakje bij jou mogen afleveren. Brieven heb ik ooit ook op een ander straatnr. gekregen, toevallig geopend. Had hun vriendelijk er nog een briefje bij gestoken: Sorry op dit nr. was hier. Een uitbrander kreeg ik ook. Van toen af heb ik gevraagd om de post te verbranden. Maar alle verkeerde post gaat naar het postkantoor. Het is anoniem.
Buren hebben we soms sneller nodig dan we denken. Goede buren zijn € waard.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Mag ik post weggooien op mijn adres geadresseerd

Ongelezen bericht door Jablan »

Redactie heeft er een artikel aan gewijd.

Gesloten