LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nalatigheid VVE

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Endorphin
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2008 11:47

nalatigheid VVE

Ongelezen bericht door Endorphin »

Vraagje:

2 jaar geleden hadden wij schimmelvorming aan de binnenzijde van de slaapkamer door ws de hemelafvoer die langs de buitenzijde van slaapkamer loopt, echter zou dit achteraf ook de voegen van bovenliggende gallerij kunnen zijn. Dit is gerepareerd, (hemelafvoer) de put is vervangen en de kamer is opgeknapt. anderhalf jaar geleden kwam de schimmel weer tevoorschijn en hebben dit gemeld bij de VVE. Ze zouden er naar laten kijken wat niet gebeurde, afgelopen juli een vergadering waarin ik het nogmaals aangekaart heb. Er zou weer naar gekeken worden. Er gingen weer 6 maanden voorbij waarbij we niets hoorden. Weer de administrateur en voorzitter hierop aangesproken, ik moest maar wat regelen met een aannemer hier. Die heb ik gebeld en is geweest ,die zou later een meting komen doen. Daarna en mail van de administrateur, ze hebben een (ander) bedrijf ingeschakeld die contact opneemt voor een meting, dit bedrijf heeft 1 keer gebeld voor een afspraak toen wij niet thuis waren, echter is dit alweer 3 maanden geleden. Weer contact gehad met het bestuur, "ja hij belt"... we zijn nu weer 2 maanden verder, en we horen niets van bestuur of bedrijf....

Wat kunnen wij nu nog ondernemen om te zorgen dat het bestuur nu eens ECHT actie gaat ondernemen, we leven nu al 3 jaar met een schimmelplek van 70cm in een slaapkamer wat nu niet echt gezond is voor onze oudste zoon die zware astma heeft. Kortom wat zijn juridisch de mogelijkheden en zijn juridische kosten te verhalen op de VVE wegns achterstallig onderhoud/niet repareren van gebreken?
Op google kan ik weinig vinden over dit onderwerp..

Gesloten