LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MediaMedics hengelt naar mijn persoonsgegevens

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Frank van de Struik
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2018 12:32

Re: MediaMedics hengelt naar mijn persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Frank van de Struik »

IK stuur nu alles naar de NL bank incl alle stukken waarin zij mij aangeven direct te betalen. Eigenlijk is dat hele online betalen op Marktplaats een grote schijn vertoning en laat men de klant gewoon stikken. Ik ben mijn goederen kwijt en ook dus nu niet betaald.

De les is gewoon online betalen laten zitten en gewoon overboeken, ophalen of elders zaken doen.

De enige welke er beter van wordt is Media Medics BV welke veel geld binnen harkt maar problemen niet oplost, en dit is niet eens een probleem maar gewoon een misdadige actie.

Marktplaats is op zijn retour en gewoon onbeschoft als ik zo met mijn kanten om zou gaan was ik al 20 jaar geleden failliet.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: MediaMedics hengelt naar mijn persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Dankzij Frank de Struikrover word ik nu gedwongen om meerdere namen en bank rekeningen te gebruiken om dit te voorkomen.

Naast mijn eigen nog een zakelijke bankrekening , verder nog partner en 2 kinderen en 2 klein kinderen dus mag ik nu onder 7 namen oude zooi aanbieden en dit probleem zo te voorkomen?

Gesloten