PayPal is onbereikbaar

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Debstr

PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Debstr »

Vanmorgen zag ik dat er een, voor mij onbekend, bedrag van mijn bankrekening was afgeschreven, via PayPal.

Toen ik wilde inloggen op PayPal lukte dit niet.
Procedure wachtwoord opnieuw instellen kon ik ook niet volledig doorlopen, omdat deze op mijn oude telefoonnummer ingesteld staat.

Nu is het probleem dat PayPal op geen enkele mogelijkheid te bereiken is.

- Het contactformulier op hun eigen site werkt niet
- Telefonisch krijg ik constant "lijn bezet"-melding, de telefoon gaat niet eens over.
- Via Facebook messenger krijg je een chatbot die niet verder komt dan 2 standaard antwoorden
- Via Twitter is PayPal ook niet te bereiken.

Via de Facebook pagina van PayPal zie ik nog tientallen klachten van mensen met hetzelfde probleem.

Dit kan toch niet zomaar? Nu gaat het bij mij om een klein bedrag waar ik duidelijkheid over wil, maar er zijn nog zoveel meer mensen die niet bij hun account kunnen en niet terecht kunnen met hun vragen. En dat voor zo'n immens groot bedrijf.

Iemand tips?

sylvesterb

Re: PayPal is onbereikbaar

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Debstr schreef:
26 mei 2020 11:03
Via de Facebook pagina van PayPal zie ik nog tientallen klachten van mensen met hetzelfde probleem.
Zoals ze zelf heel duidelijk neer zetten kun je enkel mailen als je bent ingelogd, dit kunt u niet. U moet dus bellen voor uw probleem dat u uw telefoonnummer niet heeft bijgewerkt (dit kunt u Paypal niet kwalijk nemen). Door corona zijn ze erg slecht tot niet bereikbaar, dit kan helaas niemand voor u oplossen.

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Gratis nummer is alleen beschikbaar vanaf een lokale vaste lijn: 0800 265 9239. Mobiele bellers moeten het verstrekte nummer voor een lokaal tarief gebruiken.

Gebruik het volgend telefoonnummer als u belt vanuit het buitenland: +31 70 700 7519

hugohorst

Ongelezen bericht door hugohorst »

Paypal proberen te bereiken is onmogelijk! Wij hebben een zakelijk account en kunnen niet inloggen omdat de 2-factor authenticatie voor veilige toegang opnieuw moet worden ingesteld op onze telefoon. Maar er is geen mogelijkheid om dit te doen, dus we kunnen niet inloggen. Er staat dat we contact moeten opnemen met PayPal maar dat lukt al weken niet! En ze reageren niet op ingevuld contactformulier, tweets, Facebook berichten of via mail (is niet mogelijk). Echt bizar.

Account opzeggen is ook niet mogelijk, hiervoor moet je ingelogd zijn....

Erwin51

Ongelezen bericht door Erwin51 »

Ik had ook problemen met inloggen en wijzigen van mijn wachtwoord. Geprobeerd te bellen en te mailen, maar dat was een drama. Uiteindelijk een manier gevonden om als gast te chatten met de klantenservice, dus zonder te hoeven inloggen en probleem binnen 5 minuten opgelost.

Klik op deze link https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us en vervolgens op "Chat met ons zonder in te loggen"

Succes!

OlafRoosenschoon

Ongelezen bericht door OlafRoosenschoon »

Beste Erwin51,

Dank je wel voor de link, ik loop namelijk ook tegen een onbereikbare Paypal helpdesk aan. Als ik echter op de link klik zie ik nergens op de pagina de optie "Chat met ons om in te loggen, ik heb het zelfs in twee browsers geprobeerd... Nog tips? Alvast bedankt!

Plaats reactie