LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kan niemand mij helpen????

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
tjo32
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2009 17:41

kan niemand mij helpen????

Ongelezen bericht door tjo32 »

Ruim twee jaar geleden liet ik door een taxateur een taxatie van mij te kopen huis doen. Uit deze taxatie bleek dat er mogelijk vervuilde grond onder het huis was. In het taxatierapport stond echter op de ene pagina dat er niets aan de hand was en op de andere dat er mogelijk een risico was. het gevolg: een hoop problemen bij mijn hypotheekaanvraag. Ik vond destijds dat de taxateur in gebreke was gebleven en dat zij iets aan hun rekeing moesteen doen. Zij zouden hier intern overleg over hebben, maar hebben vervolgens NOOIT iets meer laten horen. Twee jaar later ontvang ik van een deurwaarder een brief waarin in binnen vier dagen gedwongen wordt om een verhoogd bedrag te betalen. Ik heb echter NOOIT een herinnering of aanmaning ontvangen en heb mijn post nog zeker een jaar doorgestuurd gekregen. Ik heb contact gezocht met de deurwaarder om een voorstel te doen, betaling van de oude rekeing in termijnen en heb tweemaal schriftelijk bezwaar aangetekend. Nu krijg ik echter weer een brief dat de taxateur van mening is dat zij hun werk goed hebben gedaan en dat ik gewoon moet betalen, het gehele bedrag(300 euro) ineens.
Wat kan ik doen ik heb het geld niet ineens en heb dus nooit een herinnering of aanmaning gehad...????
gr theo

Gesloten