LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile/TNT Post

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
mir26
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2008 21:21

T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door mir26 »

Verleden jaar december heb ik besloten mijn abonnement te verlengen bij T-Mobile. Dit in combinatie met een nieuw toestel.
Na enkele weken had ik mijn toestel nog steeds neit binnen.
Ik heb me rot gebeld en maar afgewacht.
Na weken kwam het eruit, het pakket was de dag na bestelling al bezorgd.
Hoe kon dit? Ik was niet thuis en ik heb ook niet getekend en geen pakket aangenomen.
Later kwamen ze ermee dat ze ondertussen een handtekening hadden en een naam en dat het pakket bij mij was afgegeven.
Wat bleek, 1 van mijn buren had het pakketje aangenomen en had mijn naam geplaatst,en zijn of haar handtekening geplaatst.
Dit mocht van T-Mobile, ze hechte TOTAAL geen WAARDE aan wie de handtekening had geplaatst of wie het pakketje had aangenomen.
Ik ben nu al vanaf december bezig met hun, en nog heb ik geen telefoon gehad, en volgens hun krijg ik die ook niet, want het toestel heb ik volgens hun in mijn bezit en heb ik aangenomen.
Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, want ik ben ten einde raad!
Wat zijn mijn rechten hierbij????

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door Big-V »

Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen, want ik ben ten einde raad!
Ga naar je buren. Zij hebben jouw telefoon.

mir26
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2008 21:21

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door mir26 »

Met die buren heb ik dus geen contact. Heb al eerder problemen met ze gehad.
En dit is dus al vanaf december bezig. Als ze het pakketje met goede bedoelingen hadden aangenomen en aan mij over wilde dragen hadden ze dat allang gedaan.
Het gaat mij er ook om dat TNT gewoon verkeerd bezig is. HEb een klacht ingediend, en wat krijg ik, alleen excuses en dat ik bij T-Mobile moet zijn, want blijkbaar mogen ze gewoon bij de buren afleveren.
Wat is mijn RECHT nou, bij wie moet ik zijn.
De buren zullen ontkennen, want zoals ik zeg, anders hadden ze het pakket allang afgegeven.En T-Mobile zegt dus dat het geen ene reet uit maakt wie getekent heeft.
Nou sla mij maar dood, ik weet het neitmeer

Waterlelie
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Je moet bij T-Mobile zijn, zij hadden je pakket laten bezorgen zonder aan te geven aan tnt dat alleen JIJ het in ontvangs mag nemen. Als ze dat hadden gedaan dan mag TNT het niet bij de buren achterlaten maar ja, waarschijnlijk vind T-Mobile het weer te duur om op die manier pakketten te laten bezorgen. Ik zou een kopie van de formulier waarop de handtekening staat van degene wie het pakket in ontvangst heeft genomen aan T-Mobile vragen en aangifte doen.

mir26
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2008 21:21

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door mir26 »

Nou zal je zeggen ik heb al met alles lopen dreigen.
Zelfs dat ik een advocaat in de hand zou nemen.
Heb ook advies nu aan een advocaat gevraagd, ik wacht nog op antwoord daarvan.

Ik heb inmiddels al een paar dagen de handtekening van de gene die het pakket in ontvangst heeft genomen. heel slordig mijn naam neergezet en die gene zijn eigen handtekening
T-Mobile zegt dat ik ze wil oplichten en ik krijg geen nieuwe telefoon.
ze laten het hierbij zeggen ze. en volgens hun is het pakket niet aangetkend verstuurd dus mochten ze het gewoon bij de buren afgeven.

redert2
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:07

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door redert2 »

Indien je bestelling een nieuwe telefoon bevat, streven we ernaar deze binnen 10 werkdagen bij je thuis te bezorgen via TNT Post. Eventuele bijbetalingen voor je pakket dien je contant bij levering aan de bezorger te voldoen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn tijdens de levering, dan zal het pakket gedurende 3 weken op het dichtsbijzijnde postkantoor af te halen zijn.


Dit zijn de eigen "voorwaarden" van t-mobile. Dus dat de TNT-medewerker het bij de buren aflevert is niet conform de afspraken/voorwaarden van T-mobile.

dimsum
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 jun 2008 13:22

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door dimsum »

Heb sinds 1 juli 2008 een sim only abonnement bij T-Mobile. Vanaf het begin problemen. Ik heb wel dekking, maar mijn toestel wordt er steeds uitgegooid. Sim-kaartje in een ander toestel werkt bij het ene toestel wel en bij het andere niet. Kaartjes van andere providers in mijn eigen toestel werken allemaal wel goed. Op gsm-helpdesk heb ik inmiddels ontdekt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Het lijkt dus een combinatie te zijn van mijn toestel (Samsung) met het sim-kaartje van T-Mobile. T-Mobile heeft mij eerst kosteloos een ander kaartje toegezonden, maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen. Moest maar met de afdeling After Sales bellen en eventueel de retour procedure opstarten.
Vandaag gesproken met een uiterst onvriendelijk dame van de klantenservice. Zij had niets te maken met wat haar collega mij eerder had gezegd. Doorverbinden met After Sales had geen zin want ik had mijn kaartje al in maart ontvangen (maakte niet uit dat ik het kaartje pas per 1 juli jl kon gebruiken) en dat had ik in de algemene voorwaarden kunnen lezen. Ze kon of wilde mij ook niet vertellen wanneer er een oplossing voor het probleem gezocht zou gaan worden want "er zijn nog meer klanten" en toen ik aangaf dat ik geen zin had om te betalen voor een abonnement dat niet werkt, werd me toegevoegd (door de afdeling klantenservice!!!) dat men dan een incassobureau zal inschakelen en dat ik op een zwarte lijst kom en de komende 5 jaar nergens meer een abonnement zal kunnen afsluiten.
Heb zojuist via het formulier op de website van T-Mobile de vragen ingediend wat men nu verder gaan ondernemen en wanneer? En anders het verzoek mijn abonnement te beëindigen.
Slechte eerste indruk van deze provider.

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: T-Mobile/TNT Post

Ongelezen bericht door JvGin »

TNT Post mag het pakket afleveren bij de buren als het niet aangetekend is. Echter staat er in de algemen voorwaarden van T-mobile dat dit niet gebeurd. Ik denk dat T-mobile toch een risico heeft genomen door het op verkeerde wijze te verzenden. Wellicht kom je advocaat met hetzelfde.

Gesloten